2026-04-11, 15:08
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Eftersom du själv inte hade vett att göra det. Ghalibaf är en äcklig pedofil som gifte sig med ett 14årigt barn 1982. Det är denna pedofil, som till världen anklagar Trump för att vara i Epsteinnätet, Iran sänder att förhandla dess öde.

Det är möjligt, ja sannolikt, att det finns fler pedofiler i den iranska delegationen än talmannen i parlamentet, men jag har inte detaljkännedom om samtliga iranier.

Jag finner det anmärkningsvärt att alla ni judehatande Iranvänner i tråden som vitt och brett har talat om Epstein hit och Epstein dit är så tysta när er egen sida har en bevisad pedofil i ledningen.

Att en 20-åring gifter sig med en 14-åring är ju inte riktigt samma sak som att 50-åringar skapar en harem av 14-åringar att utnyttja i en blackmailoperation åt mossad.
Citera
2026-04-11, 15:15
Medlem
Fredsförhandlingarna har inletts.

USA:s “A-team” är på plats i Pakistan: JD Vance, Steve Witkoff och Jared Kushner.

Skämskudde fram. Helt otroligt att dessa tomtar skickas som förhandlare, Särskilt Witkoff och Kushner efter deras pinsamma, misslyckade och proryskt vinklade medlingsförsök i Ukrainakriget.

Trumpadministrationen verkar uppenbarligen inte ha några andra alternativ.
Senast redigerad av Chillgren 2026-04-11 kl. 15:23.
Citera
2026-04-11, 15:16
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
hehe… Deus Vult Vance är nog den som erbjöds.

får hoppas att mulorna inte blir för bruns runt munnen när han är klar.

När Groyper-Vance besökte Jerusalem i oktober 2025, så gjorde han ju inte som så många andra politiska dignitärer, dvs satte på sig en kalott och och besökte Klagomuren. Istället gick han Golgata fram med raska steg och avslutade sin vandring i Den heliga gravens kyrka. Det där fick många israeler att höja på ögonbrynen.

Groyper-Vance - och hans huvudsakliga finansiär - den tysk-amerikanske Pay Pal-mijardären Peter Thiel har en sak gemensam, nämligen åsikten att Jordklotet ska delas upp mellan Ryssland, Kina och USA. Majoriteten av européer och israeler kan däremot lika gärna kastas åt vargarna - de förra för att de (vi?) är ateistiska bögar, som förnekar Kristus och de senare för att de är judar med stora näsor, som dessutom har mördat Guds enfödde son.

Det kommer nog att bli bra det här i Islamabad.
Citera
2026-04-11, 15:31
Medlem
EngelbertEggfjerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Eftersom du själv inte hade vett att göra det. Ghalibaf är en äcklig pedofil som gifte sig med ett 14årigt barn 1982. Det är denna pedofil, som till världen anklagar Trump för att vara i Epsteinnätet, Iran sänder att förhandla dess öde.

Det är möjligt, ja sannolikt, att det finns fler pedofiler i den iranska delegationen än talmannen i parlamentet, men jag har inte detaljkännedom om samtliga iranier.

Jag finner det anmärkningsvärt att alla ni judehatande Iranvänner i tråden som vitt och brett har talat om Epstein hit och Epstein dit är så tysta när er egen sida har en bevisad pedofil i ledningen.

Haha nu får du lugna ner dig Petronius 😂 Gå och bajsa eller nått om du har ont i magen. Jag skiter väl i Ghalibaf. Han och hela gänget är hopplösa.

Har inte på något sätt samma typ av idol-relation till politiker som du har till Netanyahu. Framförallt inte till Irans ledarskap.

Min poäng är att det nog inte blir någon fred med den där uppställningen, och att Vance får det tufft.

