2026-03-27, 03:58
Medlem
Greta är tydligen på väg till Kuba. Oklart hur men hon ska vara framme nu på lördag 28 mars.
Detta enligt denna artikeln:

https://www.mintpressnews.com/hasan-piker-greta-thunberg-head-massive-cuba-convoy-aimed-at-breaking-us-blockade/290752/

Citat:
Hasan Piker, Greta Thunberg Head Massive Cuba Convoy Aimed At Breaking US Blockade

Amid a crushing (and illegal) U.S. blockade, dozens of public figures, including Hasan Piker, Greta Thunberg, Jeremy Corbyn, and Kneecap are traveling to Cuba to deliver aid to the island.

Traveling by land, sea, and air, this internationalist brigade, known as the Nuestra América Convoy to Cuba, is converging on Havana on Saturday in order to defy the Trump administration’s regime change attempts, and show solidarity with the Cuban people.

“Right now, the United States is tightening its siege on Cuba,” said political streamer Hasan Piker, explaining his decision to join the convoy, adding: “Fuel shipments are blocked. Flights grounded, critical supplies cut off. Donald Trump has even threatened a ‘friendly takeover’ of the island. For Washington, the message is simple: submit – or suffer.”

Climate activist Greta Thunberg is also traveling to Havana, in order to stand up for what she calls “the right of the Cuban people to build their own society, free from siege and economic sabotage.” “The Trump administration is waging illegitimate wars across the world, killing countless people, deliberately, openly and methodically. The pedophile Trump himself bragged about it, saying there’s an embargo, there’s no oil, there’s no money. There is no anything,” she added.

Att Greta skriver att det inte finns några pengar på Kuba är väl som det ska vara.
I ett kommunistiskt drömsamhälle så behövdes det ju inga pengar ändå ???.

Universalgeniet Pol Pot i Kambodja hade ju kommit på detta geniala drag.
Då minskade risodlingen så mycket att miljoner svalt ihjäl.
Pol Pots bödlar hade dessutom ihjäl
drygt 2 miljoner av sina egna.
Smartskaft där.

Man kan undra om Greta har med sig fossil flygfotogen, sk kerosene.
Ungefär detsamma som T-Gul.

Eller har hon med sig bio-fotogen ? Kanske gjord på soja-, majs- och raps-olja ?

Risken finns väl att hon åker på tex Malaria ?
Eller någon annan djungelsjukdom ?
Citera
2026-03-27, 05:08
Medlem
Wn länk till Nyheter24 som har en artikel om "Greta Thunberg toppbetyg på universitetet"

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1425023-greta-thunbergs-toppbetyg-pa-universitetet?utm_medium=EB-Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawQy3GdleH RuA2FlbQIxMABicmlkETFhazR0MDZnem9xazlUV2VJc3J0YwZh cHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg 5MgABHhZSiEjUDzGYixuSsXBEKWSf0hmmtaBtdV8KglAu0tFnq JkWzNCguOusS6_L_aem_LV3TpIDQxR7c9jD_vH0jUg#Echobox =1774515400

Ett A är klarat i en delkurs om 30 poäng i kandidatprogrammet "Global utveckling" om 180 poäng vid Stockholms universitet. de 30 poängen har hon fått på kursena ""Världen eko", ""Motstånd och kollektiv organisering" samt "Globaliseringens rötter och samtid". På övriga kurser den första terminen (HT 23) har hon fått B. De övriga kurserna är "Introduktionskurs i Global utveckling", "Politiska institutioner och demokratisering" och en kurs som har titeln "Motstånd och kollektiv organisering".

Har hon fortsatt studera under vårterminen 23 och något under 2025? När hon examineras vad blir hon då? Fil. kand. i motstånd eller kanske lärare i 'kollektiv organisering'? Kandidatprogrammet om 180 poäng bör vara helt avklarat till nästa vår.
Citera
2026-03-27, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Skulle vilja påstå att det är inte mycket substans i din fåtöljdiagnos. Läser man betydligt mera ingående artiklar som rör sig om Turners Syndrom, så handlar det i regel om
ett svårare handikapp.

