2026-03-14, 18:01
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du skrev att frågade dig vad dom nya bevisen består av och det jag väntar mig av dig.

Vad jag kunnat se visar chatten att Jocke hackat sig in på kanalen och försökt leda misstankarna mot Linnea.

Jaha du tänkte så, finns inga bevis för det i chatten vad jag sett men du får gärna visa vad som kan tänkas vara bevis för det. För du har kollat på alla delar antar jag när du yttrar dig.

Är man efterbliven och lagom tappad så kan man det säkert läsa sig till att Jocke hackat den. För normalbegåvade eller någon med ens lite iq är det utan tvivel Linnea.
Citera
2026-03-14, 18:01
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Såg precis detta. Hur kan dom få det till att det är något bra för dom? Eller va? Är dom verkligen så tappade att dom inte fattar hur Jocke menar och att det är bevisat mer än någonsin att det var Linnea som hackade kanalen tack vare chatten och att han äntligen fick tillgång till den efter att hon hackade den?

Eller hur tänker dom i TEMU? Kan vi diskutera i små grupper?
https://imgur.com/a/1tJeTND

Det går inte att förklara för dom som inte förstår. Å dom kan väl inte släppa sitt narrativ heller , hur skulle det då kunna se ut för deras efterblivna anhängare ?
Citera
2026-03-14, 18:04
Medlem
Citat:
Jaha du tänkte så, finns inga bevis för det i chatten vad jag sett men du får gärna visa vad som kan tänkas vara bevis för det. För du har kollat på alla delar antar jag när du yttrar dig.

Är man efterbliven och lagom tappad så kan man det säkert läsa sig till att Jocke hackat den. För normalbegåvade eller någon med ens lite iq är det utan tvivel Linnea.
Du förstår inte min fråga.

Vad säger att det var Linnea? Klarar du av att ge exempel?
Citera
2026-03-14, 18:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Vad säger att det var Linnea? Klarar du av att ge exempel?

Flera prints vilket du sett om du kollat på chatten.

Vad i chatten visar vad du påstår? ”Vad jag förstår visar chatten att Jocke hackat sig in på kanalen och försökt leda misstankarna mot Linnea.
Citera
2026-03-14, 18:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Många tror fortfarande att gripandet i Spanien handlade om att Chrippa planerat att döda Jocke men det var bara fria fantasier.

Chrippa har suttit frihetsberövad minst tre gånger för brottslighet kopplade till åtalet.

19/12 2024-24/1 2025 (36 dygn)
14/3-25/4 2025 (30 dygn)
12/1- 48 (62 dygn)
Han kommer effektivt sitta ett år mao.
Och kan söka permission efter ca 5 månader.
Citera
2026-03-14, 18:41
Medlem
Citat:
Flera prints vilket du sett om du kollat på chatten.

Vad i chatten visar vad du påstår? ”Vad jag förstår visar chatten att Jocke hackat sig in på kanalen och försökt leda misstankarna mot Linnea.

Vad säger att det var Linnea? Ge några exempel som betyder någonting. ”Det finns bevis” betyder ingenting. Vad visar dom prints du menar är bevis och vem har skickat dom?

Jocke delade en print till sin kontakt här på forumet i vilken Linneas telefonnummer syns. Den är konstaterad som fejk då siffrorna i telefonnumret är ändrade. Dom två siffror som syns på YouTubevideos stämmer med Jockes telefonnummer. Jocke fick reda på att kanalen var borta innan Chrippa och hann före 160 000 följare att berätta det för Chrippa. Jocke ljög om att Chrippa skrikit att det var Linnea på häktningsdagen, (ljudupptagningar är offentliga ifall du tvivlar) och Chrippa fick höra av andra att Linnea gjort det efter häktningen.

Jocke tog sig in på Chrippas kanal och mörkade det. Han förstod att Anjo och Lisen inte skulle börja ana ugglor i mossen, men han begrep att andra skulle göra det.
Citera
2026-03-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han kommer effektivt sitta ett år mao.
Och kan söka permission efter ca 5 månader.
Det blev en liten kaffevolta och han kan förmodligen få permission till förlossningen. Det unnar jag paret, dom ser ljust på framtiden och nu fattas bara några få pusselbitar som snart faller på plats.

Snart har han suttit av halva tiden och har fått flytta till en bekväm IKEA-cell, spelar Den brottsdömde förtalsmannen på högsta volym och läser med ett leende på läpparna kärleksbrev från Linnea och planerar framtiden som en flerbarnsfamilj.
Citera
2026-03-14, 19:06
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockjrEwing
Efterblivet inlägg och det är ju inget som påverkar Chrippas skitna liv framöver ändå
Det påverkar ju dig tillräckligt för att du måste svara. Efterblivet.

Ha en härlig kväll och tänk inte för mycket på Chrippas ”skitna” liv nu.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-03-14, 19:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ingen vettig människa sitter och kollar på när Anjo stakar sig igenom chatten, vanligt folk bildade sig sin uppfattning efter hatet där det viktigaste kom fram.

I övrigt var det roligt att summan sänktes till 70 tusen, det är väl typ vad Chrippa lägger på nocco på ett år, det är kaffepengar för Chrippish.

Tillräckligt många vettiga människor fick genom chatten bevis på vad man redan visste. Om man varit med från början.
Kaffepengar? Det är nog bara du och några få till som är imponerade över lånade eller oskattade kaffepengar. Kronkalle är nog "imponerad" över skuldberget.
Citera
2026-03-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Han kommer kunna fortsätta livnära sig på sociala medier 100% - troligtvis tjäna mer nu än han gjorde tidigare med all den här publiciteten han fått.

All typ av publicitet är tyvärr guld för trash-influencers som ändå inte har tv-uppdrag och vanliga reklamkampanjer.

Hahaha nej han är flint, överviktig med frodiga mjölkstinna kvinnobröst när han är ute igen.
Kanske egentlugen det sämsta som kunde hända honom; det här lyckade utfallet. Nu är han snart bortglömd PÅ RIKTIGT
Citera
2026-03-14, 19:11
Medlem
Citat:
Det blev en liten kaffevolta och han kan förmodligen få permission till förlossningen. Det unnar jag paret, dom ser ljust på framtiden och nu fattas bara några få pusselbitar som snart faller på plats.

Snart har han suttit av halva tiden och har fått flytta till en bekväm IKEA-cell, spelar Den brottsdömde förtalsmannen på högsta volym och läser med ett leende på läpparna kärleksbrev från Linnea och planerar framtiden som en flerbarnsfamilj.

Haha fan vad töntig du är! Fräscht att romantisera kriminalitet.
Citera
2026-03-14, 19:11
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Du visar med all tydlighet att du inte har tillstymmelsen till bevis som pekar åt något annat håll än Jocke.

Det är bevisat att Joakim hackade kanalen och that’s it mannen.

Bevisen du pratar om angående det som var uppe i tråden tidigare var bara bevis på att ni är helt tappade då den ena visade för Google/YouTube och den andra för Microsoft.

Visa bevisen på att det utan tvivel är Jocke eftersom det tydligen är så det är girl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in