2026-04-12, 10:12
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
varför börjar du tjata om alla avsnitt finns på plus nu grabbar är det något kodord du har för börja spoila eller?

Nej, bara för att det annars brukar släppas på måndagar så ville jag informera om det. Förstår inte varför du diskuterar spoiler med när jag aldrig spoilat, det är som sagt till moderatorer du ska framföra ditt missnöje.
Citera
2026-04-12, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Jag misstänker att C-O gav bort immunitet för att själv bli utröstat. Han gör en läggmatch i gränslandet o åker ut med hög svansföring. Alltså han visste att han blev inpopulär o gruppen ville också få bort honom. En redigerat avhopp med produktionens medverkan.
den där gränslandssmatchen hittar inte jag på play iaf.
Citera
2026-04-12, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nej, bara för att det annars brukar släppas på måndagar så ville jag informera om det. Förstår inte varför du diskuterar spoiler med när jag aldrig spoilat, det är som sagt till moderatorer du ska framföra ditt missnöje.
varför informerar du om det här då? är inte det väldigt OT
Citera
2026-04-12, 10:17
Medlem
fonders avatar
Citat:
varför informerar du om det här då? är inte det väldigt OT

Hallå?! Det är väl i "Robinson"-tråden jag befinner mig och här diskuteras allt som har med programmet att göra, vakna!
Citera
2026-04-12, 10:19
Avstängd
Citera
2026-04-12, 10:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är lema förståndshandikappad? Hon grinar åt exakt allt

Jag börjar undra jag med Tidigare kunde jag förstå att Lema & C-O tyckte det var jobbigt så som Aza höll på men NU? Då gaddar Lema ihop sig med även Nathalie, Melina och Caroline + övriga grabbar att peta ut C-O - som alltid hållit Lema om ryggen; även in i "det sista"

C-O trodde/litade på kärringarna men blev sviken av dem å det grövsta.

1. Lema - som visste att han försökte att rädda henne.
2. Melina - som han valde in i förhandlingen = hon fick ett immunitetshalsband av C-O vid förhandlingen.
3. Caroline - som han valde in i förhandlingen och lovade att skydda om de skulle hamna i Öråd.
4. Nathalie - som lovade i immunitetstävlingen: Släpp du taget - Jag (Nathalie) lovar att inte rösta på dig C-O (på Örådet) - bara jag ( N ) får vinna denna tävling och han släppte taget för han trodde på henne och han hade ju redan ett immunitetshalsband ... fast hade han vunnit hade C-O till 100% gett detta halsband till Lema.

ALLA dessa "kärringar" svek honom när han gjorde vad han hade lovat Caroline tidigare dvs gav henne skydd, med sitt imm.-halsband och hon "fattar ingenting". Kom hon inte ihåg ett sådant "viktigt löfte"? Jo då men hon passar på att liera sig med laget hon hamnat i!

ALLA dessa 4st "kärringar" hoppas jag åker ut, en efter en, vilja svikare och rövhål de är. Ja åsså Aza - den översittaren!
Senast redigerad av CS128 2026-04-12 kl. 10:30.
Citera
2026-04-12, 10:32
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Carl-Oscars försök att leka svensk George har totalhavererat, men vilken teve det kan bli av honom och Aza tillsammans på gränslandet.

Utgången vart ju nästan för bra annars. Nathalie in och Aza och Oscar ut.
Citera
2026-04-12, 10:34
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag börjar undra jag med Tidigare kunde jag förstå att Lema & C-O tyckte det var jobbigt så som Aza höll på men NU? Då gaddar Lema ihop sig med även Nathalie, Melina och Caroline + övriga grabbar att peta ut C-O - som alltid hållit Lema om ryggen; även in i "det sista"

2. Melina - som han valde in i förhandlingen = hon fick ett immunitetshalsband av C-O vid förhandlingen.
3. Caroline - som han valde in i förhandlingen och lovade att skydda om de skulle hamna i Öråd.
4. Nathalie - som lovade i immunitetstävlingen: Släpp du taget - Jag (Nathalie) lovar att inte rösta på dig C-O (på Örådet) - bara jag ( N ) får vinna denna tävling och han släppte taget för han trodde på henne och han hade ju redan ett immunitetshalsband ... fast hade han vunnit hade C-O till 100% gett detta halsband till Lema.

ALLA dessa "kärringar" svek honom när han gjorde vad han hade lovat Caroline tidigare dvs gav henne skydd, med sitt imm.-halsband och hon "fattar ingenting". Kom hon inte ihåg ett sådant "viktigt löfte"? Jo då men hon passar på att liera sig med laget hon hamnat i!

ALLA dessa 4st "kärringar" hoppas jag åker ut, en efter en, vilja svikare och rövhål de är. Ja åsså Aza - den översittaren!

Fel, hon lovade att inte skicka honom direkt till gränslandet. Det blev Aza. Om örådet lovade hon inte ett skvatt.
Citera
2026-04-12, 10:35
Medlem
Citat:
Hallå?! Det är väl i "Robinson"-tråden jag befinner mig och här diskuteras allt som har med programmet att göra, vakna!
om robinson ja, vi har efterblivna plus deltagare här iof tex deepinjonny lost in the world, är det inte dumt börja uppmana dem till spoila då det gjorts varje veckas hittills
Citera
2026-04-12, 10:37
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Undrar om vi sett samma Öråd.
Citera
2026-04-12, 10:40
Medlem
fonders avatar
Citat:
om robinson ja, vi har efterblivna plus deltagare här iof tex deepinjonny lost in the world, är det inte dumt börja uppmana dem till spoila då det gjorts varje veckas hittills

Nej, det är helt i enlighet med reglerna att vi får diskutera sändningstid. Har du synpunkter på några spoilare så får du som sagt rapportera dem till moderatorerna.
Citera
2026-04-12, 10:44
Medlem
Citat:
Nej, det är helt i enlighet med reglerna att vi får diskutera sändningstid. Har du synpunkter på några spoilare så får du som sagt rapportera dem till moderatorerna.
sändningstid??

Du skriver grabbar nu är alla veckans avsnitt ute på plus.

Väldigt ot och uppvigling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in