2026-04-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Jag tror han gjorde det för att han var tvingad att be om ursäkt
Aha okej, för vad?
Citera
2026-04-09, 21:52
Medlem
Någon som vet vad det är
* som gör att J tycker N är så modig?
* vad som händer på måndag, enligt J?
Jag har inte lyssnat på podden, vill inte bidra till lyssningar men blir nyfiken på vad det är för överraskning ni skriver om? 😅

Håller också med om att J ser bättre ut utan allt smink! Nästan lite patetiskt att hon sedan är sminkad igen..
Citera
2026-04-09, 22:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Någon som vet vad det är
Jag har inte lyssnat på podden, vill inte bidra till lyssningar men blir nyfiken på vad det är för överraskning ni skriver om? 😅

Håller också med om att J ser bättre ut utan allt smink! Nästan lite patetiskt att hon sedan är sminkad igen..

Nä inte en aning men patetiskt att det lades ut direkt A gjort sitt inlägg.
Citera
2026-04-09, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Någon som vet vad det är

Hon har pratat hela hösten / vintern att det kommer hända så stora saker dom har mkt på gång men ingen vet vad .
Hon har själv gett hintar om en själv biograf att hon ska berätta allt hon varit med om hon har även hintat om tv pogram och interjuver .
Överraskningen vet vi inte vad det är mer än att hela fam var ibland på något vis
Citera
2026-04-09, 22:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Hon har pratat hela hösten / vintern att det kommer hända så stora saker dom har mkt på gång men ingen vet vad .
Hon har själv gett hintar om en själv biograf att hon ska berätta allt hon varit med om hon har även hintat om tv pogram och interjuver .
Överraskningen vet vi inte vad det är mer än att hela fam var ibland på något vis

Spännande 😂
Har de mutat en tv kanal eller ska de göra en familje bok
Citera
2026-04-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
O jag tror att detta med skadan är fejk . Dels för att fbk inte gick ut med det på ett sätt de normalt gör !
O den arrangerade bilden där det ser ut som han är döende .
Inlägget som antingen är framtvingat av N som en ursäkt till henne offentligt eller till o med skrivit av henne …
Man op inte under en påsk helg en skada som inte fanns. Först var det en lårkaka sen en fot sen en ljumske . O ändå spelades det en halv match med skadan ?
Och det finns ännu mer i detta som bara inte stämmer med verkligheten !
Du har din fulla rätt att tycka så !!! Känner själv likadant något stämmer inte får verkligen inte ihop det då det är så många frågetecken som talar emot allt .
Precis som du skrev!
Man operar inte under en storhelg om det inte är akut el livshotande .
Mycket konstigt också att ingen i Fbk kände till att han blev skadad i 6 matchen.
Hade läget varit så hade komentatorn pratat om det el gett en hint om skada . Här finns ingenting
Lika så hela inlägget känns konstigt
Han berätta att han operas men inte för vad hade det gällt en skada hade man sagt vad det är särskilt om han blev skadad på isen under en match Man flyttar över fokus på olika rykten som cirkulerar runt och fokus hamnar återigen på N varför då det är V som är skadad och behöver fokus på återhämtning.
Har du inte gjort något så behöver du inte gå till försvarstal.
Och vem hade orkat med det efter en operation då man oftast är helt slut har så pass ont så man vill bara be någon fara åt h .
Citera
2026-04-09, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Det är din uppfattning.
Viktor har valt att bli en offentlig person och hans fru har bjudit in hela världen till sovrummet och de aktiviteter som försiggår där.
Alla kan sitta och gotta sig åt det och det uppstår väldigt ofta rykten då.
Viktor behöver inte skydda familjen, om någon ska skydda familjen och privatlivet är det Nicci och till viss del mamma Jeanette som slickar sig runt munnen och skrattar och njuter av att hon också får vara med i sovrummet.

Om de har det bra så behöver de inte ta åt sig av vad folk tycker och tänker om dem, åsikter och rykten kommer det alltid skrivas.

Jag tror inte att han håller på med droger nu då han sköter sina möten och de blir testade kontinuerligt i laget så det är onödigt att skriva.
Otrohet vet vi inte någon om, det är bara han och eventuell tjej som vet.
Exakt!
Dom har valt att stå i rampljuset men det finns alltid en baksida med detta . Man kan ej skydda sig till 100 % men man kan välja vad man delar med sig i interjuver på sociala medier osv

För hade N bara sig själv att tänka på nu har en fam som hon måste tänkas på att skydda så dessa ej skadas.
Det man kunde prata om för 5 år sen kan du ej prata om i dag .
Och sitter du och blottar upp hela ditt sex liv har du även automatisk bjudit in dom till att skapa rykten
Tyvärr det är så det funkar .

