Citat:
Ursprungligen postat av
Backadalen
Denna vedervärdiga människa ska va otroligt glad att inte riksmedia skriver om detta …
Jag vet att hans kontaktnät till stor del består av mediamänniskor.
Han är kompis med de som skriver och publicerar. Jag tror att de skyddar honom.
Men med tanke på all uppståndelse på X och här så tror jag att ingen som vet vem han är har missat detta.
Fyfan vilken situation han skapat för sig själv. 🤣
Riks-cucken måste verkligen haft en rejäl melt down.