Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Är lema förståndshandikappad? Hon grinar åt exakt allt

Jag börjar undra jag med

Tidigare kunde jag förstå att Lema & C-O tyckte det var jobbigt så som Aza höll på men NU? Då gaddar Lema ihop sig med även Nathalie, Melina och Caroline + övriga grabbar att peta ut C-O - som alltid hållit Lema om ryggen; även in i "det sista"
C-O trodde/litade på kärringarna men blev sviken av dem å det grövsta.
1. Lema - som visste att han försökte att rädda henne.
2. Melina - som han valde in i förhandlingen = hon fick ett immunitetshalsband av C-O vid förhandlingen.
3. Caroline - som han valde in i förhandlingen och lovade att skydda om de skulle hamna i Öråd.
4. Nathalie - som lovade i immunitetstävlingen: Släpp du taget - Jag (Nathalie) lovar att inte rösta på dig C-O (på Örådet) - bara jag ( N ) får vinna denna tävling och han släppte taget för han trodde på henne och han hade ju redan ett immunitetshalsband ... fast hade han vunnit hade C-O till 100% gett detta halsband till Lema.
ALLA dessa "kärringar" svek honom när han gjorde vad han hade lovat Caroline tidigare dvs gav henne skydd, med sitt imm.-halsband och hon "fattar ingenting". Kom hon inte ihåg ett sådant "viktigt löfte"? Jo då men hon passar på att liera sig med laget hon hamnat i!
ALLA dessa 4st "kärringar" hoppas jag åker ut, en efter en, vilja svikare och rövhål de är. Ja åsså Aza - den översittaren!