2026-04-17, 01:57
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Haha detta är sjukt komiskt!

"Konflikten tog sin början när sambon – vänsteraktivist och integrationssamordnare – vägrade skaffa barn med Hübinette. I stället fick hon en dotter genom insemination med en homosexuell vän, ett barn som Hübinette tröttnat på att arbeta övertid för att försörja."

Man kan ju se hur ett liv i ständig offerkofta kan sluta som den ultimata betacucken. Den här snubben måste ha blivit uppfostrad totalt fel, men så blir det väll om man växer upp indoktrinerad i vänsterpropaganda.

Tobias Hübinette var tidigare gift. Äktenskapet skulle dock komma att få ett dramatiskt slut efter att hans dåvarande hustru inledde en relation med hans bästa vän. Efter en blöt krogrunda följde hon öppet, framför ögonen på Tobias, med vännen hem för att ha sex.

Inte konstigt att proppskåpet exploderade till slut.

LOL

Inte heller konstigt att frun följde med vännen hem. Hade man fått välja mellan att följa med Hubinette eller självaste djävulen hem så hade valet fallit på djävulen.

Lätt.
Citera
2026-04-17, 01:57
Medlem
Är Tobias bror till Mr Chow eller Leslie Chow som karaktären heter i The Hangover?

Har helt missat denne Tobias och hans forskning, han ger ett rubbat intryck.
Citera
2026-04-17, 02:02
Medlem
Denna Fup var bland det sjukaste jag läst på flera år, då har man ändå blivit rätt luttrad genom åren.

Stackars barn. Vilken jävla soppa. Även fast jag står Tobias så långt som det är möjligt ur ett politiskt perspektiv, måste jag ge honom att han är duktig på att skriva ut sin frustration.

Fyfan att leva med en kvinna man vill ha barn med, men att hon istället skaffar barn med en bög och sen inte känner sig sugen på att ha mer sex.

Denna kvinnas sätt att uttrycka sig är minsann speciellt, hon använder ord som att hon skriver en forskningsuppsats till och med när hon pratar om hur sitt eget barn har det på dagis.

Exempel på mening som hon använder om sitt eget barn: "Hon har uttryckt samma sak för mig men
tänkte att det mest handlade om acklimatisering efter långt uppehåll samt saknaden efter de äldre vännerna"
. Måste erkänna att jag själv behövde googla vad acklimatisera ens betyder. För den som
är intresserad så betyder det visst att anpassa sig till omgivningen.

Sen förstår jag inte riktigt hur han Tobias kan tjäna så mycket, 70k efter skatt? Det motsvarar en månadslön på långt över 100k, tjänar man så bra på att forska i Sverige?
Citera
2026-04-17, 02:02
Medlem
BOMBOCLATs avatar
FUPen igen om ngn missat.
https://drive.google.com/file/d/1Nt8ADTUsedJy9dMwZq937SRthixr2Qu0/view
Citera
2026-04-17, 02:04
Medlem
BOMBOCLATs avatar
Vad heter sambon? Det måste ju vara en minst sagt speciell karaktär även det, som är ihop med ett psykfall som Hübinette?
Citera
2026-04-17, 02:05
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjesthlm
Är det slut på hans aggressiva godhets-vänster skit nu? Maken på godhetssignalerande "Jag vet bättre än du för jag är snäll" får man leta efter.

Idioten har uppfunnit problem och rasism som inte funnits någonsin. Adoption är människohandel och allt sattyg han fått för sig! En av de minst sympatiska godhetssignalerarna som finns... i nivå med Thunberg!

Han har inte fel om allt.
Adoption är inte sällan en form av människohandel, och hans analys av vita folks självskadebeteende genom massimport av främmande raser är mycket träffsäker.
Citera
2026-04-17, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias Hübinette
"... sångarna är utspökade till asiater."
Är inte han själv utspökad till västerlänning?
Citera
2026-04-17, 02:08
Medlem
LuiLuis avatar
Bristande vandel?

Utvisa asiaten! Och om inte det går, så för farao, gör det ändå!!!
Citera
2026-04-17, 02:10
Medlem
Q-Trons avatar
Många extremister på vänsterkanten, om inte närapå alla, drivs av deras egna misär; de känner en djup avsky för sig själva och för det samhälle de vuxit upp i. För varför skulle de annars vilja riva ner och förstöra samhället - och särskilt det svenska samhället - som i jämförelse med andra länder varit ett paradis i många avseenden? De har tyvärr upplevt svek och oförrätter, både faktiska och inbillade, och många av dem fastnar i en evig och destruktiv tonårsrevolt. Och just Hübinettes situation blev särskilt problematisk eftersom han adopterades, och då han inte verkar ha haft adoptivföräldrar som kunde ge honom det mentala stöd som behövdes. Han rycktes upp ur det etniska och kulturella sammanhang han kunde ha vuxit upp i, i Sydkorea, och kastades in i en etniskt främmande värld i Sverige, som skapade en extrem känsla av alienering hos honom. Och det är det som maniskt driver hans hat mot adoptioner, mot svenskar, mot Sverige, mot Europa, mot vita människor och mot västlig identitet, och hela hans liv har gått ut på att göra upp med hans egna känslor kring de oförrätter han upplever sig ha blivit utsatt för. Det är verkligen så enkelt som att 'om Tobias lider, då ska alla andra lida'; så tänker han, instinktivt. Och precis så tänker många av de andra självhatande vänsterextremisterna i hans kretsar, som säkerligen har haft liknande upplevelser under barndom och uppväxt - t ex Wåg och Röstlund - och som har resulterat i knarkande, ensamhet och astronomiska mängder av upplevt offerskap hos dem. Vänsterextremism bottnar nog väldigt mycket i det där, och det mynnar ut i desperata och revolterande rop på hjälp från människor som mår extremt dåligt. Och den där rotlösheten och revolterande förstörelsemanin återfinner man också hos många vilsna, självhatande och identitetslösa invandrare, som tar ut sin frustration på den befolkning och det land som dumdristigt förbarmat sig över dem.

