2026-03-15, 10:51
  #24349
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Nätdejting är stendött. Jag kan inte nämna någon kvinna av alla de jag känner som träffat en parter där. Jag har hört att man träffats på jobb, resor, gym, skola, genom gemensamma bekanta men aldrig nätdejting.

Jobb är vanligare än du tror. Inte minst idag när det är mindre könssegregerat och folk byter jobb som de byter underkläder.

Skönt att de har gått tillbaka hur de var innan internet, på appar går du på utseende.

Nu är jag gift sedan 17år så har aldrig försökt att hitta en tjej på app.
Men man har läst genom åren hur det har utvecklats.
Desperat män tänker inte med huvudet när det skriver , tänk dig som tjej att få 100tals pm när hon precis startat konto


Så klart de tröttnar ganska fort, och männen gnäller ut på internet.

Ute i verkligheten kan man i lugn å ro prata och utveckla något. Männen får rakna med att det inte tar en dag att få nån (om du inte är på krogen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in