2026-03-24, 23:02
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassess.
Epsteins folk givetsvis som har ett punggrepp på usa.

Det räcker väl att IRGC skickar några dussin supermissiler så är hela det lilla landet krossat och punggreppet släppt?
Citera
2026-03-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Det räcker väl att IRGC skickar några dussin supermissiler så är hela det lilla landet krossat och punggreppet släppt?
Det vet la inte jag. Men dom finns ju tyvärr inte bara där utan på plats i washington med
Citera
2026-03-24, 23:08
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Det vet la inte jag. Men dom finns ju tyvärr inte bara där utan på plats i washington med

IRGC? Det var som fan, varför har dom inte smällt av en superbomb där då?

På allvar: dom Judar som finns i Washington och stödjer det här vill ju minst av allt se Israel bombas sönder, vilket du nog också förstår.
Så om Iran lätt kan krossa Israel borde dom väl visa det, kanske dom inte kan det?
Kanske bara deras ledare försöker köpa loss sina liv?
Citera
2026-03-24, 23:10
Medlem
Citat:
IRGC? Det var som fan, varför har dom inte smällt av en superbomb där då?

På allvar: dom Judar som finns i Washington och stödjer det här vill ju minst av allt se Israel bombas sönder, vilket du nog också förstår.
Så om Iran lätt kan krossa Israel borde dom väl visa det, kanske dom inte kan det?
Kanske bara deras ledare försöker köpa loss sina liv?
Nej jag menar att judar finns där?
Ja självklart förstår jag det. Jag sa ju att jag inte vet om IRGC kan bomba sönder Israel? Jag har ingen aning! Men judarna vill tvinga ut amerikanska soldater i krig för dom, det är en sak som är säker.
Citera
2026-03-24, 23:13
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Nej jag menar att judar finns där?
Ja självklart förstår jag det. Jag sa ju att jag inte vet om IRGC kan bomba sönder Israel? Jag har ingen aning! Men judarna vill tvinga ut amerikanska soldater i krig för dom, det är en sak som är säker.

Det betvivlar jag faktiskt inte, men dom skickar ju egna soldater i markstrider i detta nu, tror du dom hellre ser en Iransk regim att hålla sansade fredssamtal med eller fler Jennatörstande mullor?
Citera
2026-03-24, 23:15
Avslutad
Citat:

Samson option
Citera
2026-03-24, 23:15
Medlem
Citat:
Det betvivlar jag faktiskt inte, men dom skickar ju egna soldater i markstrider i detta nu, tror du dom hellre ser en Iransk regim att hålla sansade fredssamtal med eller fler Jennatörstande mullor?
Jag tror dom helst ser ett stor-Israel faktiskt. Sionism och fred går liksom inte ihop. Lika lite som islamism och kvinnliga rättigheter
Citera
2026-03-24, 23:17
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breievik
Samson option

Iran är stort både geografiskt och befolkningsmässigt så det hindrar väl inte galna mullor?
Citera
2026-03-24, 23:19
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Epsteins folk givetsvis som har ett punggrepp på usa.
Oj!, säger Tucker och co det till dig?,
samma Tucker som för ett par par år sen fradgatuggande ylade om att USA måste invadera Iran...

Jisses vilka losers ni är.
Citera
2026-03-24, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Inte yen, utan yuan (eller renminbi).

Verkar inte vara så glasklart kring ”priset” som många påstår. Antar att den ursprungliga uppgiften kommer från Lloyds som sagt att det varierat men att ett rederi betalat kring $2M för att ett fartyg ska släppas igenom.

Nu är det ute iaf och lär ju knappast ha bråttom in igen om situationen kvarstår.
Är ingen långsiktigt hållbar affärsidé direkt men det gäller ju att smida så länge järnet är varmt.
Citera
2026-03-24, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breievik
Lilla vän. Sanningen är att Iran vinner och har vunnit redan innan kriget började. ”Kan tillåta” står det dessutom i artikeln, och de har släppt igenom ett enda fartyg som betalat. För de fartygen andra är stämningen ganska låg på däck eftersom de sitter fast utan mat och vatten och nekas att landstiga. Tala inte om saker du inte vet. Har jag sagt ens att jag håller på Iran, jag är svensk nationalist din idiot. Jag kan förmedla sanningen även om jag inte gillar den, men du kan inte ens förstå den. Säger allt om dig. Stackare ..

Varför skulle det inte finnas mat o vatten ombord?? Dessa tankers och containerfartyg spenderar lång tid på havet och brukar ha rejäla förråd.

Men visst, det är många fartyg i sundet och vissa är säkert sämre preppade än andra.
Det värsta är nog att hållas som gisslan och hotas till livet av en terror-regim.
Citera
2026-03-24, 23:36
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/report-lays-out-trumps-conditions-for-ending-war-but-says-israel-fears-hell-instead-push-for-a-month long-ceasefire/

USA har gett upp och har panik. De har försökt få vapenvila nu i 2 veckor. Epstein imperiet kommer kollapsa snart!

Vilken dag som helst nu, tror du fredag som jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in