2026-03-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Blir det nya regler?

Måste ju bli en helt annan situation om spelare har sett tidigare säsong och osäkerhet kring exakt upplägg därmed är borta.

Vet inte, men det vore ju rimligt att ändra spelregler. Annars blir det väldigt tråkigt, både för deltagare och tittare.
Citera
2026-03-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virkloppan
Vet inte, men det vore ju rimligt att ändra spelregler. Annars blir det väldigt tråkigt, både för deltagare och tittare.

Ja, spekulationer, osäkerhet och detektivarbete kring vad förutsättningar var gjorde serien.

F.ö. Felicia - vilken värdig vinnare! Dark Horse 100%
Citera
2026-03-18, 01:09
Medlem
doftapas avatar
Spelet var hur bra som helst, trots att jag redan visste vem som skulle vinna innan jag började plöja avsnitten för tre dagar sen. Ska dra lite synpunkter på några av de spelare och andra deltagare som stuckit ut mest:

Panelen var jätteintressant att höra på och den tillförde mycket till helheten. Tyckte om samtliga fyra, men Gry och Petri var väl de som sken mest med sina klarsynta analyser och instick.

Ayan, som fått ta mycket skit här i tråden, var en enorm grower. Tror alla störde sig på hennes konfrontativa och gapiga stil i början av serien, men den avtog nästan helt just i samband med att Juholt rök, konstigt nog. I slutändan visade hon sig vara en av de mest osjälviska och genuina spelarna.

Julia hade en förmåga att lyfta och sammanföra människor, men det handlade hela tiden om att gynna henne själv. När hon helt utan skrupler sa att allt hon gjort var att pusha andra utan att sätta sig själv i första rummet höll jag på att smälla av. Hon har ju manipulerat till sin egen fördel från dag ett! Visade verkligen sitt sanna jag när hon skickade parhästen Hanna i fördärvet i sista tävlingsmomentet.

Juholt var den mest överskattade av samtliga spelare. Klart man gillar karln, men han är bra på att leda, att medla och att analysera. Så fort hans självutnämnda ledarroll utmanades med gap och gnäll så krackelerade han totalt och blev nästintill psykotisk.

En fantastisk människa och SÅ värdig vinnare i Felicia (Fröken). Genuin, älskvärd och bara så himla fin rakt igenom.

Grym produktion av SVT, i en tid när jag trodde att gameshows och dokusåpor var ett överspelat kapitel.
Citera
2026-04-13, 10:42
Medlem
Public Enemys avatar
Det omtalade toalettsexet, vilka var det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in