2026-04-09, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Precis. Bara patetiskt vad fattiga TEMU sysslar med.

Jag känner mig säker på att varken Anjo eller Jocke betalat tjejen och jag tror det har visat sig i utredningen, men får jag se bevis på att Jocke eller Anjo har gjort det så är det en annan sak men då borde ju Temu pratat om det och det skulle garanterat ligga här på Flashback.
Citera
2026-04-09, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är helt oväsentligt om de betalat eller inte. Det som är väsentligt är att hon läckt uppgifter till dem.

Bevisa att hon har läckt dom till Jocke eller Anjo då men det kan du väl inte som vanligt.
Jag vill ha konkreta bevis annars behöver du inte bemöta mig mera!
Citera
2026-04-09, 21:51
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nu säger ju tjejen att hon inte sålt info till Jocke eller Anjo och det skulle polisen också kunna se om det finns betalningar till henne.
Jag tror hon var lite för nyfiken av sig.
C & J förhördes 2 februari 2025 det har tagit sin tid med förundersökningen.

Vad är det för tjej ni pratar om?
Citera
2026-04-09, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Vad är det för tjej ni pratar om?

Hon som läst journaler på socialtjänsten ang flickan och andra barn och sen har hon tydligen skrivit inlägg om det här på Flashback men kontot var borttaget nu, men vissa påstår att hon läckte till Jocke & Anjo men det vill jag se bevis på är 99% säkert på att det inte är sant.
Citera
2026-04-09, 22:33
Medlem
Citat:
Jag känner mig säker på att varken Anjo eller Jocke betalat tjejen och jag tror det har visat sig i utredningen, men får jag se bevis på att Jocke eller Anjo har gjort det så är det en annan sak men då borde ju Temu pratat om det och det skulle garanterat ligga här på Flashback.
Helt osannolikt. Synd att folk fortsätter mata fattiga TEMU-trollen.
Citera
2026-04-09, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är helt oväsentligt om de betalat eller inte. Det som är väsentligt är att hon läckt uppgifter till dem.

Och det är hon som gjort fel, inte de.
Citera
2026-04-09, 23:56
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Hon som läst journaler på socialtjänsten ang flickan och andra barn och sen har hon tydligen skrivit inlägg om det här på Flashback men kontot var borttaget nu, men vissa påstår att hon läckte till Jocke & Anjo men det vill jag se bevis på är 99% säkert på att det inte är sant.

Okej, jag fattar ingenting av vad som menas, men det är okej. Jag får försöka läsa på imorgon (kanske?).

Låter som ännu ett tappert men misslyckat försök av "Temu" att sätta dit Anjo.
Citera
2026-04-10, 00:14
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Det står i Fup. Julia berättar om det.
Och inget konto är borttaget. Även om du avslutar kontot som ligger det kvar och allt som skrivit finns kvar.

Varifrån har du fått att hon skrivit på Flashback?
Kan du bevisa det? Eller drar du bara något ur arslet som vanligt?
Citera
2026-04-10, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Okej, jag fattar ingenting av vad som menas, men det är okej. Jag får försöka läsa på imorgon (kanske?).

Låter som ännu ett tappert men misslyckat försök av "Temu" att sätta dit Anjo.

En tjej som jobbade på socialtjänsten i Karlskoga, har fått sparken, efter att hon har varit inne och läst i journaler, som hon inte hade rätt att göra. De får bara läsa i de journaler, som de själva arbetar med.
Detta ska ha skett i Christofers dotters journal.
Citera
2026-04-10, 06:50
Medlem
Citat:
Bevisa att hon har läckt dom till Jocke eller Anjo då men det kan du väl inte som vanligt.
Jag vill ha konkreta bevis annars behöver du inte bemöta mig mera!

Det kan jag säga med en gång (Chrippaformulering) att det som läckt här är någon eller några som hela tiden vill sätta dit Jocke och Anjo. Därmed är det avslutat att det skulle komma från någon av dom.

Detta har läckts för att skydda Linnéa vilket har varit tydligt.

Personen, som är namngiven i fup, har inte haft intentionen att skydda Julia eller Chrippa utan det har hela tiden varit i samband med att skydda Linnéa.

Och det spelar ingen roll vad micro har att säga om motsatsen eftersom alla inlägg som har skrivits på flashback inte raderas.

Hur i helsike är det möblerat i hjärnan om man inte fattar det?
Citera
2026-04-10, 09:03
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det kan jag säga med en gång (Chrippaformulering) att det som läckt här är någon eller några som hela tiden vill sätta dit Jocke och Anjo. Därmed är det avslutat att det skulle komma från någon av dom.

Personen, som är namngiven i fup, har inte haft intentionen att skydda Julia eller Chrippa utan det har hela tiden varit i samband med att skydda Linnéa.

Och det spelar ingen roll vad micro har att säga om motsatsen eftersom alla inlägg som har skrivits på flashback inte raderas.

Ah som jag misstänkte då. Magkänslan hade rätt igen
Citera
2026-04-10, 09:11
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Ingen borde vara förvånad över detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in