Det glädjer mig att mitt misslyckande hjälper andra

, Jag har haft det sugit kring detta ämne i nästan hela mitt vuxna liv. Det som gör ondast är att min umgängeskrets, familj och släkt är alla ordningsamma och alla lever under goda ekonomiska förutsättningar. Spel, missbruk och droger förekommer inte i huvudtaget. Nån avlägsen farbror kanske dricker lite för mycket och är osams med frugan på helgerna. Sen kommer jag. Knarkande spelmissbrukare som ljuger mer än vad han talar sanning. Känns sjukt jobbigt att min dröm om att få köpa en fin villa aldrig kommer ske, och just nu och sen dom sista 18 månaderna har jag ingen bank eller bankkonto. 2 banker i rad har tagit in mig som kund bara för dom måste enligt europeisk lag, men dom båda har sagt upp mig som kund samma dag, det verkar som att lagen som tillträdde är helt verkningslös eftersom bankerna uppenbarligen har satt detta i system.
Jag fick säga upp mig från mitt arbete för 2 år sen typ, jag arbetade i 8 månader utan lön, min arbetsgivare hade ingenstans att sätta in pengarna.
Självklart har jag stenkoll på alla banker i Sverige, även nätbanker och alla typer av betal appar. Jag har lagt ner flera timmar om dagen på detta skit oxy det finns ingen lösning. Jag har haft och varit kund hos många banker, och jag förstår självklart deras syn och att jag tillhör en riskgrupp eftersom jag är dömt för rätt många eko brott, dock några år sen så jag tycker det är trist och sjukt att dom inte ens är beredda att ge mig en chans. Detta resulterade i att jag har fått börja hassla igen och äckla mig med krypto valutor för att kunna överleva.
Hur som helst, jag har bestämt mig efter ca 1 års grubblande att jag kommer avsluta mitt liv i natt. Jag har förberett allt, varav skrivit brev till alla jag älskar, förberett hur och vart det ska ske. Kastat mat och annat ur kyl och frys, sagt upp internet o och elavtal. Jag är så less på skiten. Spelet tog mig, och krossade allt jag någonsin har älskat. Mitt beroende har varit ett problem sen tonåren, jag blev utsatt för sexuella övergrepp som barn när jag var 4 - 10 år. Detta var grova saker som verkligen på djupet skadade mig. Nu när jag är klar med mitt liv, så kan jag lika gärna berätta skiten. Har sån jävla skam och kommer ångra mig så enormt mycket för att jag skrev detta.
Lite mycket text och ett rätt opassande svar, men jag körde loss och du får bara ta det! Må väl vännen