2026-04-26, 16:22
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Om drygt fem år, hagelgevär på nära håll och Melania Trump är min killgissning.

Om fem år så dör han vilken dag som helst. Skulle Melanina sitta så nära arvet och då förstöra allt? Nä, det tror jag inte på.

Citat:
Ursprungligen postat av Aakerbock
Jag skulle inte direkt gråta om någon lyckades med att ta Trumpen av daga. Men frågan är om vice-presidenten vore så mycket bättre?

VP Vance skulle vara både bättre och sämre. Rent generellt för mänskligheten så skulle Vance vara sämre då han är en hemskare människa. Muppen Trump är ju bara en narcissistisk idiot som fått lite för mycket makt.

Det som skulle vara bättre är väl att han skulle vara mer presidential. I det stora hela så är det i sig en så liten sak att det samhället han vill skapa är tusen gånger värre (The Handmaid's Tale).
Citera
2026-04-26, 16:29
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Ingen lyckades döda Hitler eller Stalin heller. Jag tror det blir Trumps allt sämre hälsa som tar kål på honom så småningom.

Men Kennedy och Palme lyckades man likvidera, så omöjligt är det väl inte.
Citera
2026-04-26, 16:58
Medlem
pn222jws avatar
En fråga blir om det sannolikt vore en insider (Stauffenberg 1944) eller en outsider (Oswald 1963). Dom flesta lönnmördare är snarast externa figurer, då den gruppen inbegriper galningar utan rationella motiv, impulsiva och oberäkneliga... såna som vill bli berömda och dom som bär på halvpsykotiska hämndkänslor. Jag tror inte någon från Trumps inre krets skulle ta risken att konspirera.
Citera
2026-04-26, 17:18
Medlem
Måste det vara med skjutvapen? Det är nog bara Israel som skulle kunna mörda utan att åka fast, men det vore mycket osannolikt. Något självmordsattentat från Iran eller deras "allierade" är troligast.
Citera
2026-04-26, 17:19
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Om Du menar att mordförsöken är iscensatta av Trump själv / hans anhängare måste ju han som sköt Trumps öra vara en mästerskytt av hög rang.
Hans öra är ju helt återställt. Något som inte händer. Komplett fejk alltihopa.

Varför tillät t ex SS att han ställde sig upp sekunder efter ”skottet”? Hade det varit på riktigt hade dom legat som en böghög över han.
Citera
2026-04-26, 17:20
Medlem
Nä, demokraterna har ju visat sig vara odugliga på det.
Citera
2026-04-26, 17:23
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Hans öra är ju helt återställt. Något som inte händer. Komplett fejk alltihopa.

Varför tillät t ex SS att han ställde sig upp sekunder efter ”skottet”? Hade det varit på riktigt hade dom legat som en böghög över han.

Jo, det (fetade) tyckte jag var mycket märkligt.
Citera
2026-04-26, 17:23
Medlem
Finns det nån bookie som har odds på Kash Patel?
Den killen verkar tillräckligt labil för att göra det.
Citera
2026-04-26, 17:24
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Om Du menar att mordförsöken är iscensatta av Trump själv / hans anhängare måste ju han som sköt Trumps öra vara en mästerskytt av hög rang.

Du menar örat som inte ens visar en tillstymmelse till ärr efter att en kula gått igenom det?
Citera
2026-04-26, 17:28
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Jo, det (fetade) tyckte jag var mycket märkligt.

nu var det ju inte sekunder, utan över en minut
Citera
2026-04-26, 17:34
Medlem
howdie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Nä, demokraterna har ju visat sig vara odugliga på det.
För det är verkligen demokraterna som får för sig att skjuta i närheten av Trump varje gång hans opinionssiffror når botten?
Citera
2026-04-26, 17:34
Medlem
ReijoHervonens avatar
Hoppas verkligen inte det. Idioten är guld värd för Europa. Äntligen samarbetar man och klipper banden till USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in