Citat:
Ursprungligen postat av
enhalvboj
Nä precis. Är man inte inavlad så förstår man att sundet är helt öppet och att alla som säger nåt annat kommer med fejk njus. Ingen fysisk propp i sundet = öppet.
ja som att det är stängt....
Citat:
Det är väl knappast nån blockad om, som du säger, skeppen kan åka igenom utan problem?
när man tror att muhammed propat igen sundet, eller iran, och man kan åka igenom, så är det ju en olaglig blockad.
Citat:
Nej det missade jag inte. Det var efter att Israel sprängt deras konsulat.
alltid trist när terrorister gruperar i ett fastighet som hör till ett annat lands konsulat, i synnerhet när konsulatet ligger i ett land som formellt ligger i krig med israel...