Citat:
Ursprungligen postat av
anon666
Du har trosorna i en twist för att någon kallade din kära beta-Putin Orbn för Diktator.
Wow. Jag förstår inte hur det är möjligt att missförstå så till den milda grad


Då får jag väl förklara för dig hur fel du har:
Mattias Karlsson (SD) skrev en tweet och påstod att svensk MSM i "flera decennier" sagt att Orban är "fullständigt diktatorisk". Jag ifrågasätter starkt det påståendet från Mattias Karlsson eftersom det inte stämmer med hur jag upplevt vad MSM skriver om Orban. Jag har därför frågat i tråden om det finns någon som kan uppvisa några artiklar från svensk MSM som säger vad Mattias Karlsson påstår att de gör. Hittills har ingen kunnat uppvisa en enda som uppfyller dessa kriterier. Vilket förvånar mig, jag trodde man åtminstone skulle hitta någon enstaka från någon extra vänsterorienterad skribent som är nära. Men det närmsta hittills är att de rapporterar om att andra kallat honom diktator.
Du har alltså fått det 110 % om bakfoten, din jävla nolla

