Citat:
Ursprungligen postat av
BeneathTheSurface
Du har inte övervägt använda AI för att kontrollera grammatik, stavning osv som faktiskt är något som de är exceptionellt bra på?
Citat:
Vi har ingen AI med agens överhuvudtaget idag, så de kan inte "experimentera själva" och dra "egna slutsatser" för det är just det som vi inte löst, vi vet inte hur man åstadkommer sådant och språkmodeller oavsett hur mycket det ser ut så är totalt oförmögna till sådant.
Det kommer från den rätta. Lär dig stava och sätta ut punkt och stor bokstav.
Citat:
Ursprungligen postat av
BeneathTheSurface
Och ironin är ju att du är på helt andra änden och tror på en lögn som inte finns, snacka om att vara vilseledd och totalt köpt in varenda vision som man försökt lura på investerare.
Er okunskap leder er in i fördärvet. Vänta så ska ni få se, vad var det jag sa. Jag tror inte på lögnen, däremot kan det finnas en viss AI bubbla, då många AI företag inte kommer kunna leverera, men dom som blir kvar blir gräddhyllan, där all innovation kommer ske, aka kapplöpningen. En vision och många investerare utesluter inte att det finns en brutal kärna i AI som kommer vända upp och ner på världen. Jag tror seriöst på att dagens AI modeller kan utvecklas mot 1000 x dagens kapacitet.