2026-04-19, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Du behöver nog söka psykiskhjälp.
Förstår inte riktigt vart du får allt detta ifrån

Det är också trist att Jimmies fanclub aldrig kan argumentera ordentligt.

Som du t.ex - det enda du har att komma med är ett påhopp..

Vilket pucko som helst kan enkelt skriva "Du behöver nog söka psykiskhjälp"

Att skriva
"du behöver psykisk hjälp" är inte ett motargument
— det är ett sätt att slippa diskutera.

Bättre kan du!
Citera
2026-04-19, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Du vet att Sverige är världens minst rasistiska land?
Åk till japan om du vill se äkta rasism!

Vilken källa stöder påståendet att Sverige är världens minst rasistiska land?
Citera
2026-04-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
En riktig opposition ska, i den mån man inte har egen majoritet, få de andra att anpassa sig efter en själv och inte tvärtom. Att migrationspolitiken stramats åt beror inte på att de andra partierna blivit invandringskritiska, utan på att situationen blivit så kaotisk att man inte haft något annat val. Får man gängkriminaliteten under kontroll kommer invandringen öka igen så fort det bara går.

Jo fast om man (som SD:arna) ständigt sitter i ett forum och skriker efter radikala lösningar som "massåtervandring" och "stoppa allt direkt" hata vänstern …så är SD objektivt sett fel parti att satsa på år 2026.
Anledningen till att de ändå gör det, trots att AfS finns, måste ju handla om en blandning av maktbegär (de vill tillhöra de ”mest” rasistiska partiet som är närmast regeringen) men också rädsla för stora förändringar och en dos självbedrägeri.
Citera
2026-04-19, 12:25
Medlem
Ja det är tyvärr tydligt

Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Han är sionist
Citera
2026-04-19, 12:27
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
Jimmy vill Sveriges bästa . Dom som inte ser det är idioter…

Är så otroligt trött på att Agda 68, skriker sig hes pga ”rasistkortet”

DEN TIDEN ÄR FÖRBI. Det är inte rasism att älska sitt land.

Varför hatar äldre svenskar Sverige och svenska traditioner?
När jag växte upp var en rasist en person som hatade alla människor av en annan ras.

Idag är jag tydligen RASIST, för att jag tycker att Sverige inte ska ta emot 2 miljoner från stenåldersländer.
Jag är också tydligen HOMOFOB, för att jag tycker att det går väl långt när vuxna karlar visar kukarna i pridetåget.
Jag är tydligen TRANSFOB, för att jag inte tycker att karlar utklädda till horor ska läsa sagor för små barn.
Jag är också tydligen MISOGYNIST, då jag tycker det är fel att kvinnor ska gå före bara för att de är just kvinnor.
Jag är tydligen SEXIST, för jag sneglar på en kvinna på gymmet som har klädsel som påminner om en kroppsmålning.

ALLA de här etiketterna har 7-klövern mer eller mindre smetat på mig.

SD har inte gett mig nån etikett. SD har inte påmålat mig någonting alls.

Så då är jag väl SD:are då, och kommer således att rösta på SD.

Och då blir jag per automatik en NAZIST/FASCIST.
Senast redigerad av BananKlase 2026-04-19 kl. 12:34.
Citera
2026-04-19, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jo fast om man (som SD:arna) ständigt sitter i ett forum och skriker efter radikala lösningar som "massåtervandring" och "stoppa allt direkt" hata vänstern …så är SD objektivt sett fel parti att satsa på år 2026.
Anledningen till att de ändå gör det, trots att AfS finns, måste ju handla om en blandning av maktbegär (de vill tillhöra de ”mest” rasistiska partiet som är närmast regeringen) men också rädsla för stora förändringar och en dos självbedrägeri.

SD har visserligen lyft frågan om återvandring, men eftersom de andra partierna är stenhårt emot detta kommer det inte bli något av det. Återvandringsbidraget är ett stort skämt och kommer bara leda till missbruk. Tror många väljare antingen köpt medias bild av partiet eller inte noterat hur mycket de förändrats sedan riksdagsinträdet.
Citera
2026-04-19, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
😂😂😂 verkar som att du är den rädda lilla mytomanen här. Ditt liv måste vara jobbigt, gå runt och vara rädd för den personen som vill göra Sverige mer säkert igen. Framförallt för kvinnor men det ser dom inte. Röstar man inte Sd ska man heller inte gnälla över våldtäkter mm. 80%? Du får nog börja räkna % i hela höger blocket numera. Det är den verkliga % för dom som accepterar Sd.

