2025-12-27, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelenten
för ett par dagar sedan råkade hon lägga ut på sin Snapchat när hon sköt H upp i armen. Så kan absolut säga att hon ramlat dit

Hon tillhör ju de mest nedgångna pundarna i Östersund. Klarar knappt av att gå ut med hunden utan sitter mest helt väck i soffan och mumlar.
Det klientelet som visserligen bara består av 3-4 utstötta pundare med rätt lågt IQ sitter ofta och skickar äckliga videos på sina smutsiga nålar och allt dom trycker i sig.
Tragiskt i grund och botten, men fattar verkligen inte varför man skickar runt sånt (även till icke missbrukare) och lägger ut på stories.
Citera
2026-02-10, 10:36
Medlem
Hon springer även runt och taggar ”Snax” i var och vartannat hörn i stan, vad jag hört. Rektut lågliv det där.
Citera
2026-02-27, 21:48
Medlem
Någon som har fuparna på henne som finns?
Citera
2026-03-25, 23:13
Medlem
Knark hittades i influencers lägenhet – döms till fängelse

(2026-03-21) - Flashback Forum https://share.google/uCM3PmhOcplFf57fJ
Citera
2026-03-26, 15:21
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJane88
Hon tillhör ju de mest nedgångna pundarna i Östersund. Klarar knappt av att gå ut med hunden utan sitter mest helt väck i soffan och mumlar.
Det klientelet som visserligen bara består av 3-4 utstötta pundare med rätt lågt IQ sitter ofta och skickar äckliga videos på sina smutsiga nålar och allt dom trycker i sig.
Tragiskt i grund och botten, men fattar verkligen inte varför man skickar runt sånt (även till icke missbrukare) och lägger ut på stories.

Var det pga flytten tillbaka till Östersund som de gick snett för henne?
Citera
2026-03-28, 21:06
Medlem
Någon som äldre fupar på henne?
Citera
2026-04-02, 22:23
Avslutad
Söker också fupar
Citera
2026-04-06, 22:47
Medlem
Vill med ha fup om någon har
Citera
2026-05-02, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Var det pga flytten tillbaka till Östersund som de gick snett för henne?

Jag såg att nån frågat hur läget va i kommentarerna på hennes senaste TikTok.

@Isabelle Strömberg: Ärligt talat så är det lite struligt just nu i livet och med mitt mående. Jag har varit kroniskt deprimerad sedan 2019 och det är tufft. Om man följt mig på sociala medier genom åren så har man nog förstått att jag inte mått så bra och det hände mycket just året 2019 som tillslut resulterade i att jag helt enkelt gick in i väggen och valde att flytta från Stockholm tillbaks till min hemstad Östersund efter 6 års tid. Jag slutade helt med sociala medier som jag hållit på med i 10 år och som varit min främsta och enda inkomstkälla. Jag klarade inte av att fortsätta på grund av mitt mående. Det blev en väldigt stor omställning för mig i livet och saker och ting har väl inte gått som jag hade hoppats de senaste åren då jag hade förhoppningar om att jag skulle komma på fötter igen och att jag skulle bli frisk. Så blev det inte riktigt. Men jag kämpar på, en dag i taget, jag ska vinna denna kamp (ber om ursäkt för att jag svarade med en hel novell haha) tack för din kommentar, kramar till dig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in