Här finns en sammanfattning:
https://turnersyndromefoundation.org/what_is_turner_syndrome/

Översättning:

Effekter av Turners syndrom

Utöver kortväxthet om den inte behandlas tidigt (genomsnittlig obehandlad längd på 140 centimeter), finns det många hälsorisker. Ungefär 30 % av individer med Turners syndrom rapporteras ha "bikuspidala aortaklaffar", vilket innebär att det stora blodkärlet från hjärtat bara har två istället för tre komponenter i ventilen som reglerar blodflödet, och missdiagnos av denna hjärt-kärlsjukdom kan få allvarliga konsekvenser. De kognitiva funktions- och utbildningsproblem som påverkar vissa flickor och kvinnor med Turners syndrom kan inkludera svårigheter med visuella rumsliga uppgifter, minne och uppmärksamhet, samt andra inlärningssvårigheter. Andra konsekvenser av denna sjukdom inkluderar risk för äggstockssvikt, typ II-diabetes och hypertyreos. De psykosociala problem som är förknippade med Turners syndrom inkluderar låg självkänsla, benägenhet för åldersspecifika problem isolering, depression och psykosocial anpassning.

Dessa symtom är vanliga bland kvinnor med Turner och behandlas inte på grund av bristande utbildning om tecken, symtom och möjliga behandlingar för att förbättra deras livskvalitet.

Greta ser inte ut att ha något av detta. Ett av symptomen är att patienten är blyg och ej kontaktsökande. Utan håller sig för sig själv, med dålig självkänsla.
Gretas tillstånd skulle kanske ha upptäckts direkt på BB eftersom de lär kunna höra på hjärtljuden
att aortaklaffarna är annorlunda.

Många av de symptom som stor i andra artiklar så har de som barn frekventa öroninflammationer, otiter.
Dessa slutar ofta med permanent hörselnedsättning när de blivit vuxna. Och därmed också att deras egna röstresurser blir svaga, och att talet blir otydligt. I värre fall så kan de frekventa öroninflammationerna ha skapat balansproblem, och patienterna kan behöva kryckor, gånghjälpmedel eller rullstol. Patienterna kan då inte koordinera bägge benen ihop.
Dessutom kan de ha fått epilepsier av olika varianter, och svårighetsgrad.
Greta har inget av detta, hon håller huvudet rakt och går utan några balansproblem.
Röstresurser har hon också. Och ser tydligen tillräckligt bra för att texta
sina skyltar själv. Inklusive skriva en fisksymbol och text på sin ryggsäck

Hypertyreos är en underpresterande sköldkörtel, och brukar vara den direkta orsaken till kortväxtheten, och att aptiten är understimulerad.

Upp till 35 % av patienter med Turners Syndrom har problem med synen och måste ha glasögon.
Vissa av dessa patienter har dessutom det att ett eller bägge övre ögonlocken att de "hänger ner".

Kirurgiskt så åtgärdar man detta med att strama åt ögonlocken lite grand.

Tillväxthormoner kan man inte ge under för lång tid. Gör man det ändå så kommer patienten att uppvisa symptomet akromegali. Dvs denne får riktigt stora händer (som dasslock), stora öron och en markant näsa, plus att ansiktet ser kantigt ut. Akromegali beror på i de flesta fall på en störning i hypofysen. Det är ett syndrom som mestadels bara drabbar män.
Världens längsta människor som nämnts i tex Guiness Rekordbok inklusive några basketspelare har denna störning.

Fotnot: 4 fot 7 tum = (4 fot = 120 cm, 7 tum = 17,5 cm, totalt avrundat 140 cm)

För att kommenta ditt inlägg så vill jag först tacka för länken. Den är informativ och saklig. Sen vill jag tala om att jag har arbetat med vuxna kvinnor med Turners syndrom längre tillbaka i tiden, så jag har inte problem med att hålla med om vad som står i länken. Du missar dock att sidostatus till den grundläggande genetiska avvikelsen (könskromoson XX har endast en del och saknar i Turnerfallen ett X från en förälder och Turner sd har uppsättningen X0 om det inte rör sig om en mosaik-uppsättning där en blandning av X0 och XX finns hos individen).

Endast 30-40 % av dem som saknar ena halvan av könskromosonen får de beverkningar/sidoeffekter du nämner. Så 60-70 % av flickorna som föds med Turner har sådana tillstånd du nämner.

