2026-03-14, 13:47
Medlem
Teus avatar
GAYS har haft vidrigt med tur. Vi klipper dom i andra.

Död och hat.
Senast redigerad av Teu 2026-03-14 kl. 13:49.
Citera
2026-03-14, 13:51
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Jag tror jag skrev att det inte bara är att smälla in fyra mot tio man? Det var en jämn match men Häcken snäppet bättre och borde gjort minst ett mål med elva man. Ni har fortfarande inte gjort ett enda mål mot allsvenskt motstånd 11 mot 11.
Häcken var inte bättre. Du braskade för det men tycker ändå att det är att nonchalera att göra fyra mål för att man har numerärt överläge.

Ni har inte heller gjort mål mot allsvenskt motstånd 11 mot 11.
Citera
2026-03-14, 13:56
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Död och hat.

Förutom att volleylobben över deras målvakt inte gick i mål, v tycker du att dom haft tur med?

Tycker de spelar cyniskt och verkar känna sig trygga med sin spelidé. Jag hade inte känt mig trygg inför andra halvlek om jag varit AIKare.
Citera
2026-03-14, 13:58
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Häcken var inte bättre. Du braskade för det men tycker ändå att det är att nonchalera att göra fyra mål för att man har numerärt överläge.

Ni har inte heller gjort mål mot allsvenskt motstånd 11 mot 11.
Vi har inte heller släppt in mål mot allsvenskt motstånd 11 mot 11.. ni är 0-3
Citera
2026-03-14, 14:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Förutom att volleylobben över deras målvakt inte gick i mål, v tycker du att dom haft tur med?

Tycker de spelar cyniskt och verkar känna sig trygga med sin spelidé. Jag hade inte känt mig trygg inför andra halvlek om jag varit AIKare.
Hove var ren med målvakten
Citera
2026-03-14, 14:27
Medlem
Teus avatar
Fy fan vad vi pissar på GAIS.
Citera
2026-03-14, 14:39
Moderator
easy_dans avatar
(FB) Kvartsfinaler i Svenska cupen 2026 / 14 mars - 15 mars

/Mod
Citera
2026-03-14, 15:13
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Fy fan vad vi pissar på GAIS.

AIKs inledning bådade inte gott men åt sig in i matchen tog över helt mot Baggens Gais och vände för att sen ändå stå som förlorare. Tappert försök. En bra match som neutral.
Citera
2026-03-14, 15:20
Medlem
ZlatanManias avatar
Hedersam jävla förlust. Efter Gais ledningsmål i första trodde man på en återgång till spelet mot VSK men icke sa nicke, till skillnad från Thomassens sätt att spela på försöker vi anfalla och vara bollförande vilket också ger utdelning och Yohanna kan man nu säga kommer få sitt genombrott i årets allsvenska.

Nordfeldt gör ett par svettiga räddningar och kan mycket väl stå mot Ukraina om ca två veckor. Cissé ser mer å mer stabil ut och kommer växa in i det mer. Hove borde göra mer än ett mål idag och med denna skadedrabbade trupp finns det mycket gott att ta med sig.

Att vi inte vinner och går vidare svider.. Wilson är det väl som tappar bollen på mittplan när vi spelar som bäst och från ingenstans är det 2-2. Det svider men allsvenskan (bland annat) ligger runt hörnet.
Citera
2026-03-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Dödar charmen i fotbollen och hypen i hockeyn. Bäst för hockeyn är om AIK går upp och de, Djurgården, Frölunda, Malmö är topplag under några år.

Fotbollen har köpt några år till med allmänt intresse i landet efter Mjällbys guld, men snart så måste ett lag utanför de tre storstäderna vinna igen. Trots allt publikfrosseri så är det bara i princip bara i storstäderna som publiken har ökat .
Du tror inte på det omvända att hockeyn håller på att självdö ich bli en landsortsföreteelse och fotbollen är det som växer i städer och media?

Jag tror som du skriver att det vore bra för hockeyn om det även blev en angelägenhet i städer.
Citera
2026-03-14, 16:46
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Död och hat.
Mjuka framåt och bakåt.
Citera
2026-03-14, 16:47
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Mjuka framåt och bakåt.
Men sluta nu, det är för fan lördag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera