Citat:
Ursprungligen postat av
Breievik
Lilla vän. Sanningen är att Iran vinner och har vunnit redan innan kriget började. ”Kan tillåta” står det dessutom i artikeln, och de har släppt igenom ett enda fartyg som betalat. För de fartygen andra är stämningen ganska låg på däck eftersom de sitter fast utan mat och vatten och nekas att landstiga. Tala inte om saker du inte vet. Har jag sagt ens att jag håller på Iran, jag är svensk nationalist din idiot. Jag kan förmedla sanningen även om jag inte gillar den, men du kan inte ens förstå den. Säger allt om dig. Stackare ..
Varför skulle det inte finnas mat o vatten ombord?? Dessa tankers och containerfartyg spenderar lång tid på havet och brukar ha rejäla förråd.
Men visst, det är många fartyg i sundet och vissa är säkert sämre preppade än andra.
Det värsta är nog att hållas som gisslan och hotas till livet av en terror-regim.