Kan du citera mitt judehat lite fort då bara? Samt även allt mitt tjötande om Epstein. Vore schysst. Tack!
Citera
2026-04-11, 15:32
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbagg79
Iran öppnar inte sundet för dom kan inte hitta sina minor!

https://www.nytimes.com/2026/04/10/us/politics/iran-mines-strait.html
Låter helt galet? Men inte förvånande då det gäller ett land i kaos.
Citera
2026-04-11, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Ja i denna tråd finns det en del som valt shiamuslimernas ståndpunkt, helt korrekt. Noterbart är att det är oroväckande många återkommande skribenter som även tog koloniserande babelstinernas och Hamas ståndpunkt i tidigare trådar.

Iran var även huvudsponsor av dom där "demonstrationer" som utspelade sig på högskolor och torg om du minns dom?! Eller du kanske även var delaktig?

Jag vet ingenting om hur det gick till i de tidigare trådarna då jag helt enkelt inte var medlem då.

Har färgats noll av dom trådarna. och har definitivt inte tagit ställning FÖR Iran. Däremot har jag nog i denna konflikt tagit ställning EMOT USA, då dom sannnerligen har trampat i klaveret och inte har en aning om vad dom håller på med. Ger Iran massa makt dom inte bör ha, helt i onödan.

Israel kan jag ändå förstå i någon nån gällande Irankonflikten, men dom tappade mig helt i samband med Libanon. "Men det är Hezbollahs fel bla bla bla". Nej. Det är Israel som skickar missiler in i bostadskvarter.
Citera
2026-04-11, 15:38
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillgren

USA:s “A-team” är på plats i Pakistan: JD Vance, Steve Witkoff och Jared Kushner.

Skämskudde fram. Helt otroligt att dessa tomtar skickas som förhandlare, Särskilt Witkoff och Kushner efter deras pinsamma, misslyckade och proryskt vinklade medlingsförsök i Ukrainakriget.

Helt otroligt att man skickar ett sånt pajasgäng till en sån här viktig förhandling.
Man borde i alla fall skickat med Rubio. Vad Steve Witkoff och Jared Kushner har där att göra är helt obegripligt och bara ett tecken på skadlig nepotism.
Citera
2026-04-11, 15:39
Avslutad
Several US Navy ships cross Strait of Hormuz, reporter says
https://news.sky.com/story/iran-war-latest-254-people-killed-by-israeli-strikes-in-lebanon-today-says-civil-defence-service-135 09565?postid=11500832#liveblog-body
Citera
2026-04-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillgren

Tror du har rätt. Vem skulle både vilja och kunna hantera detta? Ingen. Så därför skickar man två som vill men inte kan, och en som varken vill eller kan men som är önskad av motståndarsidan. Svårt att se att det här gänget har någon beslutsrätt alls, det är nog bara lyssna och agera informations-relä tillbaka mot Trump.
Citera
2026-04-11, 15:50
Medlem
Ken Drydens avatar
Breaking:

Amerikanska flottan är just nu ute och patrullerar Hormuzsundet.
Citera
2026-04-11, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Breaking:

Amerikanska flottan är just nu ute och patrullerar Hormuzsundet.

Nej, dom hjälper väl till och röjer minor?

Från Al Jazeera:

Citat:
Trump claims US working to clear mines from Strait of Hormuz
Continuing in his Truth Social post, Trump claimed Iran’s only remaining “threat” is “sea mines” he claims Iranian vessels have dropped in the Strait of Hormuz.

“We’re now starting the process of clearing out the Strait of Hormuz as a favor to Countries all over the World, including China, Japan, South Korea, France, Germany, and many others.”

Trump accused the aforementioned countries of lacking “the Courage or Will to do this work themselves”.
Citera
2026-04-11, 16:06
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 555-553
Several US Navy ships cross Strait of Hormuz, reporter says
https://news.sky.com/story/iran-war-latest-254-people-killed-by-israeli-strikes-in-lebanon-today-says-civil-defence-service-135 09565?postid=11500832#liveblog-body
Ja, de seglar fritt omkring där. Iran har förlorat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in