Citat:
Ursprungligen postat av
FruitCombo
Är det någon mer som stör sig som fan på denna typ av livsstil? Det går en reklam på youtube om en knarkare som berättar om bänken han suttit på och knarkat, och han har samma inställning som alla andra av dessa avskum. Man kan sammanfatta det så här;
Conny har knarkat, varit hemlös, rånat folk, aldrig haft ett jobb och skapat skador på infrastruktur för miljoner när han stulit koppar för att köpa sitt heroin. Conny blir intervjuad av media och säger "samhället låtsas att jag inte finns, men jag vill visa att jag finns så samhället och alla dess människor ska se mig och skämmas för vad de har gjort mot mig". Själv har Conny ingen skam för att han bara varit en enda stor last för samhället.
Denna attityd finns i organisationer så som KRIS, där förkortningen alltså inte står för "Kriminellas Rätt I Samhället", utan "Kriminellas Revansch I Samhället". Alltså ungefär som att de är sura över att deras rånoffer inte har lämnat över sina värdesaker tillräckligt snabbt. Folk som lever denna livsstil (före detta kriminell som ska mjölka sin historia och skylla på alla andra) har en återfallsfrekvens som är extremt hög. Hur har det kunnat bli accepterat att folk har denna mentalitet?
Jag tycker att en svensk narkoman har rätt att kräva saker av samhället.
Varför inte?
Sverige tar varje år emot 100.000 apor som alla med automatik får pengar, lägenhet, villa ifall du knollat fram många terrorister, skola, sjukvård, förskola.....osv
Dessa satans djur har rätt att bli försörjda hela livet i sverige, varför skulle då inte en narkoman ha samma rättigheter som planetens övriga medborgare har rätt till?
Är det för att han använder narkotika istället för att begå terrorbrott?