2023-12-29, 07:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Ja, organiserade eller inte så påstår hon att hon var eskort i London på 90-talet. Om bevisen du ska ha är fällande dom av sexköpare eller dylikt så får du nog inte så kul i den här tråden. Jag har sagt två personer som enligt egen publicerad utsago sålt sex. Du tror inte på det. Eller på Bard. Gott så, men vad gör du i en skvallertråd på Flashback i Kändisskvaller om du inte ens tar kändisarnas egna ord för sanning utan måste ha reda bevis i form av dom eller FUP.? Har då någon kändis sålt sex om det är beviset du kräver?

För att det är mytomaner vi har att göra med it kind of goes with being a kändis?

My humble beginnings, rags to riches osv.

Jag vet inga som romantiserar sig själva och sina egna liv på det vis kändisar gör liksom? Bard är en trippsökare så jag vet att han horat, han umgås med horor på sin och deras fritid.

Men det kommer en punkt i varje horas liv där de väljer att följa med en rik fd finansminister hem och sluta vara en hora eller så kommer det en punkt då de ventilerar sina åsikter på ett anonymt forum och inte gör en grej av sitt tidigare liv?

De som inte går under i rännstenen och inne på anstalterna vill säga.

Jag vet med säkerhet att Bard är den sortens hora som spenderar sitt liv med att likt James Cagney bah "Made it, Ma! Top of the world!" men ah. Alla i AOL pga denna argumentation jag gör.
Citera
2023-12-29, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TriciaTakanawa
För att det är mytomaner vi har att göra med it kind of goes with being a kändis?

My humble beginnings, rags to riches osv.

Jag vet inga som romantiserar sig själva och sina egna liv på det vis kändisar gör liksom? Bard är en trippsökare så jag vet att han horat, han umgås med horor på sin och deras fritid.

Men det kommer en punkt i varje horas liv där de väljer att följa med en rik fd finansminister hem och sluta vara en hora eller så kommer det en punkt då de ventilerar sina åsikter på ett anonymt forum och inte gör en grej av sitt tidigare liv?

De som inte går under i rännstenen och inne på anstalterna vill säga.

Jag vet med säkerhet att Bard är den sortens hora som spenderar sitt liv med att likt James Cagney bah "Made it, Ma! Top of the world!" men ah. Alla i AOL pga denna argumentation jag gör.

Men om alla kändisar alltid är mytomaner och ingen kan bevisas vara horor för det saknar papper, ens om de säger det själv, då måste du argumentera mot allt i nästan alla trådar på Flashback. Enbart solida evidens gäller. Min fråga är då. Vad gör du på Flashback om det enda du ska göra är att argumentera mot exakt alla påståenden som inte har domslut eller dylikt? Särskilt i en skvallertråd. Själva definitionen av skvaller är ju att det inte alltid är uppbackat?
Citera
2023-12-29, 07:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Men om alla kändisar alltid är mytomaner och ingen kan bevisas vara horor för det saknar papper, ens om de säger det själv, då måste du argumentera mot allt i nästan alla trådar på Flashback. Enbart solida evidens gäller. Min fråga är då. Vad gör du på Flashback om det enda du ska göra är att argumentera mot exakt alla påståenden som inte har domslut eller dylikt? Särskilt i en skvallertråd. Själva definitionen av skvaller är ju att det inte alltid är uppbackat?

Nu gick du OT eftersom du fokuserar på mig och inte utifrån vad jag tillför tråden av vad som är plausibelt om någon eller inte.

Att alla i AOL har prostituerat sig förutsätter jag pga av ytteligare argumentation om hur horor fungerar, inte om vem jag råkar vara.
Det kommer en punkt i varje horas liv då de ställs inför det faktum att deras kärleksintresse känner till att de är tidigare horor. Det är hur de hanterar det som är lite mer intressant för tråden ifall spekulationer ska tas för troliga eller inte?

Tror du KEE prostituerat sig på allvar? Richert? Det är inte troligt. En hel del proffsoffer som visas upp har ingen hört talas om på gatan eller i annonsering ändå går hela deras liv ut på att berätta om vilka trasiga horor de är. Det är märkligt det där vad en del har för inkomst.
Citera
2023-12-29, 10:16
Medlem
WhereIsRussias avatar
Al Pacino sa i intervju att han som väldigt ung fick bo hos en äldre kvinna i utbyte mot sex
Citera
2023-12-29, 22:18
Medlem
larkascendings avatar
Yachting/ yacht girls kallas det väl numera och det finns mååånga i Hollywood som drygar ut inkomsterna på det sättet.

