2026-04-14, 14:49
Medlem
Ett hus väldigt när mobilia men har man inte varit hos töm vet man ej
Citat:
Ursprungligen postat av facen
Svårt att veta, var i stan befinner vi oss?
Citera
2026-04-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramseskk
Visste inte hon hade kik haha men jag har henne nummer brukar ringa dem gånger vi haft de

Haha, där ser man! Men är det i närheten av av en citygross nära Lindeborg? (Tänker inte säga korrekt stadsdel)

Synd att du inte kunde verifiera hennes kik. Hon verkar vara riktigt läcker.
Citera
2026-04-14, 19:49
Medlem
Citat:
Träffat onlyvaneesa , alla recensioner som är mot de negativa hållet stämmer . Märklig tant , skitig lägenhet, fejksnön inget njut nada. Stora pattar är ett plus . Sen sköldpaddor som springer löst är minus .

Lilly gillar ju inte att folk har en åsikt men hon hade rea nu nån vecka sen och jag på småtimmarna kände att jag va kåt . Tror rean inte alls är bra då folk fyller henne om och om igen att man känner sperma doften för faen .

Natta tillbaka i samma regi med högre priser . Ff en knarkare men ta den djupet i halsen och bli rinnande våt är nåt hon alltid kan .

Clandestina är bra men blivit jävligt dyr och är anpassningsbar till incall .

Tomochglöm ff min favorit tjock och fet men fan vad tanten kan knulla . Alla hål och jag spruta vart jag vill hur jag vill med henne .nästan så jag blir kär.

Har försökt med en ny bekantskap sara nånting från rosa , älskar håriga underliv ni vet säkert ni som har koll . Bor utanför Hässleholm så vi har snackat lite men det har inte passat z

Zandrabbw e nice också skön hårig fitta och äldre tant men vet inte jag spruta på hennes bröst och stoppa in den i henne igen och fortsatta mitt i allt börja hon torka av sig så de kändes stelt annars va de bra ,

Nån som vet nån annan och vill dela med sig av sina guldkorn hojta till för fan

Annars vill jag prova happyhorny ff även fast hon är och verkar efterblivne man måste ju bocka av

Hur får man tag på Clandestina? Hittar inte hennes nummer/KIK på RS eller på andra sidor
Citera
2026-04-15, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av facen
Svårt att veta, var i stan befinner vi oss?

Där Töm tar emot. Kan inte skriva ut adressen men har du träffat henne vet du var hon är
Citera
2026-04-15, 13:11
Medlem
Citat:
Jag är ju sån stammis med henne sedan länge så jag knullar utan hatt och kommer både henne på ansiktet och dylikt hon är definitivt men favorit jävla fetto

Utan skydd hade varit riktigt trevligt men vågar inte med tanke på att man är gift.

Riktigt grov i munnen var hon sist, gillar grovt dirty talk
Citera
2026-04-17, 14:48
Medlem
Så var det dags för ett besök hos ladysexsex
Läget bra och lätt att boka. Så långt allting bra.

Det som möter mig var dessvärre inte särskilt vackert. Rätt tjock, inte på det vackra sättet, och inte särskilt söt. Väldigt krystad stämning och det kändes allt annat än naturligt.

Betalade för 30 min extra allt. Började med ett bj som var bra, fick knulla på rätt bra i halsen. Men fick inte röra fittan med fingrarna. Körde analt en stund bakifrån som var rätt tråkigt, bad henne att rida med det gick i snigelfart. Dirty talking som är min favorit gick inte, svårt på beställning sa hon. Men sen ville hon suga mig tills jag kom och där någonstans vände det. Ett finger i röven hjälpte till och hon tog allt i munnen och sög en bra stund efter.

Kan tänka mig ett bj när utbudet i stan är lågt men annars vet i fan.

Totalbetyg: 1.5/5
Citera
2026-04-20, 17:40
Medlem
Citat:
Träffat onlyvaneesa , alla recensioner som är mot de negativa hållet stämmer . Märklig tant , skitig lägenhet, fejksnön inget njut nada. Stora pattar är ett plus . Sen sköldpaddor som springer löst är minus .

Lilly gillar ju inte att folk har en åsikt men hon hade rea nu nån vecka sen och jag på småtimmarna kände att jag va kåt . Tror rean inte alls är bra då folk fyller henne om och om igen att man känner sperma doften för faen .

Natta tillbaka i samma regi med högre priser . Ff en knarkare men ta den djupet i halsen och bli rinnande våt är nåt hon alltid kan .

Clandestina är bra men blivit jävligt dyr och är anpassningsbar till incall .

Tomochglöm ff min favorit tjock och fet men fan vad tanten kan knulla . Alla hål och jag spruta vart jag vill hur jag vill med henne .nästan så jag blir kär.

Har försökt med en ny bekantskap sara nånting från rosa , älskar håriga underliv ni vet säkert ni som har koll . Bor utanför Hässleholm så vi har snackat lite men det har inte passat z

Zandrabbw e nice också skön hårig fitta och äldre tant men vet inte jag spruta på hennes bröst och stoppa in den i henne igen och fortsatta mitt i allt börja hon torka av sig så de kändes stelt annars va de bra ,

Nån som vet nån annan och vill dela med sig av sina guldkorn hojta till för fan

Annars vill jag prova happyhorny ff även fast hon är och verkar efterblivne man måste ju bocka av

Happyandhorny är riktigt bra om man respekterar hennes krav. Duktig på att ta den djupt i munnen
Citera
2026-04-23, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigtkomplicerad
Happyandhorny är riktigt bra om man respekterar hennes krav. Duktig på att ta den djupt i munnen
Har aldrig någonsin fått svar från henne, trots att hon är "aktiv" enligt kik eller RS.
Har gett upp helt på att hon ens svarar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in