Hübinettes citat om västerlandets och vita människors död och lidande återupprepas nu i mindre skala i hans märkliga familjerelation med den här kvinnan, barnet och de två bögarna. På samma sätt som Sverige och svenskarna var onda mot honom, och som varit det som drivit hans förstörelsemani på ett samhällsplan, så uppvisar han precis samma beteende i hans privata relation nu; de som sårat honom ska förintas; för om Tobias lider, då ska alla andra lida precis lika mycket. Han verkar kämpa med en extrem oförmåga att hantera negativa känslor och kriser. Det kan man såklart inte klandra honom för, med tanke på vad han troligtvis varit med om, men alla andra runtomkring honom får lida för det.

Vad är det bästa sättet att gardera sig mot att ens barn blir rotlösa och självhatande monster som vill förstöra allt i deras väg? Det säkraste sättet är att få dem att älska och känna stolthet över sitt eget land, sin egen kultur och sitt eget folk. Att få dem att känna mening och att vara delaktiga och sedda. Och precis som Tobias själv pekar på, och där jag givetvis håller med honom - man ska inte adoptera barn, och framförallt inte utomeuropeiskt. Visst, det kan lyckas, men det kan lika gärna sluta i fullständig misär. Djungel-Joel och Hübinette är två prominenta exempel på totala adoptionskatastrofer som hade kunnat undvikas. Att existera i samhällen bland människor som ser ut som, tänker som, agerar och fungerar som en själv är något som borde vara alla förunnat. Och den senaste tidens invandringsvansinne och dess konsekvenser är ett utmärkt bevis för att det är det bästa. Det har det alltid varit. Det "mångkulturella, rasblandade och klasslösa ekologiska samhället" som Hübinette svamlade om är en enkelbiljett till helvetet för alla inblandade.
Citera
2026-04-17, 02:54
Medlem
RudolfHutlers avatar
Om man forskar i rasism och vithetsstudier så finns det ingen ände på pengarna. Tobbe är ett psykfall som bland annat hotat barn. Konfronterade själv honom på stan för över tio år sedan och då var päronkinesen ett darrande våp. Hade tänkt klappa till honom men gick ej så långt.

Citat:
Ursprungligen postat av Broks
Denna Fup var bland det sjukaste jag läst på flera år, då har man ändå blivit rätt luttrad genom åren.

Stackars barn. Vilken jävla soppa. Även fast jag står Tobias så långt som det är möjligt ur ett politiskt perspektiv, måste jag ge honom att han är duktig på att skriva ut sin frustration.

Fyfan att leva med en kvinna man vill ha barn med, men att hon istället skaffar barn med en bög och sen inte känner sig sugen på att ha mer sex.

Denna kvinnas sätt att uttrycka sig är minsann speciellt, hon använder ord som att hon skriver en forskningsuppsats till och med när hon pratar om hur sitt eget barn har det på dagis.

Exempel på mening som hon använder om sitt eget barn: "Hon har uttryckt samma sak för mig men
tänkte att det mest handlade om acklimatisering efter långt uppehåll samt saknaden efter de äldre vännerna"
. Måste erkänna att jag själv behövde googla vad acklimatisera ens betyder. För den som
är intresserad så betyder det visst att anpassa sig till omgivningen.

Sen förstår jag inte riktigt hur han Tobias kan tjäna så mycket, 70k efter skatt? Det motsvarar en månadslön på långt över 100k, tjänar man så bra på att forska i Sverige?
Citera
2026-04-17, 03:25
Medlem
tingsryd2.8s avatar
Dold/sårbar narcissist.
Citera
2026-04-17, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Han har inte fel om allt.
Adoption är inte sällan en form av människohandel, och hans analys av vita folks självskadebeteende genom massimport av främmande raser är mycket träffsäker.
Håller med. Oavsett vad man tycker om TH så e han skärpt. Han har en enorm arbetskapacitet. Naturligtvis får han ta ansvar för sina brott. Men det e givetvis pressande att ha många personet emot sej. T ex inom forskningen om antirasism där Mathias Gardell och andra bedrivit ett drev mot TH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in