2026-04-01, 00:22
Medlem
Riksreptilens avatar
Sammanfattningsvis:

Gud hatar danskar och katolikerna i veckan. 🇩🇰 🇸🇪🫣

Förutom om de är Italien. 🇧🇦

Då får de en pungspark dessutom.

" ”Gli Azzurri” föll efter straffar och missar därmed sitt tredje raka VM – ett jättefiasko för ett land som har hela fyra VM-guld på herrsidan (1934, 1938, 1982 och 2006)."

https://www.rainews.it/archivio/sport
Senast redigerad av Riksreptilen 2026-04-01 kl. 00:32.
2026-04-01, 00:23
Medlem
Riksreptilens avatar
Sammanfattningsvis:

Gud hatar katolikerna i veckan. 🇸🇪🫣

Förutom om de är Italien.

Då får de en pungspark dessutom.

" ”Gli Azzurri” föll efter straffar och missar därmed sitt tredje raka VM – ett jättefiasko för ett land som har hela fyra VM-guld på herrsidan (1934, 1938, 1982 och 2006)."

https://www.rainews.it/archivio/sport
2026-04-01, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyOpinion2
I en intervju med Elanga så säger han självutnämnd startspelare med - Jag ser fram mot tisdagens match.
Man har inte med ett ord pratat om denna Anthony Elanga på TV6. Marcoolio nu och nu blev det Robert Lewandowski och Graham Potter. Med forwards som Elanga och Viktor Gyökeres spetsspelare att skina säger Bojan Djordjic nu, Äntligen i ett bildspel men ändå.
Hans roll kan vara att springa sönder Polen men vid en sökning och statistik på bollmottagning och passningsprocent hittar man inte mycket. Assist och mål är liknande en mittfältare kan jag tänka. Elangas Weaknesses: Ball control kan man få och är inte till hans fördel. Hoppas på bra skor idag, Tur-skorna.
Hade du följt fotboll hade du förstått att det var ett självklart val att starta han. 2 mål mot ett av världens bästa klubblag nyligen. Och med facit i hand, killen som tog oss till VM
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Haha, din bittra, avundsjuka åsna.

Var lite glad nu, grabben.

Dom flesta härinne vet redan att du är ett trött troll men ju fler som får upp ögonen desto bättre.
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flundran90
Tycker det var Chiesas mästerskap. Han gav dem den kryddan de saknar, en förmåga att ta sig framåt. Tycker Kean också har den egenskapen lite, mer fart än teknik, men ärthjärnan Gattuso tog ut honom vid 1-0
Jo. Det stämmer. Men han fick inte den utveckling som förväntades.
2026-04-01, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Fotbolls fans måste vara det största slöddren när den kommer till sport fans.
pyssen87 måste va den största särskrivaren när det kommer till särskrivning.
2026-04-01, 00:26
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jo. Det stämmer. Men han fick inte den utveckling som förväntades.
Skador, skador tyvärr. Annars hade han kunnat blivit en riktig legend, i nivå med gamla tiders italienska storheter
2026-04-01, 00:31
Avstängd
ziracorns avatar
Australien-Curacao 5-1 igår.

Såklart Danmark & Italien ska vara med istället för nån liten skitö...
2026-04-01, 00:33
Medlem
Har bojan en beef med de andra i studion/viasat? Han ser arg ut hela tiden, mycket gnabbande, anmärka på ord och snack om "alla i denna mediacirkus" "jag ställer mig lite utanför det där". Han hat vatit sådan innan men tyxker det blivit värre eller?

Det är som att han tror eller iaf vill vara med i laget "vi ska göra si" "vi måste göra så" "jag känner ju många av grabbarna och tränat dem när de var små". Och när spelarna och potter kommer dit blir det genast skratt och glada miner? nu är han jugge så man man blir ju alltid lite på tårna för deras buttra sätt och tänker vad händer nu då (zlatan likadan). Elanga var ju motsatsen, vilken jäkla go kille. Han var på väg att lyfta hela Frida
2026-04-01, 00:33
Medlem
HEJGUDs avatar
Någon som vet något sätt att se om matchen? Inte tillgång till Viaplay tyvärr
2026-04-01, 00:35
Medlem
maktspels avatar
Jag hade varit skitsur om mitt landslag enbart förlorat en enda match i VM-kvalet, men blev förvägrad VM av ett lag som inte vann en enda match under samma kval.

Även om det är kul att Sverige är i VM är regelverket absurt.
2026-04-01, 00:41
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Hoppas du satte en slant på de där tipset!

Snyggt!

Tack så mycket mannen

Den gav 18x men vågade bara lägga en tvåhundring. En go 3600 sådär iaf!

Men idag är vi alla vinnare kompis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in