2008-01-02, 13:31
Medlem
southpaws avatar
Skulle vilja höra lite vad Frank Håller på med och har gjort!?
skriv nu vad ni vet!
2008-01-02, 14:11
Medlem
j0h2ns avatar
Pojkvännen eller?
2008-01-02, 14:37
Medlem
Acedas avatar
Han var kanonfull en Söndag för inte så länge sedan..

Jösses vilket bra skvaller, är riktigt stolt över det själv!
Det sitter en liten flashbackpojk med mer info om den händelsen.. Ska se om han kan dela med sig lite!
2008-01-02, 15:13
Medlem
Celerons avatar
Os 1984 i Los Angeles. Frank Andersson försvann plötsligt ett par dagar från OS-byn. När han kom tillbaka så gav han följande förklaring till sin frånvaro:

"Kuken måste ha sitt"
2008-01-02, 15:54
Bannlyst
Frankie boy

Onekligen en skön kille. Han gav bort sin Os medalj till en taxichaffis. han köpte bröst åt sin flickvän Hardenborg. Wrestling höll han på med ett tag och kallade sig mr suplex. En kul kille det där
2008-01-02, 16:29
Medlem
JEzuss avatar
Inte känd för sitt IQ precis, men har verkligen gjort många sköna "moves" som han berättar om när Fredrik & Filip intervjuar honom i Ett herrans liv.

Mvh
2008-01-02, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Inte känd för sitt IQ precis, men har verkligen gjort många sköna "moves" som han berättar om när Fredrik & Filip intervjuar honom i Ett herrans liv.

Mvh

måste hålla med!störtskön snubbe!visst verkar han vara en ganska snäll herre också?det intrycket har jag fått iallafall av det lilla jag sett honom.men vad fan vet jag...och inte har jag något skvaller heller.

någon som vet?är han en snäll herre eller har jag fått ett totalt felaktigt intryck?
2008-01-02, 16:57
Medlem
Agent|Os avatar
Frank är nuförtiden mycket förtjust i kokain, något han inte heller gör någon större hemlighet av på fester och liknade tillställningar.
2008-01-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Frank är nuförtiden mycket förtjust i kokain, något han inte heller gör någon större hemlighet av på fester och liknade tillställningar.
Mycket svårt att tro. Känns som att folk försöker framställa den goda Frank som både det ena och det andra. Brottare är väl inte urtypen för narkomaner men å andra sidan är ju knappast Frank urtypen för en brottare. Jag väljer att tro att det är samma gamla Frank som är mer än lovligt förtjust i rusdrycker och kvinnor.
2008-01-02, 17:07
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Mycket svårt att tro. Känns som att folk försöker framställa den goda Frank som både det ena och det andra. Brottare är väl inte urtypen för narkomaner men å andra sidan är ju knappast Frank urtypen för en brottare. Jag väljer att tro att det är samma gamla Frank som är mer än lovligt förtjust i rusdrycker och kvinnor.

Jag har dragit näsa med Frank.
2008-01-02, 17:11
Medlem
SamBams avatar
Kopierade han inte rikskuponger och åkte fast?
2008-01-02, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Jag har dragit näsa med Frank.
Du och Xallo eller?

Ne, jag skoja bara. Men jag tänker inte omvärdera en av mina "hjältar" förräns någon ertappar den gamle skojaren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in