Citat:
Ursprungligen postat av
Hoppsasteg
Ja, organiserade eller inte så påstår hon att hon var eskort i London på 90-talet. Om bevisen du ska ha är fällande dom av sexköpare eller dylikt så får du nog inte så kul i den här tråden. Jag har sagt två personer som enligt egen publicerad utsago sålt sex. Du tror inte på det. Eller på Bard. Gott så, men vad gör du i en skvallertråd på Flashback i Kändisskvaller om du inte ens tar kändisarnas egna ord för sanning utan måste ha reda bevis i form av dom eller FUP.? Har då någon kändis sålt sex om det är beviset du kräver?
För att det är mytomaner vi har att göra med it kind of goes with being a kändis?
My humble beginnings, rags to riches osv.
Jag vet inga som romantiserar sig själva och sina egna liv på det vis kändisar gör liksom? Bard är en trippsökare så jag vet att han horat, han umgås med horor på sin och deras fritid.
Men det kommer en punkt i varje horas liv där de väljer att följa med en rik fd finansminister hem och sluta vara en hora eller så kommer det en punkt då de ventilerar sina åsikter på ett anonymt forum och inte gör en grej av sitt tidigare liv?
De som inte går under i rännstenen och inne på anstalterna vill säga.
Jag vet med säkerhet att Bard är den sortens hora som spenderar sitt liv med att likt James Cagney bah "Made it, Ma! Top of the world!" men ah. Alla i AOL pga denna argumentation jag gör.