2026-01-30, 23:11
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonhi
Någon vänlig själ som kan länka en hyfsat nytagen bild så man skulle känna igen Kim?

https://ibb.co/v6qssYhr
Citera
2026-02-01, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Men vem vet vart tog karate tränaren vägen?
Han fortsatte väl med sin sushi restaurang? Han och frun har haft den länge
Citera
2026-02-02, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonhi
Någon vänlig själ som kan länka en hyfsat nytagen bild så man skulle känna igen Kim?

https://www.facebook.com/magdala.johansson?rdid=lsECCuht4bGB3m9z&share_url= https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fshare%2F1LMgeR4jt b%2F#
Citera
2026-02-02, 18:30
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebliti
https://www.facebook.com/magdala.johansson?rdid=lsECCuht4bGB3m9z&share_url= https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fshare%2F1LMgeR4jt b%2F#

Ladda upp på en filtjänst. Bög.
Citera
2026-02-02, 19:40
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ladda upp på en filtjänst. Bög.

Kolla mitt inlägg ett inlägg före. Där har du en bild.
Citera
2026-02-02, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkRazz
Han fortsatte väl med sin sushi restaurang? Han och frun har haft den länge
Han e pensionär
Citera
2026-03-05, 15:57
Medlem
Vad heter "hon" på instagram nu?
Citera
2026-03-05, 20:10
Medlem
Miffokillerclown
Citera
2026-03-09, 20:19
Medlem
Såg ni att galningen hittat på att han träffat någon och haft sex inne på Threads? Precis som han hittat på att han hade sex med Ploy dagen han mördade och styckade henne.
Något är riktigt skevt i det huvudet. Det var över 250 kommentarer och alla sa likadant Hur kan han få vara ute i samhället? Cykla omkring där han lämnat hennes kroppsdelar.
Det här är en vidrigt sjuk människa.
Citera
2026-04-16, 14:51
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
Jo men att lägga ner tid, energi och har för något som hände för +10år sedan är nog sjukare.
Hej Kim Marie!

Jag kan inte släppa detta så jag måste fråga dig:

Du tycker inte att vi ska "lägga ner till tid och energi" på att din vän (som tidigare var din flickvän) blev mördad för 10 år sen. Varför tycker du inte att vi ska göra det?

Vill inte du veta vad som hände din vän? Undrar du inte över det? Jag tänker att hur mycket du än har försökt att gå vidare och se framåt så måste du väl ändå undra?

Hur känns det för dig att inte veta vad som hände din vän? Det måste ha varit svårt för dig att leva i ovisshet? Utifrån det du berättade under rättegångem så låter det som om du tyckte om Vatchareeya. Du sa exempelvis att du egentligen inte ville göra slut, utan blev påverkad av en kompis, som ogillade Vatchareeya på grund av hennes ursprung, men att du ångrade dig nästa dag. Och senare tog ni upp kontakten igen och umgicks som vänner och inledde en sexuell relation. Om det stämmer att du tyckte om henne så borde du väl undra och vilja veta vad som hände henne?

Du fick under rättegången frågan om ifall du har förståelse för att anhöriga vill ha svar. Jag uppfattar ditt svar som svävande. Hur ser du på det idag? Jag tänker att genom att lyfta frågan - i poddar, dokumentärer, nätforum och liknande - så minskar i alla fall inte möjligheten att komma närnare sanningen, jämfört med om man lägger locket på och slutar prata om det?

Dessutom, om du anser att du blivit oskyldigt dömd, och straffad för ett brott du inte begått, borde det väl ligga i ditt intresse att fallet diskuteras?

Slutligen: Du verkar irriterad på oss här i tråden. Hur kommer det sig?

Mvh Li

Tillägg: Om det är som du påstår, att den riktiga mördaren går fri - skrämmer inte det dig? Är du inte rädd att den riktiga mördaren ska mörda eller skada nån annan?
Senast redigerad av lillalilith 2026-04-16 kl. 15:02.
Citera
2026-04-16, 14:56
Medlem
st33rs avatar
Den äckliga kim-marie är nog det största bakslaget för sveriges samlade trans-personer man kan tänka sig. En helt jävla mentalt avtrybbad egocentrisk narcissistisk autist möp-man med paintballintresse som svassar omkring med sina sillisar och kaxar sig och hotar folk. Få personer väcker sån avsmak.

Jag misstänker att han dessutom låtit operera sig mer på grund av en sexuell fetisch än att personen är en person med könsdysfori. Dvs en transa inte trans, en hetero/bisexuell man som tänder på att uppträda som kvinna.

Undrar hur han fick igenom att få pattar och kvinnoidentitet. Han måste kollrat bort nån utredare.
Har han kvar sin penis? gissar att han har det. Såna här som egentligen är transor istället för trans brukar behålla kuken. Så de kan runka över sina egna pattar-
Citera
2026-04-16, 15:12
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jag misstänker att han dessutom låtit operera sig mer på grund av en sexuell fetisch än att personen är en person med könsdysfori.
Det skulle också kunna handla om att Kim Marie ville bli förflyttad till en kriminalvårdsanstalt för kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Undrar hur han fick igenom att få pattar och kvinnoidentitet.
Nu vet jag inte om Kim Marie har opererat brösten. Men vad jag vet så har vemsomhelst möjlighet att operera in bröstinplantat på privat klinik.

Tillägg: Kanske ville Kim Marie ha ett nytt personnummer för att kunna vara mer anonym efter att ha avtjänat sitt straff. Och ett nytt personnummer kan man, vad jag vet, bara få på ett sätt...
Senast redigerad av lillalilith 2026-04-16 kl. 15:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in