2026-03-16, 22:00
Medlem
Andrew Martins avatar
Vilken position har brottsplatsen? Läste i överklagan något om Marholmsvägen och det är ju snarare Askim.
Citera
2026-03-16, 22:09
Medlem
Volta.1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
https://www.gp.se/krim/tog-svarttaxi-pa-avenyn-valdtagen-vid-naset.67379d27-5e17-4f58-a744-48beff8ac8e8

Ännu två smutsiga babbar som våldtar en svensk kvinna, en småbarnsmamma som vart på konsert. Alltid en dålig idé att sätta sig i en svarttaxi, tio gånger sämre idé att sätta sig i en bil med en MENA babbe.

Samtidigt hade detta inte skett utan massinvandringsvansinnet som förstört landet. Däremot kan man undra hur kvinnor i Sverige 2025 inte har uppfattat rådande verklighetsbild av vårt samhälle.

Någon som vet mer eller har domen?

Ändå så gör hon det. Helt ofattbart.
Citera
2026-03-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lind1881
Att dölja tillgångar för att undvika att betala skadestånd är olagligt och kan leda till allvarliga konsekvenser, inklusive polisanmälan för oredlighet mot borgenär. Kronofogden har långtgående befogenheter att utreda och utmäta egendom, även om den flyttats eller överlåtits.

Märkligt att inget verkar hända mer än att åklagarna brukar skämmas lite då dom inte begärt kvarstad, i hagamannens fall överlät han både bilar och hus på sin pappa men inget hände annat än att inga tillgångar fanns till skadestånden.
Citera
2026-03-18, 01:08
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
https://www.gp.se/krim/tog-svarttaxi-pa-avenyn-valdtagen-vid-naset.67379d27-5e17-4f58-a744-48beff8ac8e8

Ännu två smutsiga babbar som våldtar en svensk kvinna, en småbarnsmamma som vart på konsert. Alltid en dålig idé att sätta sig i en svarttaxi, tio gånger sämre idé att sätta sig i en bil med en MENA babbe.

Samtidigt hade detta inte skett utan massinvandringsvansinnet som förstört landet. Däremot kan man undra hur kvinnor i Sverige 2025 inte har uppfattat rådande verklighetsbild av vårt samhälle.

Någon som vet mer eller har domen?

Det är som med de där två skandinaviska kvinnorna som kampade i bergen i Marocko.

Är man så dum att man sätter sig i en svarttaxi så bär man inte på bra gener.

Det är liksom meningen att det ska gå illa för en rent evolutionärt.
Citera
2026-03-18, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Det är som med de där två skandinaviska kvinnorna som kampade i bergen i Marocko.

Är man så dum att man sätter sig i en svarttaxi så bär man inte på bra gener.

Det är liksom meningen att det ska gå illa för en rent evolutionärt.
Tycker dock inte det är offrets fel utan de stora felet ligger väl ändå på dessa 2 djurarter iallafall jag. Att skuldbelägga ett offer anser jag inte vara speciellt humant heller
Citera
2026-03-18, 09:04
Avstängd
Citat:
Tycker dock inte det är offrets fel utan de stora felet ligger väl ändå på dessa 2 djurarter iallafall jag. Att skuldbelägga ett offer anser jag inte vara speciellt humant heller

Håller med hela skulden ligger hos mena blattarna, inte hos offret
Citera
2026-03-18, 10:13
Medlem
felfoedds avatar
Är kvinnor verkligen så här korkade?

Sätter sig i svarttaxis?

Cyklar genom Anatolien?

Ingår romanser med seriemördare?

Eller finns det nåt mer med i bilden?

Jag menar att risken att bli våldtagen inte är en sån stor belastning för kvinnor som många män tror.

Offerskap är en resurs för kvinnor samhälleligt.

Till skillnad från män så vinner kvinnor på att vara offer socialt.

Jag har betraktat kvinnors riskbenägenhet vad gäller män och är övertygad om att det är så här.

Vi ser också att många svenska män sin långt framskridna feminisering till trots bär på en naturlig beskyddarinstinkt som gör att de har överseende med ovanstående.

Könsrollerna, som egentligen inte är roller utan biologiska konstanter, lever och frodas.
Citera
2026-03-18, 10:17
Medlem
felfoedds avatar
Citat:

Vad får dig att tro att jag är humanist?

Kvinnan är en idiot som åker svarttaxi.

Hon får skylla sig själv.

Jag är man och inte ens jag åker svarttaxi!
Citera
2026-03-18, 10:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Vad får dig att tro att jag är humanist?

Kvinnan är en idiot som åker svarttaxi.

Hon får skylla sig själv.

Jag är man och inte ens jag åker svarttaxi!

Brist på empati eller? självklart är det synd om kvinnan man måste kunna ta taxi utan att bli våldtagen precis som man har rätt att gå omkring med tusenlappar utan att bli rånad... Ansvaret ligger hos gärningsmannen till 100%
Citera
2026-03-19, 17:23
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Brist på empati eller? självklart är det synd om kvinnan man måste kunna ta taxi utan att bli våldtagen precis som man har rätt att gå omkring med tusenlappar utan att bli rånad... Ansvaret ligger hos gärningsmannen till 100%

Eh, hon tog inte taxi.

Och nej, jag har inte empati för IDIOTER.

Du tycker väl att brudarna i Atlasbergen också var helt klanderfria när de bestämde sig för att KAMPA där och t.o.m. berättade för ett gäng killar i Marrakech exakt var de skulle slå läger.
Citera
2026-03-19, 17:29
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Brist på empati eller?

Du har ju själv brist på empati då du kallar folk för "blattar".

Du bryr dig inte om folk tar illa vid sig av din rasism.

Hycklare.
Citera
2026-03-23, 08:12
Medlem
Hur kan man sitta och kommentera som att de vore kvinnans eget fel, då är man inte så mycket bättre än de här djuren som begått detta. Anser att kvinnor ska kunna i princip kunna gå nakna och faktiskt även åka svart taxi utan att någon tvingar sig på henne. Men kanske de som stödjer detta beteende är gärningsmännens springpojkar som försvarar de. Vad vet jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in