Huvudsaken är att en tjej vinner. Varför då. Bevisar dom någonting då? Jag begriper inte det där ointelligenta tugget. Det är ju bara dumt och obegripligt.
Speglar dagens samhälle. Hoppas tjejer förlorar honom till en annan lag, och de får rösta ut varandra. Lär bli en riktigt kakofoni. Vidrigt, önskar att de läser tråden.
Speglar dagens samhälle. Hoppas tjejer förlorar honom till en annan lag, och de får rösta ut varandra. Lär bli en riktigt kakofoni. Vidrigt, önskar att de läser tråden.
Jag är SÅ trött på kvinnors snack om att det måste vara en kvinna som vinner fast jag är en kvinna själv. NEJ det MÅSTE DET INTE VARA!
Grejen med Robinson är att den som klarar sig genom alla tävlingar, vedermödor och fixar allt rävspel (det sociala spelet utan att bli utröstad) och lyfter Robinsonstatyetten i Finalen är den som vinner! Oavsett man eller kvinna.
Även om Aydin vann åt sitt lag idag, vilket var duktigt gjort - så är han lika plågsam som Lasse att behöva lyssna på. De måste ha den värsta glappkäften någonsin i Robinson. Hoppas båda får sig en näsbränna snarast så de lugnar sig eller att gångjärnen i käkarna rostar igen snart!
Vilka mobbare tjejerna i lag Nord är, speciellt den vidriga Anna Pehrson.
Aydin får bära hela laget på sina armar rent bokstavligen under tävlingen och gör så att de tar hem segern, men tjejerna verkar inte ens tacksamma. Ja tyckte Aydin var underhållande när han stod och skrek "farbror Melker" o dyl. Hur kul tv blir det om alla bara står och håller käften?
Jag tror Aydin genuint blev ledsen av att känna sig ständigt utfryst och käkade den där bananblomman med flit.
Kul att se att det gick så dåligt för tjejerna efter att Aydin rök.
Aydin fortsätter med sin kassa attityd. På tävlingen provocerar han sitt egna lag och andra lag.
Om han skulle hamna i ett öråd och inte har immunitet, då åker han ut.
Mår fan illa när jag ser den knubbiga kärringen i gränslandet säga efter fyra dagar att hon är sliten i kroppen efter dom fysiska ansträngningarna.
Och vara förvånad över att tävlingarna var så tuffa första dagarna.
Va fan skulle du dit att göra?
Och är castingen lika usel som vanligt?