Dä jag arbetade med dessa kvinnor fanns inte tillväxthormoner och det får nog alla flickor som är berörda nuförtiden. Greta bör ha fått det tills man konstaterat att hennes längdtillväxt avstannat och man har kunnat ge henne hormoner för utveckling av kvinnliga könskarakteristika. Skilj på genomsnittlig längs och faktisk längd. Då jag arbetade med dessa kvinnor så var en given uppgift att ingen av dem blev över 150 centimeter långa. Depressioner var ganska vanliga. Synfel kunde korrigeras med glasögon eller kontaklinser. Jag har inget minne av att någon av dem jag vårdade hade andra funktionsnedsättningar gällande hörsel, begåvning eller hjärtfel jämfört med andra patienter på kliniken.
Citera
2026-03-28, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
För att kommenta ditt inlägg så vill jag först tacka för länken. Den är informativ och saklig. Sen vill jag tala om att jag har arbetat med vuxna kvinnor med Turners syndrom längre tillbaka i tiden, så jag har inte problem med att hålla med om vad som står i länken. Du missar dock att sidostatus till den grundläggande genetiska avvikelsen (könskromoson XX har endast en del och saknar i Turnerfallen ett X från en förälder och Turner sd har uppsättningen X0 om det inte rör sig om en mosaik-uppsättning där en blandning av X0 och XX finns hos individen).

Endast 30-40 % av dem som saknar ena halvan av könskromosonen får de beverkningar/sidoeffekter du nämner. Så 60-70 % av flickorna som föds med Turner har sådana tillstånd du nämner.

Dä jag arbetade med dessa kvinnor fanns inte tillväxthormoner och det får nog alla flickor som är berörda nuförtiden. Greta bör ha fått det tills man konstaterat att hennes längdtillväxt avstannat och man har kunnat ge henne hormoner för utveckling av kvinnliga könskarakteristika. Skilj på genomsnittlig längs och faktisk längd. Då jag arbetade med dessa kvinnor så var en given uppgift att ingen av dem blev över 150 centimeter långa. Depressioner var ganska vanliga. Synfel kunde korrigeras med glasögon eller kontaklinser. Jag har inget minne av att någon av dem jag vårdade hade andra funktionsnedsättningar gällande hörsel, begåvning eller hjärtfel jämfört med andra patienter på kliniken.

Ja, tack för upplysningarna. Jag kollade med en bekant som jobbar inom vården. Och det jag länkade är delvis inaktuellt nu. Just på grund av att det många fler behandlingsalternativ nu.
Hjärtfelen och aortaklaffarna kan säkert åtgärdas idag.

Till exempel öroninfektionerna är inte längre återkommande. Pga bättre kontroll med antibiotikan.
Antibiotikan började inte användas förrän ganska sent in på 1950-talet.

Så de barn som föddes fram till den tiden och som fick många öroninfektioner fick stora problem även i vuxenlivet. Med tex balans, epilepsi etc.

Så nu kan man nog strýka hörselnedsättning och balansproblem. Även epilepsi blir osannolikt förutsatt att antibiotikabehandlingen blev lyckad.

Dessa bakterier har nämligen en otrolig förmåga att bita sig fast i hörselorganen.
Just på grund av deras intrikata och invecklade struktur med många små gömställen där.

De vita blodkropparna kommer "alltså inte åt" de farliga bakterierna.

Detta har länge komplicerat behandlingarna mot otiter, öroninflammationer.

Jag tror att Malena Ernman är så pass mediakåt, att ifall Greta verkligen varit en TS-patient så skulle
Malena ha utnyttjat diagnosen.
Den är ju något vassare än "bara autism", eller hur ?

Greta hade då inte behöv vara ute och ränna med skyltar, etc, utan de kunde ha kört ett hemmahos program som tex "The Osborns".
Mycket billigare och enklare ?
Citera
2026-03-28, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Ja, tack för upplysningarna. Jag kollade med en bekant som jobbar inom vården. Och det jag länkade är delvis inaktuellt nu. Just på grund av att det många fler behandlingsalternativ nu.
Hjärtfelen och aortaklaffarna kan säkert åtgärdas idag.

Till exempel öroninfektionerna är inte längre återkommande. Pga bättre kontroll med antibiotikan.
Antibiotikan började inte användas förrän ganska sent in på 1950-talet.

Så de barn som föddes fram till den tiden och som fick många öroninfektioner fick stora problem även i vuxenlivet. Med tex balans, epilepsi etc.

Så nu kan man nog strýka hörselnedsättning och balansproblem. Även epilepsi blir osannolikt förutsatt att antibiotikabehandlingen blev lyckad.

Dessa bakterier har nämligen en otrolig förmåga att bita sig fast i hörselorganen.
Just på grund av deras intrikata och invecklade struktur med många små gömställen där.

