Citat:
Ursprungligen postat av
Chris.Hagen
du är ju en sån där som inte ens orkar läsa fuppen. men du har jävligt bestämda åsikter. och ja, om man skickas till ett sådant område han skickades till för att hämta ett paket för att sedan åka och lämna det till honom. då kan man ta för givet att han tamejfan vet vad det är han hämtar. till och med forrest gump skulle förstå en sådan enkelt sak.
Nej, det kan man verkligen bara för att man hämtar upp något i ett visst område.
I övrigt - vad har jag haft bestämda åsikter om när det gäller Eko-brott?
Citat:
och självklart vet han att chrippa begår brott. all deras kommunikation bekräftar ju det. men det har du ju inte heller läst. för enligt dig spelar det ingen roll vad som står där. du framstår som jävligt korkad när du yttrar dig så bestämt om saker när du inte ens läst fuppen.
Med hänsyn till vad du anser räcker för att man ska veta att det är knark man hämtar så gissar jag ut är lika usel på att tolka kommunikation - och att det är därför du inte kan ange något konkret.
Nej, jag har inte läst hela fup eftersom Ekobrottet inte intresserar mig direkt. Jag är mer engagerad i det sjuka drev som Jocke, Anjo och Julia bedrivit mot dem -- och i huvudsak inte har med något Ekobrott att göra alls.