2026-04-03, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Helt rätt! Av vilken anledning skall du ha någon form av inneboende rätt till att bokstavligen kladda med din mun på en vitt främmande människas kroppsdelar, utan samtycke?

/AI
Av samma anledning som TS anser sig ha rätt att köpa sex av ett nedknarkat trafficking offer i Tyskland som han också sysslar med.
Citera
2026-04-03, 08:22
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Med tanke på folks bristande handhygien verkar det dumt att gå runt och slicka på folks händer.

Fast detta är all sexuell beröring så om jag sticker mitt finger i munnen på killen som jobbar på McDonalds och viskar "sug litet" så är det ju snarare jag som går vinnande ur ekvationen.
Citera
2026-04-03, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Noelia. Ja, vilken ironi, och vilka prioriteringar. Politikereliten inklusive rättsväsendet inom EU har tappat all markkontakt.
https://nypost.com/2026/03/30/world-news/dads-final-act-as-gang-raped-daughter-noelia-castillo-25-dies-by-euthanasia/

Varken du eller den andra personen har uppenbarligen koll på den där händelsen.
Kanske borde läsa din egen länk?
Citera
2026-04-03, 09:20
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
att Alexander Bard kommer och tar en i stjärten när man väntar på bussen.

Fy fan, lite därför jag inte åker buss.
Vilken mardröm, byxor och kalsonger nere vid knävecket, och böjd framåt med näsan i asfalten.
Dagen kunde ha börjat bättre
Citera
2026-04-03, 09:24
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Brukar du ofta springa omkring och pussa okända kvinnors händer?

Jag brukar inte heller gå runt med bar överkropp i matbutiker. Men det innebär inte att jag tycker att det ska kriminaliseras.
Citera
2026-04-03, 09:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Helt rätt! Av vilken anledning skall du ha någon form av inneboende rätt till att bokstavligen kladda med din mun på en vitt främmande människas kroppsdelar, utan samtycke?

/AI

Tydligen så ska det vara tillåtet att spruta HIV-smittad sperma i en vagina utan att informera om sjukdomen. Kladda på? En handkyss är en europeisk överklasstradition som syftar till att visa respekt. Har du inte varit i Sydeuropa där kindpussade är ett sätt att hälsa? På vilket sätt skulle det här vara värre? Inte undra på att ungdomar inte får knulla som det ser ut idag. Moraltanter och vidriga frigida feminister med makt på poster de inte är kvalificerade för.

(FB) Regeringen vill ta bort informationsplikt vid HIV (2026-04-02)
Citera
2026-04-03, 09:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Varken du eller den andra personen har uppenbarligen koll på den där händelsen.
Kanske borde läsa din egen länk?

Jag känner till fallet i detalj och tycker fortfarande att det är vidrigt.
Citera
2026-04-03, 09:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Brukar du ofta springa omkring och pussa okända kvinnors händer?

Det har hänt. Jag har också blivit kindpussad av kvinnor i just Spanien. Vill du kriminalisera de också, eller är det annorlunda bara för att de är kvinnor?
Citera
2026-04-03, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag brukar inte heller gå runt med bar överkropp i matbutiker. Men det innebär inte att jag tycker att det ska kriminaliseras.

Det där involverar ju bara dig själv så ditt exempel är inte jämförbart med fallet i Spanien.
Citera
2026-04-03, 09:45
Avslutad
Citat:
Just när ni inte trodde att allt kunde bli mera sjukt så togs ytterligare några steg i Spanien. Hädanefter döms män i Spanien som kysser en kvinnas hand utan samtycke för sexövergrepp. Ännu en framgång för feminismen i sin kamp mot sunt förnuft och romantik?

Låter som zigenarbeteende.

Det var så arabgubbarna höll på mot mig och mina tjejkompisar när vi var runt 13 och uppåt. Jävla svin. Svinigt och invasivt beteende. Män utan självkontroll måste straffas annars är vi körda.
Citera
2026-04-03, 09:47
Avslutad
Citat:
Det har hänt. Jag har också blivit kindpussad av kvinnor i just Spanien. Vill du kriminalisera de också, eller är det annorlunda bara för att de är kvinnor?

Av helt okända kvinnor när du väntat på bussen eller gått och handlat mjölk till kaffet?
Citera
2026-04-03, 09:47
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Låter som zigenarbeteende.

Det var så arabgubbarna höll på mot mig och mina tjejkompisar när vi var runt 13 och uppåt. Jävla svin. Svinigt och invasivt beteende. Män utan självkontroll måste straffas annars är vi körda.

Det är det verkligen, men tråden handlar om att göra det till ett sexualbrott, vilket det så klart inte är. Ofredande på sin höjd - om man inte slutar efter tillsägelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in