2026-04-26, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du kan vara hur vältränad som helst men har du anlag för bristningar och delade magmuskler sätter graviditeter spår på din kropp.

ja urs, det där är så vidrigt

Helt seriöst så är jag väldigt nära till att kräkas när en kvinna tar av sig tröjan, och man ser bristningar etc

hänger tuttarna, så kan hon gå och hänga sig (om hon inte berättat det innan)
Citera
2026-04-26, 19:19
Medlem
Citat:
Du kan vara hur vältränad som helst men har du anlag för bristningar och delade magmuskler sätter graviditeter spår på din kropp.
Träning kanske inte helt kan stoppa rektus-separation. Men finns många studier som visar att träning gör att den snabbare går tillbaka. (Sen ger väl en stor viktuppgång högre risk för både bristningar o rektusseparation)
Citera
2026-04-26, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Du heter "Offervilja" men är inte ens beredd att offra ditt ungdomliga utseende för den vita rasens fortlevnad.

Skärp dig kvinna!

Man kan väl räkna med att ett väldigt litet antal kvinnor vill offra sig för att föda och göda nya generationer av bittra, lata och fördomsfulla män.
Citera
2026-04-26, 19:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
Träning kanske inte helt kan stoppa rektus-separation. Men finns många studier som visar att träning gör att den snabbare går tillbaka. (Sen ger väl en stor viktuppgång högre risk för både bristningar o rektusseparation)
Du har säkert rätt i allt du skriver. Jag baserar bara min övertygelse om att risken för bristningar måste vara ärftlig på att jag har tvillingar och under graviditeten bar sju kilo barn, två moderkakor och dubbla uppsättningar fostervatten utan att få en enda bristning. Och då såg jag ändå ut som nåt man hade kunnat visa upp på cirkus på slutet.
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-04-26 kl. 19:31.
Citera
2026-04-26, 19:38
Medlem
Min fru födde två barn i 30-årsåldern. Nu har det gått ytterligare 30 år, och visserligen är jag lite partisk men jag ser väldigt sällan nån kvinna ens tio år yngre än henne med lika snygg kropp. Säkert en viss mån tur med generna, men också att hon i alla år motionerat och hållit vikten. Samtidigt ser jag sjukt många pappor med rejäla "dad bodies", killar som redan innan 40 har fått spinkiga ben, platt röv, gubbmage och begynnande dubbelhaka. Lite svårt förstå hur deras fruar står ut ...
Citera
2026-04-26, 19:39
Avstängd
Citat:
Min fru födde två barn i 30-årsåldern. Nu har det gått ytterligare 30 år, och visserligen är jag lite partisk men jag ser väldigt sällan nån kvinna ens tio år yngre än henne med lika snygg kropp. Säkert en viss mån tur med generna, men också att hon i alla år motionerat och hållit vikten. Samtidigt ser jag sjukt många pappor med rejäla "dad bodies", killar som redan innan 40 har fått spinkiga ben, platt röv, gubbmage och begynnande dubbelhaka. Lite svårt förstå hur deras fruar står ut ...
Lådvin 🙂
Citera
2026-04-26, 19:47
Medlem
Citat:
Lådvin 🙂
Hmm ... ja, nu när du säger det så, kan ligga något i det ... .
Citera
2026-04-26, 19:59
Medlem
VincentLels avatar
Krokodil drogen... den som gör att kroppen ruttnar
Citera
2026-04-26, 20:10
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn? Du blir efter det tjock, ser helt sliten ut i ansiktet och får hemorrojder i rumpan. Sedan ser du äcklig ut i både ansiktet, kroppen och rumpan i resten av ditt liv. Jag har sett så många av de som jag har vuxit upp med som har varit vackra och som efter att de har fött barn börjat se ut som grisar (grishonor). Det är orättvist. Livet är sinnessjukt.
Alkohol, droger att vara gift med en idiot man som dig. Vet du vad män blir inte vackrare med åldern.
Citera
2026-04-26, 20:11
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Alkohol, droger att vara gift med en idiot man som dig. Vet du vad män blir inte vackrare med åldern.
Jag är inte en man, utan en kvinna.
Citera
2026-04-26, 20:28
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Man kan väl räkna med att ett väldigt litet antal kvinnor vill offra sig för att föda och göda nya generationer av bittra, lata och fördomsfulla män.

Vad vill du ha sagt?
Citera
2026-04-26, 21:30
Medlem
YP4XQs avatar
Fan är det med dig TS? Ingen snygg mamma som vill ha dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in