De vita blodkropparna kommer "alltså inte åt" de farliga bakterierna.

Detta har länge komplicerat behandlingarna mot otiter, öroninflammationer.

Jag tror att Malena Ernman är så pass mediakåt, att ifall Greta verkligen varit en TS-patient så skulle
Malena ha utnyttjat diagnosen.
Den är ju något vassare än "bara autism", eller hur ?

Greta hade då inte behöv vara ute och ränna med skyltar, etc, utan de kunde ha kört ett hemmahos program som tex "The Osborns".
Mycket billigare och enklare ?

Nja, jag vill inte kalla Malena Ernman "mediakåt". Hon är utbildad operasångare och de lever av att bli uppmärksammade som sångare. Hon var mycket uppmärksammade och var ett känt namn och en uppskattad sångerska tills hon nästan försvann från scenerna och från media. Troligen då pga av att hon födde sina två döttrar. Ganska tätt och den första är inte fråga om ett barn med föräldrakrav på "normalnivå", där men efter 18 månader (i Sverige) lämnar barnet till dagis och återgår till jobbet. Operan är skiftjobb på obekväma tider och det är inte lätt att få fasta tjänster, för någon. ME har knappast kunnat ställa upp annat än för kortare uppdrag på scen och i media (TV, radio tidningar).

Dottern Greta har säkert varit väldigt krävande med de NPF-diagnoserna som föräldrarna, men mest ME, skrivit om. NPF har inte med Turner att göra och Turner är något som konstateras tidigt även utan komplikationer du nämner. NPF-tillstånden (tvångssyndrom, mutism och Asperger) är stora ''besvär" som dykt upp senare i förskoleåldern. Det är ganska fantastiskt att Malena ändå 1) klarat att föda ett barn till 2) skriva en bra bok och delta i debtatten för NPF-barnen 3) 'komma' tillbaka och faktiskt sjunga som är hennes yrke. Synd bara att både hon och maken tycks vara troende på extrema nivåer inom AFA. Det är knappast klimataktivism och Greta har nog inte styrt att Malena slutade flyga.

Antagligen kommer ingen bok eller något uttalande om min "fåtöljdiagnos" men det borde det göra. För det är flera unga kvinnor med TS -tillstånd som hellre än att utveckla sådana NPF-bekymmer som selektiv mutism och tvångssyndrom och extremistiska fasoner som AFA-politik. Flera av dessa kvinnor, omkring 4-5 flickor per år föds med TSsd i Sverige och har börjat rikta sig utåt för att få stöd att få möjligheter att skaffa familj och egna barn. De behöver stöd och det Greta håller på med förbättrar inte för dem precis.
Citera
2026-03-28, 14:48
Medlem
Citat:
Nja, jag vill inte kalla Malena Ernman "mediakåt". Hon är utbildad operasångare och de lever av att bli uppmärksammade som sångare. Hon var mycket uppmärksammade och var ett känt namn och en uppskattad sångerska tills hon nästan försvann från scenerna och från media. Troligen då pga av att hon födde sina två döttrar. Ganska tätt och den första är inte fråga om ett barn med föräldrakrav på "normalnivå", där men efter 18 månader (i Sverige) lämnar barnet till dagis och återgår till jobbet. Operan är skiftjobb på obekväma tider och det är inte lätt att få fasta tjänster, för någon. ME har knappast kunnat ställa upp annat än för kortare uppdrag på scen och i media (TV, radio tidningar).

Dottern Greta har säkert varit väldigt krävande med de NPF-diagnoserna som föräldrarna, men mest ME, skrivit om. NPF har inte med Turner att göra och Turner är något som konstateras tidigt även utan komplikationer du nämner. NPF-tillstånden (tvångssyndrom, mutism och Asperger) är stora ''besvär" som dykt upp senare i förskoleåldern. Det är ganska fantastiskt att Malena ändå 1) klarat att föda ett barn till 2) skriva en bra bok och delta i debtatten för NPF-barnen 3) 'komma' tillbaka och faktiskt sjunga som är hennes yrke. Synd bara att både hon och maken tycks vara troende på extrema nivåer inom AFA. Det är knappast klimataktivism och Greta har nog inte styrt att Malena slutade flyga.

