2025-12-28, 07:38
Medlem
Borde finnas hon är lik en tjej som det fanns massa bilder och filmer förr på ihop med sin kille
Citera
2026-01-02, 08:11
Medlem
ingen som har ?
Citera
2026-02-10, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
ingen som har ?

Bildgooglar man lite så finns lite heta bilder.

Jessica Gilljam modell så finns de så man kan klicka sig vidare.
Vet dock inte va som är visat sedan tidigare
https://fapexy.com/jessica-gilljam/7/#media
Citera
2026-02-11, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123.124
Bildgooglar man lite så finns lite heta bilder.

Jessica Gilljam modell så finns de så man kan klicka sig vidare.
Vet dock inte va som är visat sedan tidigare
https://fapexy.com/jessica-gilljam/7/#media

Riktigt fina bilder men borde det inte finnas nåt mera avklätt eller är det där späären gått? Hon är så lik en annan som det finns klipp på med en kille bla men dom verkar försvunnit
Citera
2026-02-11, 21:15
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Riktigt fina bilder men borde det inte finnas nåt mera avklätt eller är det där späären gått? Hon är så lik en annan som det finns klipp på med en kille bla men dom verkar försvunnit
Finns massa avklädda äldre bilder från när hon var ung. Googla "SupraJezzica" och en lämplig pervers term bara! Hon såg riktigt bra ut när hon var ung
Citera
2026-02-12, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Finns massa avklädda äldre bilder från när hon var ung. Googla "SupraJezzica" och en lämplig pervers term bara! Hon såg riktigt bra ut när hon var ung

Verkar inte finnas nåt om man googlar så lägg gärna upp länkar . Finns det bara bild eller även filmer ? Hon är ju riktigt snygg ännu skulle jag säga
Citera
2026-02-26, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Medelolsson
Utan tvekan! Hon är ju en dröm på alla plan!

Dröm på alla plan? Fläskpadda med sillisar, inget att se där.
Citera
2026-03-30, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyrocket76
Hon tjänar 1 miljon i årsinkomst.
Har bara tagit ut de tre senaste årslönerna och då tjänar hon 1 miljon i stadig årsinkomst från hennes anställning på företaget Din Bil. Hon verkar ha jobbat 10 år på Din Bil enligt LinkedIn.
Alltså höginkomsttagare och tjänar som en jävla politiker.

Om hon tjänar ca 90.000kr-100.000kr i månaden så borde hon få ut netto 60.000kr skattade pengar rakt in den 25e varje månad på kontot.
Jag är inget mattesnille men med sådan lön har man råd med flera sportbilar som hon dessutom verkar har tagit på lån.

Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Bor hon kvar i det där rucklet utanför Tierp fortfarande? Patetisk människa lever och bor som en råtta för att flasha med bil. Ännu värre än när förortssnubbar sparade ett halvårs lön för att ”steka” på Stureplan en kväll för 20 år sedan.

Verkar inte så.
Citera
2026-03-30, 19:26
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 997Porsche
Verkar inte så.

Nej kollade upp det, hon sålde tydligen det där huset för några år sedan. Var sen skriven i Tobo som också ligger i Tierpstrakten. Nu bor hon i Åkersberga med den där Richard. Verkar inte heller vara nån lyxkåk direkt.
Citera
2026-03-30, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Nej kollade upp det, hon sålde tydligen det där huset för några år sedan. Var sen skriven i Tobo som också ligger i Tierpstrakten. Nu bor hon i Åkersberga med den där Richard. Verkar inte heller vara nån lyxkåk direkt.

Det är väl lite en definitionsfråga. Jag kollade upp det och fick fram att den är värd runt 7 miljoner. Jag tittade också på det där gamla huset i Tierpstrakten som du nämnde, och enligt det jag hittar sålde hon det för cirka 15 år sedan.

Det verkar inte direkt så patetiskt med ett fint hus, fina bilar och ett bra jobb. Så utifrån sett tycker jag ändå att det verkar gå helt okej för henne.
Citera
2026-04-02, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The__Fox
Vad hände med Google driven? Tom?

Citat:
Ursprungligen postat av Analysraven
Ni ska nog till specsavers! Tomt tyvärr

Citat:
Upp med det nu nån måste ha dom filmerna / bilderna

Citat:
Ursprungligen postat av MissPiggy69
https://drive.google.com/drive/folders/1-GCW4q3FrvE4vo3SAUyBPWTg2PdpBjtZ

Tidigare google drive funkar nu igen men den verkar komma och gå https://drive.google.com/drive/folders/1-GCW4q3FrvE4vo3SAUyBPWTg2PdpBjtZ
Citera
2026-04-26, 22:08
Medlem
mensverkets avatar
Google image "jessica gilljam onlyfans" så kommer det bilder med vattenmärke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in