2026-04-13, 01:12
Medlem
2n00b4Us avatar
Magnus Betnér måste nog ta tronen nu, precis allt han gör suger ju balle. Han lägger upp en massa korta klipp på youtube som alla är skräp, de flesta av hans kommentarer tycks komma från botar. Och Betnér har ju i princip fel hela tiden i sina påståenden och hela den här grejen med att han ska låtsas vara arg hela tiden är bara löjlig. Finns det verkligen någon människa som tycker att Betnér är rolig? Fanns det inte en tid på Flashback för 10-12 år sedan då det fanns ett par användare som faktiskt gillade honom för att att pratade om att knulla och dricka sprit.
Citera
2026-04-13, 12:48
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Alla kvinnliga komiker är tråkigast.

Tyvärr ligger det mkt i det. Joan Rivers var för djävla kul, men nu gällde det ju i Sverige. Är så gammal att jag minns Babbens "genombrott" vars komedienne-receptur byggde på att dra fraser i stil med "vi tocker om å knolle på Gotlann". Säger som Stolpe hade sagt, "jaha god middag"...

Ingen svensk kommer tyvärr upp i standard. Tyckte Häckner var kul! Ivf på 90-talet. Han hade det där galna och desperata anslaget. Och Brandeby självfallet.
Citera
2026-04-13, 14:09
Medlem
Magnus Betnér har jag aldrig gillat. Han kan säkert vara Sveriges tråkigaste komiker.
Citera
2026-04-13, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Magnus Betnér har jag aldrig gillat. Han kan säkert vara Sveriges tråkigaste komiker.

Nej han är guld, hela gänget i Icareklamen nominerar jag till sämsta komiker med bäst lön!
Citera
2026-04-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMW-BMX
Nej han är guld, hela gänget i Icareklamen nominerar jag till sämsta komiker med bäst lön!

OK smaken är olika.
Citera
2026-04-14, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
OK smaken är olika.

Så sant och tur är väl det vore tråkigt om alla skrattade åt exakt samma sak.
Citera
2026-04-16, 23:25
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easydor
David Batra...(?)
Tråkigast är ju fladderpellen Torbjörn Averås. Näst tråkigast är den sege Hampus Nessvold som sitter i kassan och fjollar sig.
Citera
2026-04-16, 23:39
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Magnus Betnér måste nog ta tronen nu, precis allt han gör suger ju balle. Han lägger upp en massa korta klipp på youtube som alla är skräp, de flesta av hans kommentarer tycks komma från botar. Och Betnér har ju i princip fel hela tiden i sina påståenden och hela den här grejen med att han ska låtsas vara arg hela tiden är bara löjlig. Finns det verkligen någon människa som tycker att Betnér är rolig? Fanns det inte en tid på Flashback för 10-12 år sedan då det fanns ett par användare som faktiskt gillade honom för att att pratade om att knulla och dricka sprit.

Tyckte själv han var rätt bra men det är nog ca 25 år sedan innan SD pk hets osv osv.

Såg nån snutt på svt Betnér och en långhårig orsakad äcklig snubbe henrik kanske han heter nämfyfan så jävla pissdåligt. Sjukt av svt att wna köpa in eller ens visa det gratis riktigt dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in