Beyond the blinds brukar gå in på detta.
Citera
2026-03-29, 01:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Olinda Castielle som var med i Paradise Hotell

https://sv.wikipedia.org/wiki/Olinda_Castielle

Sedan givetvis Dominika Peczynski. Jag undrar om Anders Borg tänker på hur många män som varit före honom när han sätter på henne.

det var tider när Olinda var aktiv
Citera
2026-03-29, 01:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Hur är det med Paow?

ja hon har varit, inte längre
Citera
2026-03-29, 01:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Gynning och Peyre.

Alla som "jobbat" i Dubai.

Gynning vet jag inte men Peyre med egen erfarenhet
Citera
2026-03-29, 14:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladilo
Vag gäller Alexander Bards påstådda sexarbete är väl källan egen utsago. Hur trovärdig den är kan väl i och för sig diskuteras...

https://www.youtube.com/watch?v=arPz0byFTx8
Såväl Bard som KEE skulle väl snarare ha tjänat på att skarva lite i sina memoarer genom att hävda att de horat. Jonas Gardell har väl också erkänt. Vad gäller bögar så var det väl i alla fall förr en salig blandning av prostitution och gratis sex. Det fanns/finns platser i Stockholm där man i princip kan stoppa in kuken i en busk och bli avsugen av anonyma bögar. Gratis. Sedan finns det väl de som är beredda att betala för att få knulla en man, fast mer diskret och avskilt. Och så finns det radikala feminister som genom att erkänna horeri tror de kan vinna sympatier genom att så att säga stå nära sexarbetare, inte helt olikt en del vuxna som är "nere med kidsen". Sedan har vi ju sådana som den här officeren som sålde sin fru till främmande män. Det kanske började som ett erotiskt rollspel som sedan gick överstyr. Vem vet? Blev hon en hora ofrivilligt?
Citera
2026-03-29, 20:16
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Av någon anledning så har Depardiue ansetts vara en kvinnokarl. I alla fall förut innan han blev så där råfet som han är nu.
Har för mig att han dejtade Andie Macdowell när dom spelade in filmen "Gifta På Låtsas".

Och man får väl säga att hon ligger bra många poäng över honom utseendemässigt.
Han har väl aldrig direkt sett bra ut.
Han var ju skitsnygg juh!
https://en.wikipedia.org/wiki/Gérard_Depardieu#/media/File:Gérard_Depardieu_1976_Novecento.jpg
https://www.abebooks.co.uk/Original-Portrait-Gerard-Depardieu-Get-Out/20231199796/bd#&gid=1&pid=1
https://www.artphotolimited.com/uk-en/fine-art-photography/movie/actor/french-actors/gerard-depardieu/photo/collection-christophel/gerard-depardieu-1983
Gällande hans påstådda bakgrund som prostituerad så är det han själv som beskriver det i sin självbiografi från 2014 "Ça s'est fait comme ça" ("Det var så det hände") där han skriver att han från 10 års ålder sålde sin kropp till bögar på gatorna i Châteauroux och Paris. Han skriver också att han var kriminell och ibland rånade sina klienter, stal kläder från affärer samt grävde upp lik från kyrkogårdar och stal deras smycken (!)

Kanske stämmer, men man ska också veta att skådespelare i sin natur är mytologiserande varelser som gärna ljuger, hittar på och romantiserar sin bakgrund.
Citera
2026-03-29, 21:09
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Thomas Jane, alltså han som spelat The Punisher. Jag har för mig han tvingades försörja sig på att suga kuk och bo i sin bil när han var pank första åren i Hollywood.

Källa på det?
Citera
2026-03-29, 21:21
Medlem
Borasare1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Källa på det?
Här är en artikel:
https://www.nme.com/news/tv/thomas-jane-i-worked-as-a-gay-prostitute-to-get-by-880904

Sedan verkar han dementera det i efterhand i nyare artiklar, men det är väl för att försöka reparera sitt anseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in