2024-01-03, 09:41
Medlem
https://www.google.com/amp/s/www.timesofisrael.com/painting-of-clinton-in-blue-dress-hung-in-jeffrey-epsteins-home/amp/

Clinton var epsteins bitch. Vilken man kan se på epsteins tavla av bill.
Citera
2024-01-03, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BBBodies
Styrkan i liknande rykten är noll. Fakta spelar ingen roll längre. Var någon incel skriver på 4chan är mer uppseendeväckande och plockas upp.

I det här fallet är källan densamma som först avslöjade Epstein för ett decennium tillbaka eller två
Citera
2024-01-04, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Kanske dåvarande presidenten?
Håller det för högst osannolikt men kan såklart inte uteslutas till 100%.
Citera
2024-01-04, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vall370
Konstigt att han var med på fler flygresor efter det
Hittade det men det var detta som hände. Har läst om det tidigare men glömde av det.

The documents were filed in connection with a Manhattan federal court lawsuit brought by Epstein victim Virginia Giuffre..."

Her lawyer contacted almost 40 people connected to Epstein early in the case.

Only one person called back and said "I'll tell you everything I know about Epstein".

That was Trump.

Trump was a friend until he caught Epstein hitting on a 15 year old girl at his golf club and he kicked him out.
Citera
2024-01-04, 17:22
Medlem
Då har man börjat gå igenom dokumenten som släppts hittills. Lär ju rapporteras löpande av vad man lyckas vaska fram. Än så länge att Epsteins butler blivit hotad av Ghislaine: https://www.etc.se/utrikes/epsteins-butler-jag-blev-hotad-av-ghislaine-maxwell
Citera
2026-04-21, 15:33
Medlem
Min gissning är att Ålandskungen (Anders Wiklöf) spelat en central roll när Epstein byggt ut sitt nätverk i den svenskspråkiga delen av världen.

Bill Clinton och A. Wiklöf är väldigt bundis som jag fattat det och Wiklöf har även arbetat nära Epstein i Clinton Global Initiativ.

Dessutom åkte Wiklöfs säkerhetschef fast hos Dumpen för ett tag sedan när han och frugan hans försökte få till ett sexmöte med ett barn.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in