Antagligen kommer ingen bok eller något uttalande om min "fåtöljdiagnos" men det borde det göra. För det är flera unga kvinnor med TS -tillstånd som hellre än att utveckla sådana NPF-bekymmer som selektiv mutism och tvångssyndrom och extremistiska fasoner som AFA-politik. Flera av dessa kvinnor, omkring 4-5 flickor per år föds med TSsd i Sverige och har börjat rikta sig utåt för att få stöd att få möjligheter att skaffa familj och egna barn. De behöver stöd och det Greta håller på med förbättrar inte för dem precis.
Grets har *inte* Turners syndrom.
Citera
2026-03-28, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Grets har *inte* Turners syndrom.

Nähä, säger du det. Om du ser en anka och tror att du ser en anka för den är så lik en anka så är det troligen en anka, om du inte har synfel eller på annat vis har svårt för dig. Om su söker på nätet så kan du med lite ansträngning hitta bilder på familjen där både döttrarna finns med, så syns Gretas tillstånd väl. Yngre systern Beata sägs visserligen ha NPF-besvär också, men det syns inte på bild.

Gott är att hon har fått stöd och omsorg under hela sin uppväxt och nu lär studera på Stockholms universitet. Ett kandidat program på 180 poäng, som media redovisade något om hennes avklarade och godkända poäng. 30 poäng motsvarar en termins heltidsstudier. Hon bör vara inne på sitt andra studieår av tre och till hösten börja tredje året (5:e och 6:e terminen). Det finns länk här ovan med namn på hela programmet och på delkurserna.

Den ena av de bägge kryssningarna 2025 på Medelhavet kunde vi följa här på Flashback i detalj. Under den andra kryssningen hade Globals slagit av den möjligheten att följa fartygen. Men den slutade som den första: Israel hade beordrat skeppen att vända om och inte gå iland i Gaza. Israels kustbevakning och flotta gick ombord och bl. a. Greta Thunberg fick sitta i förvar tills hennes hemresa var arrangerad.

Det spelar ingen roll om hon har Turner sd (alt. Turner mosaik sd) eller inte under varken studier eller sommarseglatser. Däremot kan hennes övrigs diagnoser har stor inverkan på hur hon feungerar tillsammans med andra.
Citera
2026-03-31, 18:40
Medlem
Citat:
Nähä, säger du det. Om du ser en anka och tror att du ser en anka för den är så lik en anka så är det troligen en anka, om du inte har synfel eller på annat vis har svårt för dig. Om su söker på nätet så kan du med lite ansträngning hitta bilder på familjen där både döttrarna finns med, så syns Gretas tillstånd väl. Yngre systern Beata sägs visserligen ha NPF-besvär också, men det syns inte på bild.

Gott är att hon har fått stöd och omsorg under hela sin uppväxt och nu lär studera på Stockholms universitet. Ett kandidat program på 180 poäng, som media redovisade något om hennes avklarade och godkända poäng. 30 poäng motsvarar en termins heltidsstudier. Hon bör vara inne på sitt andra studieår av tre och till hösten börja tredje året (5:e och 6:e terminen). Det finns länk här ovan med namn på hela programmet och på delkurserna.

Den ena av de bägge kryssningarna 2025 på Medelhavet kunde vi följa här på Flashback i detalj. Under den andra kryssningen hade Globals slagit av den möjligheten att följa fartygen. Men den slutade som den första: Israel hade beordrat skeppen att vända om och inte gå iland i Gaza. Israels kustbevakning och flotta gick ombord och bl. a. Greta Thunberg fick sitta i förvar tills hennes hemresa var arrangerad.

Det spelar ingen roll om hon har Turner sd (alt. Turner mosaik sd) eller inte under varken studier eller sommarseglatser. Däremot kan hennes övrigs diagnoser har stor inverkan på hur hon feungerar tillsammans med andra.
Frågan är hur många av hennes övriga diagnoser som är påhittade? Nuförtiden påstår hon (på Instagram) att hon även har Bipolär sjukdom. Tja, varför då inte Turners syndrom och FAS också? Att något är allvarligt fel med henne är det knappast någon som ifrågasätter.
Citera
2026-03-31, 19:16
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Frågan är hur många av hennes övriga diagnoser som är påhittade? Nuförtiden påstår hon (på Instagram) att hon även har Bipolär sjukdom. Tja, varför då inte Turners syndrom och FAS också? Att något är allvarligt fel med henne är det knappast någon som ifrågasätter.

