Citat:
Ursprungligen postat av
MrMusceshrimp129
Ännu ett inlägg där han hyllar sig själv om PXL Energy. Att han är grundare osv. Omnämns inte i historien om starten på deras hemsida en 😂 Tre killar födda på 80talet. Han är ju inte det 😂 Ända sedan bildgoogle kom så var det ju antal läsare som satte dit han på löpande band i slutet när han snodde designer och bytte färg på dem.
Ja har faktiskt ändrat min åsikt om honom. Hoppas han inte kommer tillbaka mer. Jag gillade faktiskt honom tills han var EMOT utvecklingen. Då kan han bara dra åt helvete och bli som alla andra i mitt tycke. En såpass insatt person bör inte få vara negativ mot utvecklingar på hemsidan, vare sig det är nyhetsämnen eller annat. Otroligt dålig person. Han har fallit dit precis som alla andra och har sin simulator ingen bryr sig om i 90% av inläggen.
Väldigt bra att de skippade honom. Första gången kände jag en OTROLIG lättnad när han stängde sin blogg, sedan kom han omedelbart tillbaka inom loppet av nån dag eller vecka. Otroligt trist med en sådan pass person. Han är verkligen ynklig och man borde aldrig ha hyllat hans återkomst för alla år sedan. Borde ha förstått vilken jävla jobbig idiot han är. Att han inte gick i pension i gamereactors peak är otroligt dåligt. Egentligen har den bara varit sämre mer och mer med fokus på hans blogg. Nu klarar man inte hemsidan förstås som man gjorde förr eftersom det alltid varit hans blogg på tok för länge. Låt aldrig Petter komma tillbaka faktiskt. Är otroligt oattraherad till hans blogg. Det är verkligen en misslyckad person som ska försöka komma tillbaka, om han ens försöker ta sig tillbaka med bloggen så förlorar han otroligt mycket respekt i mina ögon Det är as irriterande. Man har verkligen inte kunnat klicka bort sig från hans blogg medans han successivt gjort hela jävla hemsidan sämre ända sedan han inte lade av första gången som han skulle stänga bloggen faktiskt. Förstå det bara. Hans ovilja att aldrig sluta är riktigt vidrig nu när jag faktiskt tänker efter och långt gående.