Ah, personangrepp och skratt-emojis som öppning, klassiskt för Jimmies fanclub som liksom honom helt saknar argument.

Ett par ex.

- Rickard Jomshof destruerade anmälningar från kvinnliga partimedlemmar som anmält sexuella övergrepp NSD

- SD röstade nej till kvinnojourer — vilket ledde till att 20 kvinnojourer fick stänga och 3 000–4 000 kvinnor förlorade skyddat boende.

Du använder våldtäktsoffer som politiskt slagträ.
Det är inte att skydda kvinnor, det är att utnyttja dem.

M, KD och L är inte SD.
De har aktivt tagit avstånd från partiets historia. Att blanda ihop dem avslöjar att du inte kan räkna — varken procent eller partier.
Citera
2026-04-19, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdudoslebfbx
Som rubriken lyder. Varför låter vi Jimmy Åkesson härja fritt i Riksdagen eller vad det nu heter. För ett antal år sedan var han väldigt kontroversiell men nu för tiden går han runt som om han var vilken politiker som helst. Hur kan svenska folket acceptera det?
Hur kan svenska folket acceptera att Sverige blivit ett äckligt getto?
Citera
2026-04-19, 12:39
Medlem
Det var väldigt fult och barnsligt av dom andra partier att inte hälsa tillbaks på arbetsplatsen, att inte vilja sitta/stå bredvid honom vid debatter i början av hans karriär. Jimmie blev utsatt för värsta mobbing, han blev behandlad som pestsmittad. Han måste ha varit stark för att ha orkat med all negativ särbehandling, måste ha känt sig väldigt ensam. Det är dags att börja behandla honom som en människa. Det var ett brått att behandla honom som de andra partier gjorde och borde bli bestraffade.
Citera
2026-04-19, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
När jag växte upp var en rasist en person som hatade alla människor av en annan ras.

Idag är jag tydligen RASIST, för att jag tycker att Sverige inte ska ta emot 2 miljoner från stenåldersländer.
Jag är också tydligen HOMOFOB, för att jag tycker att det går väl långt när vuxna karlar visar kukarna i pridetåget.
Jag är tydligen TRANSFOB, för att jag inte tycker att karlar utklädda till horor ska läsa sagor för små barn.
Jag är också tydligen MISOGYNIST, då jag tycker det är fel att kvinnor ska gå före bara för att de är just kvinnor.
Jag är tydligen SEXIST, för jag sneglar på en kvinna på gymmet som har klädsel som påminner om en kroppsmålning.

ALLA de här etiketterna har 7-klövern mer eller mindre smetat på mig.

SD har inte gett mig nån etikett. SD har inte påmålat mig någonting alls.

Så då är jag väl SD:are då, och kommer således att rösta på SD.

Och då blir jag per automatik en NAZIST/FASCIST.

Jag är helt med dig broder. Börjar bli riktigt tröttsamt….
Citera
2026-04-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmanuelGoldstein
Vad som är märkligt på riktigt är att kommunister ursäktas och betraktas som rumsrena och normala.
Är väl inte så konstigt, kommunister strävar mot ett helt jämlikt samhälle.

Jag tror att många partier främst till höger inte var emot SD av politiska skäl. De var rädda att förlora platser i riksdagen. De anser sig ha mera rätt till det då de var gamla i gården
Senast redigerad av mangne 2026-04-19 kl. 12:44.
Citera
2026-04-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdudoslebfbx
Som rubriken lyder. Varför låter vi Jimmy Åkesson härja fritt i Riksdagen eller vad det nu heter. För ett antal år sedan var han väldigt kontroversiell men nu för tiden går han runt som om han var vilken politiker som helst. Hur kan svenska folket acceptera det?

För att allt SD varnat för och propagerat emot har inträffat och mer därtill.

SD och Åkesson har klätt av alla andra politiker ända in på kallingarna. Han har haft rätt hela tiden och alla andra har bara att skämmas.

Varsågod och skölj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in