Sannex hade en bandmedlem som aviserades att sluta 2024. Han är bosatt i Stockholmstrakten men har rötter i Västsverige.
Bara ett löst uppslag så tänker inte skriva något namn.
Sannex är dock ett poppis band som säkerligen har många miljonstreamade låtar...
Kollar man på Dumpen hittar man detta under deras rättsbevakning från 2024 så åldern (43 år) stämmer ju inte nu 2026.
Göteborgs tingsrätt
Citerar mig själv. Men fick ett mycket intressant PM här på Flashback från en användare som uppmärksammade att Donnez, med miljontalsv visningar på Spotify, har en ex-medlem som stämmer in ganska bra på vad som framkommit hitills. Jag hann tyvärr inte få iväg ett mail till TR för domen innan de gick på Valborgsledighet så har väl inget definitivt svar förrän på måndag.
Vad finns det för anledning att samla på så mycket CP utan sexuellt intresse tänkte han?
Fyfan vilket äckligt svin, hoppas han blir stampad på avdelningen.
Inte ens i amerika sitter sexualförbrytare i general population. Tror du att han får sitta på kumla bland alla andra? Dom sitter på avdelningar med likasinnade pga säkerhetsriskerna.
Sannolikheten att han blir "stampad" är extremt låg.
Är fortfarande lika förvånad över att folk inte har förstått detta.
Dansband"profil" kan ju utgöra en artist, manager, festfixare, kaffefixare eller vad fan som helst. Vore det någonartist i ett av de större banden hade media skrivit "stjärna", "legend" eller dylikt.
Han måste väl ha spelat något instrument eller sjungit i bandet, annars kan väl Expressen inte
påstå att han varit medlem i bandet
Härlig förklaring men lyckligtvis hade domstolen inget till övers för det.
Tror väl domstolen inte ens tog ställning till varför han hade dessa filmer. Det är olagligt oavsett man har dem för att runka till eller om man bara är intresserad av att samla på något och det råkat bli barnporr.
Gitarristen som nu spelar i Streaplers.....Aldrig att det är han. Den mannen är så snygg, slank och välutrustad att subborna ränner efter honom....Han har ett 50 tal groupies efter varje spelning han gör.
Nej, jag tänker på en annan som gett upp dansbandandet Men känns tradigt att slänga ur sig namn, så avvaktar domen från TR.
Vikingarna - Till mitt eget Blue Hawaii - 15 miljoner streams.
Dansbandet Date (jag har aldrig hört talas om dett) har EN låt med 7 miljoner streams.
Gissar bara men det finns nog över 100 dansband med miljoner streams.
Intressant att dansband är så pass stort.
Har alltid trott att det är främst musik som är trevligt att dansa till, och att det är färre som
verkligen lyssnar på den
Har alltid trott att det är främst musik som är trevligt att dansa till, och att det är färre som
verkligen lyssnar på den
Det är nog större än man tror. Det var rätt stort på exempelvis 90-talet och det verkar lika stort idag. Men har ingen uppfattning om vilka generationer som dansar och lyssnar.
Skulle säga att det är både och, både att man dansar och bara lyssnar. Precis som det var förr. Dansband är inte bara dansen, det är musik med mening och det är nog en hel kultur för många.
verkligen lyssnar på den
Jag vet inte om "miljoner" streams på Spotify för ett band gör dem stora/populära.