2026-03-27, 06:52
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Ett ihjälsvält barn alltså. Är det folkmordet man talar om?

Ja, man kan ju alltid vända på huvudet o titta åt andra hållet medans man visslandes gå över gatan.
Personligen anser jag att det här beteendet från en civiliserad stat inte är okej.
2026-03-27, 07:03
  #26
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Ja, man kan ju alltid vända på huvudet o titta åt andra hållet medans man visslandes gå över gatan.
Personligen anser jag att det här beteendet från en civiliserad stat inte är okej.
Du kanske missar min poäng. Om man skriker "Folkmord" i ett helt år, och sen kommer med ett (1) barn i fängelse som dött av svält i folkmordsstatens vård, är det inte ett rätt futtigt bevis på folkmord?
2026-03-27, 07:20
  #27
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Ett ihjälsvält barn alltså. Är det folkmordet man talar om?
Militära källor talar om ratio civila-militära dödsoffer i Gaza på mindre än 2, när det genomsnittliga krigets ratio är 8-9. Detta i Gaza, en urban miljö med mänskliga sköldar. Så från den aspekten är det uppenbart att Gaza-kriget inte varit ett folkmord. Med det sagt har Israel dragit in hela världen i skiten med sin vidare militära attacker mot Iran.
__________________
Senast redigerad av Enterprise 2026-03-27 kl. 07:22.
2026-03-27, 07:23
  #28
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Aa men då ska väl den svenska vänstern förakta pojken och hylla Israel.

Det är ju så dom gör här i Sverige, föraktar offret och hyllar angriparen.
Är det den svenska vänstern som hyllar Israel mest?
Host Jimmie Åkesson och Alice Teodorescu, host!
2026-03-27, 07:30
  #29
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Är det den svenska vänstern som hyllar Israel mest?
Host Jimmie Åkesson och Alice Teodorescu, host!
Ja, det är tråkigt att det har blivit så. Det värsta är att jag tror att Sd kommer att tappa röster på detta, (till AfS eller andra småpartier på högerkanten som inte har en chans att komma in i riksdagen). Och vi behöver dem så väl för vår inrikespolitik, de skulle kunna sluta meddla i utrikespolitiken helt, tycker jag!
2026-03-27, 08:13
  #30
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Militära källor talar om ratio civila-militära dödsoffer i Gaza på mindre än 2, när det genomsnittliga krigets ratio är 8-9. Detta i Gaza, en urban miljö med mänskliga sköldar. Så från den aspekten är det uppenbart att Gaza-kriget inte varit ett folkmord. Med det sagt har Israel dragit in hela världen i skiten med sin vidare militära attacker mot Iran.
Gaza: civilian death toll outpaces other modern wars

But figures from a classified Israeli military intelligence database, reported recently by the Guardian, indicate that 83% of the Palestinians killed by Israeli forces in Gaza as of May have been civilians.

Så det stämmer inte.

Rights groups report widespread sexual violence against Palestinians in Israeli prisons

De enda fängelserna som är värre är väl de som man hamnar i som ukrainsk soldat i Ryssland...
2026-03-27, 09:32
  #31
Avstängd
Varför har Israel barn i vanliga fängelse!? Helt sinnesjuka.
2026-03-27, 09:35
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Israhell är avskum och det kommer en dag då de kommer få sota för deras gärningar. Det finns en plats i helvetet för dem. Att man ens har hjärtat att göra såhär mot barn.... jag har inga ord.
Hur då, ge sej på oskyldiga som vanligt?
2026-03-27, 10:10
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Varför har Israel barn i vanliga fängelse!? Helt sinnesjuka.

det blir bättre när man snabbhänger terrorister ska du se. det har ju varit ett högt inflöde och problem pga av att judarna ska va så snälla och ”saft och bull” aktiga med dem.
2026-03-27, 10:15
  #34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Varför har Israel barn i vanliga fängelse!? Helt sinnesjuka.

Han är /var15 år. Tillräckligt gammal för att veta vad han gjort och kunna ta sitt straff. Vi borde ha samma system i Sverige. Inte minst pga den grova importerade brottsligheten.
__________________
Senast redigerad av Pundedu 2026-03-27 kl. 10:22.
2026-03-27, 10:41
  #35
Medlem
Det tar lång tid och är mycket plågsamt att svälta ihjäl fångar. Mycket mer humant att använda gas.
Världen har blivit grymmare.
2026-03-27, 10:41
  #36
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja där ser man. Judarna har levt på detta att folk tycker synd om dem för Förintelsen, men när de själva får makten att spärra in människor av andra religioner och etniska ursprung, så gör de precis samma sak själva. De är inte bättre än nazisterna var på den tiden.
De självutnämnda "det utvalda folket" dödar andra Semiter med annan religion
Dags för världen att se Sionisterna/Israel för vad de verkligen är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in