2026-01-30, 22:38
Medlem
Rikskrim08s avatar
Igen, vinst i på spåret ikväll. Imponerande allmänbildning i så pass ung ålder.

Vad, gör hon till vardags?
Citera
2026-02-01, 21:06
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Igen, vinst i på spåret ikväll. Imponerande allmänbildning i så pass ung ålder.

Vad, gör hon till vardags?

Hon gör standup i Stockholm och driver en podcast.
Citera
2026-02-06, 20:31
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Hon verkar vara överallt nu för tiden. Nu är hon också med i Carina Bergfeldts program. Hon bröt ihop stackarn när hon pratade om sin ångest.
Citera
2026-04-03, 00:27
Medlem
Ledsensomfans avatar
Hon är med i senaste avsnittet av Fördomspodden: Hon röstade Centern när Annie Lööf var partiledare, men när hon slutade så började hon rösta på V. Hon verkar hata män ganska mycket. Bland annat tycker hon inte om Therese i kassan på SVT eftersom det är en man som klätt ut sig till kvinna. Och det är ju kränkande (eller något). Hon säger även att hon gillar töntiga killar, men att de inte släppt in henne i gemenskapen genom åren och därför är de rövhål.

Man förstod tidigt i avsnittet att hon var vänster iallafall.
Citera
2026-04-04, 07:11
Medlem
Säger ju att det ska finnas nakenbilder på henne i en discord, någon som sett?
Citera
2026-04-04, 07:51
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Nu var hon med i Muren på SVT som expert på ämnet Underhållning. Hennes farfar var med i Royal Air Force och hennes farfars far var med och byggde Titanic.
Citera
2026-04-06, 18:12
Medlem
Hon berättade i fördomspodden att det fanns nakenbilder på henne som snurrar runt i nån discord-server.
Citera
2026-04-06, 18:51
Medlem
Ozero.Bratvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Hon verkar hata män ganska mycket. Bland annat tycker hon inte om Therese i kassan på SVT eftersom det är en man som klätt ut sig till kvinna. Och det är ju kränkande (eller något).

Hon gillade inte Therese i kassan eftersom det är dålig humor. Låg verkshöjd. Riktigt låg. Ingen som gått ut mellanstadiet (mentalt) kan tycka det är bra humor.
Citera
2026-04-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozero.Bratva
Hon gillade inte Therese i kassan eftersom det är dålig humor. Låg verkshöjd. Riktigt låg. Ingen som gått ut mellanstadiet (mentalt) kan tycka det är bra humor.
Jag tycker att Therese i kassan är kul och jag är 50+.
Citera
2026-04-08, 00:17
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozero.Bratva
Jag har gått ut mellanstadiet och jag tycker att det är roligt. Detsamma gäller min sambo och mina grannar. Flera av mina vänner tycker också att det är roligt. Samtliga har gått ut mellanstadiet. Flera kollegor på jobbet finner också programmet roligt. Så det du skrev stämmer inte.
Citera
2026-04-08, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornnny
Säger ju att det ska finnas nakenbilder på henne i en discord, någon som sett?
Gud så jävla barnsligt. Vad ska du med nakenbilder på henne till? Tyvärr verkar det inte finnas några.
Citera
2026-04-08, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Hon är med i senaste avsnittet av Fördomspodden: Hon röstade Centern när Annie Lööf var partiledare, men när hon slutade så började hon rösta på V. Hon verkar hata män ganska mycket. Bland annat tycker hon inte om Therese i kassan på SVT eftersom det är en man som klätt ut sig till kvinna. Och det är ju kränkande (eller något). Hon säger även att hon gillar töntiga killar, men att de inte släppt in henne i gemenskapen genom åren och därför är de rövhål.

Man förstod tidigt i avsnittet att hon var vänster iallafall.

Rätt intressant att det kommer från en kvinna som vann På Spåret tillsammans med en man utklädd till kvinna. Men han hade väl opererat sig så då är det plötsligt ok för vänstern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in