2026-03-20, 15:58
Medlem
johanponkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Svårt att nå Flashback periodvis fortfarande. Om det skall gå måste man använda VPN från Sverige. (Jag befinner mig utanför Sverige just nu.) Så många som vill läsa ett svenskt forum från utlandet kan tro att Flashback ligger nere.
Det var värst. Jag kom in redan 13/3. Mitt-Europa. 7/3 post av a(d)min: (FB) Flashback krånglar (Sammanfogad) )
Citera
2026-03-20, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Svårt att nå Flashback periodvis fortfarande. Om det skall gå måste man använda VPN från Sverige. (Jag befinner mig utanför Sverige just nu.) Så många som vill läsa ett svenskt forum från utlandet kan tro att Flashback ligger nere.

Jag kom inte in på en månad februari - mars. Alla utländska anslutningar blockerades efter intrånget?
Citera
2026-03-21, 00:11
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Farbror-
Varenda tråd jag trycker på, oavsett om jag ska svara eller inte måste jag logga in och i bästa fall efter 7 försök eller flera kommer man in, likaså om man ska redigera, ändra något i ett inlägg, trycker på avdelningar, aktuella ämnen, populära ämnen, nya ämnen, nya inlägg m.m. måste man kämpa med att logga in på nytt fast man är inloggad, i ett nötskal totalkaos.

Vad beror detta på, inkognitosurf? webbläsare? Operativsystem? Är genuint nyfiken för börjar helt ärligt tröttna.

TEST Checkar bara ifall jag får samma problem. Ingen VPN, Telenor.
Citera
2026-03-21, 00:15
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Jag kom inte in på en månad februari - mars. Alla utländska anslutningar blockerades efter intrånget?

Jag har en svensk IP, ingen VPN - vanlig Telenor-IP. Var ändå blockad, dock inte en månad. Väl några dagar, vilket jag tyckte var oerhört skumt.
Citera
2026-03-21, 01:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Jag har en svensk IP, ingen VPN - vanlig Telenor-IP. Var ändå blockad, dock inte en månad. Väl några dagar, vilket jag tyckte var oerhört skumt.

Tack för bekräftelsen, avslutar kontot det är uppenbarligen något i bakgrunden.

edit:

-Farbror-, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
-
går inte ens att avsluta.
Senast redigerad av -Farbror- 2026-03-21 kl. 01:37.
Citera
2026-03-23, 09:06
Avslutad
När ska funktionen att sammanfoga trådar fungera igen eller är den helt borta för Moderatorerna?
Citera
2026-03-29, 09:18
Medlem
Flashback är sedan minst en vecka oåtkomligt via Edge och Chrome, men fungerar klanderfritt när Firefox används. Någon som har en bra förklaring till fenomenet enligt ovan?
Citera
2026-03-29, 10:51
Medlem
Jag vet inte hur många gånger jag hindrats från att redigera mina egna inlägg med motiveringen att jag inte är berättigad. Irriterande.
Citera
2026-03-29, 11:59
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Jag vet inte hur många gånger jag hindrats från att redigera mina egna inlägg med motiveringen att jag inte är berättigad. Irriterande.
Räcker det inte med att bara ladda om sidan och försöka redigera igen?
Citera
2026-03-29, 13:40
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskor
När ska funktionen att sammanfoga trådar fungera igen eller är den helt borta för Moderatorerna?
Återkomst är utlovad. Dock inte när.
Citera
2026-04-09, 15:51
Medlem
Sista dagarna har "du är inte inloggad" kommit upp flera gånger.
Citera
2026-04-09, 16:25
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Återkomst är utlovad. Dock inte när.

Är man medvetna om att inloggning i samband med klickande på knappen citera inte fungerar som förut?
Förut så kom man direkt till det inlägg där man tryckt på citera, nu blir det inte så utan bara en generell inloggning. Dvs till huvudsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in