2026-04-16, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
I ett debattprogram där Chang Frick och Nick Alinia gjorde upp om ett tjafs från Twitter så tröttnade Chang Frick på debatten. I stället för att bemöta vad Alinia sade, så svarade Frick enbart med att Alinia var en bögjävel och skulle suga kuk (Inblick med Nick, tidsstämpel på ca 01:00:00).

Är det värdigt en företagsledare (med bakgrund inom media) att säga så här till en journalist?
Påverkar det här förtroendet för Svensk kärnkraft (dvs. Frick bolag)?
Har Frick hängt ut sig själv som någon slags homofob?

Förutom påståenden om att Alinia skulle vara homofil, så mobbade Frick även Alinia om att han var kortväxt.

Att Chang Frick uttalar sig burdust är inget nytt, men det här får ändå sägas vara en ny bottennivå tycker jag.
Chang är ju jude så ingen skräll att han är two face. Vad är nytt egentligen?
Citera
2026-04-16, 08:04
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
I ett debattprogram där Chang Frick och Nick Alinia gjorde upp om ett tjafs från Twitter så tröttnade Chang Frick på debatten. I stället för att bemöta vad Alinia sade, så svarade Frick enbart med att Alinia var en bögjävel och skulle suga kuk (Inblick med Nick, tidsstämpel på ca 01:00:00).

Är det värdigt en företagsledare (med bakgrund inom media) att säga så här till en journalist?

Förutom påståenden om att Alinia skulle vara homofil, så mobbade Frick även Alinia om att han var kortväxt.

Att Chang Frick uttalar sig burdust är inget nytt, men det här får ändå sägas vara en ny bottennivå tycker jag.

Jag har extremt svårt att se att om man valt Svensk kärnkraft pga Chang Frick, skulle ändra sig av detta. Detta ligger ju i linje med vad man kan förvänta sig av en debatt med Chang?
Citera
2026-04-16, 08:13
Medlem
JuniorDahlens avatar
Lol. Nick Alinia, Sveriges mest lättkränkta person
Citera
2026-04-16, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Lol. Nick Alinia, Sveriges mest lättkränkta person
Ja, herregud. Man behövde inte lyssna många minuter för att förstå vem som är den vuxna av de två.
Citera
2026-04-16, 08:25
Medlem
Jag gillar ju båda men jag har ju läst Nicks sida så den talar ju självklart åt hans sida. Till Chang får upp en lika sakligt story så kommer jag stå på Nick sida.
Det som Chang vräker ut sig inte bra och verkligen mobb beteende.
Chang relation till vänsterextremister som Mattias Vågh, är inte positivt men jag fattar att man får relationer genom åren med ideologiskt motsatta människor.
Dom 2 står också båda ideologiskt åt olika håll även om dom hänger i samma sfär inom SD. Chang är mer vänster medans Nick är mer höger än SD.
Citera
2026-04-16, 08:31
Medlem
Citat:

Är inte Frick sambo med en FSB officer?
Men nåja, att Frick kör med aggressivt dominansbeteende borde inte förvåna någon. Ett ganska typiskt inslag hos de som går KREMLs ärenden.

Är inte det hets mot folkgrupp, att använda ett sådant epitet för att försöka baktala någon?
Citera
2026-04-16, 08:33
Medlem
dickachus avatar
Citat:

Så, är nazistdvärgen även bögnazist eller?
Citera
2026-04-16, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Chang Frick är ett skämt, medan Nick är rätt sansad, oftast.
Oftast ja.
Men ibland tycker jag han går lite långt.
När han skulle följa efter kommunisten genom hela centralen.
Ja kommunisten hade kallat honom elaka saker men jag tror just DÄR att han och hans flickvän förlorade mer än vad de vann.
Citera
2026-04-16, 08:38
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Chang är fet, medan Nick är muskulös.

Nick är 149 cm lång.
Citera
2026-04-16, 08:40
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
"Högerextrema"?

Ja precis. Du vet, extrema högeråsikter och propaganda, som Rix.
Citera
2026-04-16, 08:46
Medlem
solstrålars avatar
Vad är det här för bögklubbspodd? Dom som pratar låter otroligt bögiga.
Citera
2026-04-16, 08:49
Medlem
Citat:
Nick och Chang har bråkat i nästan ett år. Det började väl med att Chang läckte till pressen att Nick är tillsammans med den mycket äldre Jessica Stegrud i SD.

Är det sant? Jäkla fin dam,den där Jessica. Riktig milf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in