2026-04-06, 19:09
Medlem
Han ligger runt har jag hört på stan…
🤬
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Nej han är verkligen tyst på sociala medier ! Antar att hon drog så fort hon fick ledigt precis som hon nu drog igen så fort hon kom hem 🤔
Citera
2026-04-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Han ligger runt har jag hört på stan…
🤬

Jaså ? Med vem då
Citera
2026-04-06, 20:53
Medlem
Citat:
Det är nog över ännu tidigare !
Så himla tråkigt i sådana fall. Jag hoppades verkligen på dem. Tycker att de är så gulliga tillsammans!
Citera
2026-04-06, 21:08
Medlem
Hoppas på det bästa för de, de är så fina tillsammans
Citera
2026-04-06, 21:29
Medlem
Radikalexorcists avatar
Jag har haft serien om den här familjen på i bakgrunden ibland och kan inte alls förstå kritiken mot Christian här i tråden. Han är ju den som verkar mest normal av alla som medverkar. En helt vanlig kille som av någon orsak hamnade mitt i den här sörjan av tragiska människor. Jag har full förståelse om han en dag tar sitt pick och pack och lever ett normalt liv igen.
Citera
2026-04-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radikalexorcist
Jag har full förståelse om han en dag tar sitt pick och pack och lever ett normalt liv igen.

Du tänker att han flyttar tillbaka till Attefallstugan och börjar jobba timme som personlig tränare igen? Ja, det hoppas jag också.
Citera
2026-04-06, 23:07
Medlem
Citat:
Jag har haft serien om den här familjen på i bakgrunden ibland och kan inte alls förstå kritiken mot Christian här i tråden. Han är ju den som verkar mest normal av alla som medverkar. En helt vanlig kille som av någon orsak hamnade mitt i den här sörjan av tragiska människor. Jag har full förståelse om han en dag tar sitt pick och pack och lever ett normalt liv igen.

Tror han klamrar sig fast som en blodigel tills han blir tvungen att gå! Han verkar inte speciellt mysig överhuvudtaget
Citera
2026-04-06, 23:53
Medlem
Citat:
Tror han klamrar sig fast som en blodigel tills han blir tvungen att gå! Han verkar inte speciellt mysig överhuvudtaget
Och du känner honom....Bara idioter tror allt dom ser i rutan!
Citera
2026-04-07, 01:46
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag har haft serien om den här familjen på i bakgrunden ibland och kan inte alls förstå kritiken mot Chr*sti*n här i tråden. Han är ju den som verkar mest normal av alla som medverkar. En helt vanlig kille som av någon orsak hamnade mitt i den här sörjan av tragiska människor. Jag har full förståelse om han en dag tar sitt pick och pack och lever ett normalt liv igen.

Absolut, han verkar vara den mest normala i den där familjen.

Han har dessutom all rätt i världen att rikta kritik mot sin fru om hon uppträder opassande eller ignorerar honom.

Talar man inte om för människor om de gör fel så hur ska de annars kunna lära sig av sina misstag?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-04-07 kl. 01:59. Anledning: Tillägg
Citera
2026-04-07, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Absolut, han verkar vara den mest normala i den där familjen.

Han har dessutom all rätt i världen att rikta kritik mot sin fru om hon uppträder opassande eller ignorerar honom.

Talar man inte om för människor om de gör fel så hur ska de annars kunna lära sig av sina misstag?
Håller med, han är den mest normala i det där gänget. Oliver med familj verkar också normal.
Citera
2026-04-07, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Vet någon var Bauer har tillbringat påskhelgen? Märkligt att han inte åkte med till Spanien med hustrun. Fyra långa lediga dagar att njuta i Marbella borde han väl inte säga nej till.

Det som är riktigt märkligt är att mannen som älskar likes och kommentarer har stängt av sitt egna kommentarsfält. Det var för många som skrev och ifrågasatte situationen under påskhelgen. Pernilla vägrar svara på fansens frågor var hennes man är. Bauer kämpar på för att hålla skenet uppe och skickar hjärtan under Pernillas härliga semesterbilder. Skilsmässan är ett fakto?
Citera
2026-04-07, 11:42
Medlem
Citat:
Håller med y BekräftelseKÅT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in