Det lilla uppmärksamhetsludret gör ju allt för att höras och synas. Att hon aldrig tar frågor vid sina ”presskonferenser” är ett utslag av hennes narcissism. En narcissist kan ju aldrig ha fel. Varför då riskera att få en fråga hon inte kan svara på? Hon byter modus och tema utifrån vad hon tror ger mest uppmärksamhet.

Fy fan för denna ouppfostrade och oborstade snorvalp!
Citera
2026-03-31, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen

De tillstånd/diagnoser som jag har tagit upp eller berört är de som finns angivna på svenska Wikipedia.

Asberger syndrom (AS) är ett NPF-tillstånd och förr sa man ofta att det är en autistisk personlighet med normal till högintelligens. Det är alltså inte en 'sjukdom'. De fungerar i allmänhet bra i skolan och med klasskamraterna, som brukar acceptera yttringarna ungefär som man accepterar dagens väder. Tillståndet är medfött som vilken annan personlighet som helst. Jag kan inte minnas att jag har haft någon klasskamrat med AS, men har mött andra föräldrar vars barn haft AS. AS-Barnen följer inte med de andra utan går sin egen väg vad det gällerderas "special"- intressen.

Tillstånden tvångssyndrom och selektiv mutism däremot är psykiatriska sjukdomstillstånd, som kräver vård och omsorg för att lindra personliga lidandet. Det Gretas mamma beskrivit som jag minns mest är Gretas vägran att äta annat än särskilda utvalda maträtter och ställa krav i familjen som är utöver vad andra föräldrar behöver hantera. Det behövs nog kontinuerligt psykologiskt stöd och särskild träning i hemmet och skolan för att hantera "tvångssyndrom".

Instagram använder jag inte men har hon själv uppgett där att hon fått bipolär sjukdom, så är det också ett psykiatriskt tillstånd, som i de flesta fall behandlas framgångsrikt med moderna läkemedel. Är den sjuka välbehandlad så fungerar det att studera och arbeta som vanligt.

Förslaget om FAS (Fetalt Alkohol Syndrom) som jag bara sett här tror jag inte ett ögonblick på. Tveksam om någon med FAS utvecklar tvångssyndrom och selektiv mutism. Snarare så är de oförmögna att göra väldigt mycket av de vardagliga i livet och är de tysta så är det för att de faktiskt inte kan tala. Greta Thunberg kan både tala och gå. Hon äter sina bananer själv och kan säkert skala dem själv också.

"Fåtöljdiagnosen" Turners syndrom (eventuellt Turner mosaik Syndrom) är ett tillstånd som behandlas inom barnsjukvården och kvinnosjukvården då utvecklingen av det kvinnliga könsorganet störts under fosterstadiet. När flickorna drabbats av det (vid befruktningen/skapelseögonbicket) så blir livet annorlunda och det måste föräldrarna och individen själv hantera. Ingen föds perfekt men vi har olika problem att ta hänsyn till. Detta syndrom kräver mycket av den enskilda att tänka igenom och hantera.

Vad ska man göra när man nu inte kan få egna barn? Dra igång en proteströrelse och skälla ut hela världens alla vuxna? Stötta terrorister och hindra biltrafiken för att hindra jordens uppvärmning?

Oavsett vad Greta Thunberg kommer att göra så kommer hon högst att bli fälld och få böter. Samt snarast bli hemskickad till Sverige. Hon begriper inte att hon beskär sin egen fria rörlighet genom att bete sig som hon gör. Hon hade kunnat välja att stödja fattiga barns skolgång eller något annat behjärtansvärt. Och sköta sin medicinering mot bipolär sjukdomen du menar att hon själv skrivit om att hon har. Hon får lära sig respektera andra människor och deras sätt att leva sina liv utan hennes pipa.
Citera
2026-03-31, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Det lilla uppmärksamhetsludret gör ju allt för att höras och synas. Att hon aldrig tar frågor vid sina ”presskonferenser” är ett utslag av hennes narcissism. En narcissist kan ju aldrig ha fel. Varför då riskera att få en fråga hon inte kan svara på? Hon byter modus och tema utifrån vad hon tror ger mest uppmärksamhet.

Fy fan för denna ouppfostrade och oborstade snorvalp!
Jag är förvånad över att du inte skrev att hon är psykopat också Vadan detta?
Citera
2026-03-31, 23:30
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jag är förvånad över att du inte skrev att hon är psykopat också Vadan detta?

På grund av att… jag tror inte Greta är en psykopat. Frågor på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in