Jag är av den åsikten varför försvara dej om du vet att du är oskyldig.
Du har ingen skyldighet till allmänheten att berätta något .
Det ända viktiga är att din fru / man litar på dej och vet att det du säger är sant
Resten är bara att skita I.
Citera
2026-04-09, 22:53
Avstängd
Citat:
Du har din fulla rätt att tycka så !!! Känner själv likadant något stämmer inte får verkligen inte ihop det då det är så många frågetecken som talar emot allt .
Precis som du skrev!
Man operar inte under en storhelg om det inte är akut el livshotande .
Mycket konstigt också att ingen i Fbk kände till att han blev skadad i 6 matchen.
Hade läget varit så hade komentatorn pratat om det el gett en hint om skada . Här finns ingenting
Lika så hela inlägget känns konstigt
Han berätta att han operas men inte för vad hade det gällt en skada hade man sagt vad det är särskilt om han blev skadad på isen under en match Man flyttar över fokus på olika rykten som cirkulerar runt och fokus hamnar återigen på N varför då det är V som är skadad och behöver fokus på återhämtning.
Har du inte gjort något så behöver du inte gå till försvarstal.
Och vem hade orkat med det efter en operation då man oftast är helt slut har så pass ont så man vill bara be någon fara åt h .

Exakt så ! O FBK skulle inte svarat som de gjorde! Det vet både du o jag som har män i branschen. Inte på en så viktig spelare. O den bilden är ju mer fokus på N än på V dessutom.
Skadan skulle tagits upp som du säger.
Citera
2026-04-09, 23:01
Medlem
Citat:
Exakt!
Dom har valt att stå i rampljuset men det finns alltid en baksida med detta . Man kan ej skydda sig till 100 % men man kan välja vad man delar med sig i interjuver på sociala medier osv

För hade N bara sig själv att tänka på nu har en fam som hon måste tänkas på att skydda så dessa ej skadas.
Det man kunde prata om för 5 år sen kan du ej prata om i dag .
Och sitter du och blottar upp hela ditt sex liv har du även automatisk bjudit in dom till att skapa rykten
Tyvärr det är så det funkar .

Jag är av den åsikten varför försvara dej om du vet att du är oskyldig.
Du har ingen skyldighet till allmänheten att berätta något .
Det ända viktiga är att din fru / man litar på dej och vet att det du säger är sant
Resten är bara att skita I.

Håller med dig. De har ju själva valt att ta upp en hel del i podden, så det är kanske inte så konstigt att folk reagerar och diskuterar det här. Samtidigt känns det som att de ibland säger saker på ett sätt som lätt kan misstolkas, vilket bidrar till att tråden hålls vid liv. Hade de varit mer återhållsamma eller tydliga från början, hade det nog inte blivit lika mycket spekulationer.
Citera
2026-04-09, 23:43
Medlem
Det är verkligen tyst från Ns håll verkar nästan frostigt ....
Hon som alltid delar allting på V och Stora C har ej gjort det vilket är konstigt då V har lagt ut en jätte gullig bild på han Och stora C 🥹
Tycker också det är konstigt att hon ej delat Vs inlägg även på sin egen som hon brukar göra då något är stormigt el fel .
Om nu V ska operas en 3 gång som det ryktas om varför åkte då hans fru ner för att spela in en podd och inte är med han istället .
Visste inte ens att han gjort 2 operationer , försökte hitta något finns ingenting om det inget N el J heller gått ut med
Citera
2026-04-10, 00:17
Medlem
Citat:
Det är verkligen tyst från Ns håll verkar nästan frostigt ....
Hon som alltid delar allting på V och Stora C har ej gjort det vilket är konstigt då V har lagt ut en jätte gullig bild på han Och stora C 🥹
Tycker också det är konstigt att hon ej delat Vs inlägg även på sin egen som hon brukar göra då något är stormigt el fel .
Om nu V ska operas en 3 gång som det ryktas om varför åkte då hans fru ner för att spela in en podd och inte är med han istället .
Visste inte ens att han gjort 2 operationer , försökte hitta något finns ingenting om det inget N el J heller gått ut med

Att hon inte ens delar en sån gullig bild är verkligen ett rejält trendbrott för att vara henne. Personligen tycker jag att man borde strunta i allt runt omkring i ett sånt här läge – det absolut viktigaste är väl ändå att vara där för sin man och sina barn? 🥰
Citera
2026-04-10, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Att hon inte ens delar en sån gullig bild är verkligen ett rejält trendbrott för att vara henne. Personligen tycker jag att man borde strunta i allt runt omkring i ett sånt här läge – det absolut viktigaste är väl ändå att vara där för sin man och sina barn? 🥰
Håller med helt och hållet !
Hade väl varit det mest naturliga kan jag tycka än att prioritera en podd och ett forum kom in Och prata med mig.
Allt sånt är väl helt oviktigt tror faktiskt folk skulle förstå varför
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in