2026-03-08, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men snälla människa, lugna ner dig.

Åklagaren gör ett bra jobb!
Och menar du att Jocke styr över Hovrätten? Nu är du verkligen konspirationsteoriernas mästarinna.

Bakom disken? Var?

Du mår uppenbart inte bra och borde logga ut en stund och göra annat.
Inget att lägga energi på. Finns uppenbart en handfull som behöver söka hjälp inom psykriatin.
Citera
2026-03-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hur många syskon har Linnea egentligen? Är det morsan som tryckt ut alla ungar helt själv? Aldrig sätt eller hört om att det finns en till lillebror förens idag. Hänger inte med.
Och känner mig ganska rejält orolig över Familjefaren Lundström. Han är frånskild från Lindah och mår skit. Är orolig över att han ska ta livet av sig. Nån behöver ta hand om honom.

Varför skulle han ta livet av sig?
Om du vet att han mår skit känner du förmodligen honom. Är du orolig för honom kan du ju vara en bra vän till honom.
Så vitt jag vet har han alkoholproblem.

Ja det finns flera syskon till Linnéa som hon borde ha tänkt på innan hon började bete sig illa på nätet.
Citera
2026-03-08, 22:29
Medlem
Citat:
Om du vet att han mår skit känner du förmodligen honom. Är du orolig för honom kan du ju vara en bra vän till honom.

Ja det finns flera syskon till Linnéa som hon borde ha tänkt på innan hon började bete sig illa på nätet.

Som Lindha själv så har Linnea alltid haft problem med killar, skolan och hemmet…den problematiska Linnea vägrar erkänna när hon gjort fel. Så med andra ord kan hon inte bete, vare sig det är på nätet eller i det verkliga livet.
Citera
2026-03-08, 22:55
Medlem
Tror också Linneas pappa tar livet av sig snart han dricker ju som fan och anledningen är allt hans dotter sällt till med. Nu måste han leva med tanken att Linnea kommer få barn med en muslim.
Citera
2026-03-08, 22:59
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Tror också Linneas pappa tar livet av sig snart han dricker ju som fan och anledningen är allt hans dotter sällt till med. Nu måste han leva med tanken att Linnea kommer få barn med en muslim.
Det är inte Linneas fel. Han hade redan enormt med problem som påverkade hans psykiska hälsa. Det är fruktansvärt synd om honom.
Citera
2026-03-08, 23:01
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:

Vad är det Linnea har gjort på nätet?
Linnea blev uthängd av anjo o jocki. Linneas privata sms till Chrippa blev oxå uthängt inför allmänhetens beskådan. Hon drog aldrig nånsin igång nånting själv överhuvudtaget.
Citera
2026-03-08, 23:42
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Ja det ska bli spännande o se. Blir straffet skärpt så tror jag att han kommer överklaga, men blir straffet sänkt så lär väl åklagaren överklaga , så denna sörja kommer garanterat hålla på ett tag till
Spelar ingen roll om någon av dem överklagar. Målet kommer inte få PT i HD och eftersom han är häktad så kommer beslutet om nekat PT komma relativt snabbt.
Citera
2026-03-09, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Vad är det här för jävla attack?

Allt detta pga att Julia begår bidragsbrott. Varför inte ge dig på brottslingen istället?

Mina föräldrar är inte längre vid liv så jag tycker att du kan lämna dem utanför.

Fattar inte hur du kan sitta och anklaga Julia för bidragsbrott samtidigt som du försvarar Chrippas systematiska ekonomiska brottslighet. Du påstår att alla brott ska anmälas, men du lägger tid och kraft på att jaga en person som fått hjälp ekonomiskt för att kunna betala advokatkostnader och dylikt. Att likställa Julias påstådda bidragsbrott med Chrippas grova ekobrott är att erkänna att din laglydnad är helt villkorad av vem som står anklagad, vilket gör din moral till ett rent skämt.

Det osar bränd Temuplast av dig.
Citera
2026-03-09, 02:29
Medlem
Domlingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Haha sjukt kul att han får domen på sin födelsedag
Hahaha sjukt komiskt helt ärligt, ser framför mig hur en plit går in med en fastställd fängelsedom in till cellen och säger ”Happy Birthday Chrippa” med ett stort smile
Senast redigerad av Domlingen 2026-03-09 kl. 02:43.
Citera
2026-03-09, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Som Lindha själv så har Linnea alltid haft problem med killar, skolan och hemmet…den problematiska Linnea vägrar erkänna när hon gjort fel. Så med andra ord kan hon inte bete, vare sig det är på nätet eller i det verkliga livet.

Ja och man får väl anta att Lindha känner sin dotter.
Hon ville ju att Linnéa och Chrippa inte skulle fortsätta tillsammans. Jag undrar varför med tanke på att de är match made in heaven enligt henne i Hatet.

Glöm inte att Linnéa aldrig, AAALDRIIIG, har sagt innan att hon är gravid. Så sjukt att ljuga om det.
Eller har hon flera personligheter? Det skulle i så fall förklara ett och annat.
Citera
2026-03-09, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det där måste vara skolkarbrorsan, stackarn. Det måste ju vara hemskt att hamna med nylle och namn rätt ut på syrrans sociala medier.

Ja och det har ju blivit konsekvenser för honom pga Linnéas bravader på nätet.

Jag tror att rädslan för att gå till skolan för en av bröderna grundar i Linnéas problematik och något annat som också är en direkt konsekvens för familjen Lundström.
Citera
2026-03-09, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hur FAN ska jag kunna hålla på på tanternas namn när jag inte bryr mig ett skit om dom? Dom är TOTALT ointressanta och hör inte hit. Är du så spänd på domen fredagen den 13:e?
Hur tror du domen slutar? Vad händer med Linnea o farsan? Vad händer med Julia? Ungen?

Julia ska avtjäna straff efter sommaren. 21 dagar.
Vad beträffar Lillflickan, som du benämner som ungen, har Julia redan löst det när hon ska avtjäna sitt straff. Hemligt så klart eftersom det finns människor som inte drar sig för att förstöra för Lillflickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in