2026-04-04, 15:08
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Ingen i juryn som uppmärksammar att sheriffen bryter på amerikanska? Är iof skriptat satan men känns konstigt att inte nämna. Tror kinnaman iom mord referens och danmark (hans roll i the killing, som är dansk ifrån början)
Skulle kunna vara Dolph Lundgren också, spelade inte han en dansk karaktär i The Expendables?

Hur som helst, både Lundgren och Kinnaman låter lite utvecklingsstörda när de pratar och de amerikanska inslagen när de talar svenska förstärker bara känslan av att de är en smula eljest.
Citera
2026-04-04, 15:33
Medlem
Abelssuns avatar
Hur mycket av sången är live?
Citera
2026-04-04, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hur mycket av sången är live?

Som jag förstått det är all sång live.
Citera
2026-04-04, 17:06
Medlem
Stekaren låter som Mauri.
Citera
2026-04-04, 17:34
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Som jag förstått det är all sång live.

Det pratas mycket om autotune och att det spelas in i studio.
Citera
2026-04-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Det pratas mycket om autotune och att det spelas in i studio.

Autotune är det nog mycket av i de första avsnitten i alla fall, då kan det ibland vara svårt att ”höra” rösterna.
Citera
2026-04-05, 12:42
Medlem
Stekaren är Fredrik i Filip och Fredrik. Nu vet jag inte om han har herrgård men hus i Frankrike har han och spenderar mycket pengar. Skröt ju om att han t.ex. flög första klass.
Citera
2026-04-05, 12:44
Medlem
Katten är Kenta Nilsson. Mr Magic man.
Citera
2026-04-05, 15:43
Medlem
Ola Salo som sheriff är inte dum gissning. Kyrklig uppväxt och ”tomt Ark” nämns. Han har sjungit i the Ark sedan han var 14 och är numera pappa.

Höstacken tänker jag en ryttarinna. Låter lite för gammal på rösten för Malin Baryard. Men någon som fått OS-guld. Särskilt när det var ”Yihaa” som låtval.
Citera
2026-04-05, 16:27
Medlem
Thiijjjjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Ola Salo som sheriff är inte dum gissning. Kyrklig uppväxt och ”tomt Ark” nämns. Han har sjungit i the Ark sedan han var 14 och är numera pappa.

Höstacken tänker jag en ryttarinna. Låter lite för gammal på rösten för Malin Baryard. Men någon som fått OS-guld. Särskilt när det var ”Yihaa” som låtval.

Jag tycker inte det låter som Ola Salo dock. Låter mer som Brolle Jr kanske?
Citera
2026-04-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thiijjjjj
Jag tycker inte det låter som Ola Salo dock. Låter mer som Brolle Jr kanske?

Nej, jag tänker att han dock är såpass skolad i sin röst att han kan anpassa lite.
Citera
2026-04-06, 20:44
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Jag tror att sheriffen är musikalartisten Fred Johanson. Storvuxen kille med fantastisk sångröst, gjort många stora musikalroller världen över. Bl.a samarbetat med Ola Salo i Jesus Christ Superstar på Malmöoperan, samt gjort rollen som polischefen Javier i Les Miserables. Även turnerat i Danmark med en uppsättning av denna musikal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in