Citat:
Det här låter som en helt fabricerad historia av produktionen och TV4 för att få lite ny uppmärksamhet inför en ny säsong.
Vad fick den här personen (som jag inte tror finns) ut av att läcka deltagarnamnen på Flashback? För att kunna läcka detta har han alltså lagt väldigt mycket tid och riskerat att avslöjas genom att gå på (alla? - står otydligt i artikeln) inspelningarna i egenskap av publikdeltagare och där alltså kopplat in sig på fyrtråden (eller kan nån tekniskt kunnig berätta om den går att avlyssna genom mottagare bara sådär?) och lyssnat på den från sin bil utanför.
Känns som ren bullshit. Särskilt den här meningen i artikeln: "När de konfronterade mannen erkände han direkt och lovade att aldrig mer sprida information." Gänget!! Han lovade!!
Men, om DU finns här, MAN "med teknisk bakgrund och erfarenhet av radiosystem" berätta gärna mer om hur du gjorde och särskilt om hur ditt liv är och vad det här gav dig. Jag finner det väldigt intressant.
Vad fick den här personen (som jag inte tror finns) ut av att läcka deltagarnamnen på Flashback? För att kunna läcka detta har han alltså lagt väldigt mycket tid och riskerat att avslöjas genom att gå på (alla? - står otydligt i artikeln) inspelningarna i egenskap av publikdeltagare och där alltså kopplat in sig på fyrtråden (eller kan nån tekniskt kunnig berätta om den går att avlyssna genom mottagare bara sådär?) och lyssnat på den från sin bil utanför.
Känns som ren bullshit. Särskilt den här meningen i artikeln: "När de konfronterade mannen erkände han direkt och lovade att aldrig mer sprida information." Gänget!! Han lovade!!
Men, om DU finns här, MAN "med teknisk bakgrund och erfarenhet av radiosystem" berätta gärna mer om hur du gjorde och särskilt om hur ditt liv är och vad det här gav dig. Jag finner det väldigt intressant.
Hans användare på FB kanske är kvar? Fråga...
Publikantalet minskades, mobiler samlades in och de fick skriva på sekretessavtal – men läckorna fortsatte.Hur insåg de genom detta? Särskilt sekretessavtalet.
– Då insåg vi att det måste vara någon av oss, säger Elinor Aldal som var producent för programmet under de första fyra säsongerna.
Nu när ni går ut med den här historien – är ni inte rädda att någon ska ta det som en utmaning och försöka igen?Inte förvånade om han dyker upp igen?
– Absolut. Absolut. Men vi har vår strategi kring hemlighetsmakeriet och vilka som är där och vilka som nu då sitter kvar i den lilla trogna publiken precis när man tar av masken. Men såklart, det skulle inte förvåna mig om han dyker upp. Eller någon ny, säger projektledaren Nina Mårthans till TV4 Nyheterna Story.
Hade han inte lovat sluta sprida i fortsättningen?
TV4..