Citat:
Ursprungligen postat av
Onemisstake
Ja det var ju detta vi inte trodde, att det tydde på att det inte var planerat men vi tänkte fel? Vad är det för fel på dessa två? Är de så påverkade och avtrubbade att de inte förstår bättre? Sen har han tydligen skrivit i en tråd på flashb om att ha en relation med en borderline, men om det är frun eller tidigare partner eller om han bara diskuterar allmänt kring ämnet framkom inte? Sen framkom det flera ggr att BO inte hade alkoholproblem så man kanske får ta borderline med en nypa salt också, för enligt hans pappa hade han aldrig hört sin son prata om någon gammal oförrätt men de planerade mörda honom pga något som GM berättat för sin fru? Hur ska man nu tänka om detta paret är frågan, tänkte de bra och goda tankar var för sig, men tillsammans inte alls?
Och att det finns ljudfiler där de talar om planeringen och att (om jag förstod rätt) hon i HÄKTET (!) skrivit om planeringen i sin dagbok, som sen beslagtogs av polisen. De är ju båda två otroligt korkade. Hur kan man planera detta så noga och länge som de har gjort och tycka att det var en bra plan? Helt ofattbart!
Och att ta en bild på byltet med kroppen i sjön? Jag fattar verkligen inte.
Och tända eld på kroppen i vardagsrummet?
Har de bott i lägenheten medan liket låg kvar där?! Eftersom Gustaf lät forsla bort soffan så är det säkert i den som styckningen skedde. De som hämtade soffan måste väl ha sett eller kännt nån lukt? Och att på DAGEN köra kroppen på kärra till kärret och stöta på 3 vittnen. Samt åka taxi med ett stinkande huvud i en plastpåse?!
De har verkligen utsatt sig för så stora risker att åka fast i och med att de mött så många på vägen, och skrivit och spelat in samtal om planeringen, ingick det också i deras exemplariska plan att inte åka fast? Man vet inte om man ska skratta eller gråta, det är ju som en dålig film.
Jag frågar bara: HUR är det möjligt att två så OTROLIGT korkade och onda människor har lyckats möta varandra?!