Resultat: Vem hoppas du vinner Melodifestivalen 2026?
Iconic - A-Teens
7,48%
8 röster
Dooset Daram - Meira Omar
0%
0 röster
Delulu - Lilla Al-Fadji
11,21%
12 röster
Ain't Today - Saga Ludvigsson
4,67%
5 röster
Hollow - Smash Into Pieces
4,67%
5 röster
Eternity - Cimberly
7,48%
8 röster
Viva L'Amor - Medina
3,74%
4 röster
Half of Me – Greczula
8,41%
9 röster
Honey Honey – Robin Bengtsson
0%
0 röster
My System – Felicia
39,25%
42 röster
Waste Your Love – Sanna Nielsen
0,93%
1 röster
Rakt in i elden – Brandsta City Släckers
12,15%
13 röster
2026-03-07, 19:35
Medlem
BasilTheBat-Lords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Att Medina eller Al-Fadji ens går till finalen tyder på att det finns en WOKE-maffia där ute som enbart röstar i mångkulturens tecken.

Känner precis likadant, de går bara vidare för att blattegubbarna och deras tusentals avkommor enbart röstar på sina invandrarbröder.
Citera
2026-03-07, 19:39
Medlem
ziggarillens avatar
Vore riktigt kul om Al-Fadji vann och Brandsta Släckers blir 2:a. En försmak av kommande val i september..när svenska folket får rösta.
Senast redigerad av ziggarillen 2026-03-07 kl. 19:41.
Citera
2026-03-07, 19:39
Medlem
BasilTheBat-Lords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefjon
Folkutbytet är ju på riktigt.

Det ser vi ju med sanning i och med detta.

Vilka svenska människor skulle rösta för Omar eller Lilla Al?

INGEN svensk arisk individ gör det med fri vilja.

Skulle vara intressant ifall Mello skulle införa statistik kring rasen hos röstarna, tippar fullständigt på att "Mellanöstern" till 99% skulle slänga sina röster åt Medina/Al Fadji. Monkey see, monkey do.

Förstås är Mello alltför vänsterstyrt för att det skulle införas på riktigt, dock.
Citera
2026-03-07, 19:41
Medlem
skogsburkans avatar
Tjockisen med trosa för munken är favorit.
Citera
2026-03-07, 19:48
Medlem
BasilTheBat-Lords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Felicia har överlägset bästa låten, de andra kommer inte upp på hennes nivå. Hon vinner förmodligen. Ser snygg ut, släng masken.

Enligt mig vet hon säkert att låten är ren dynga och kompenserar genom att göra skiten till en epileptikers mardröm till rave.
Citera
2026-03-07, 19:49
Medlem
GreenBastards avatar
Hur som helst hoppas jag inte Smash inte Pieces vinner, då det är typ de sämsta ambassadörer för hårdrock/metal jag sett i melodifestivalen.

De kunde väl försöka anstränga sig för det ska se lite mer live ut. En trummis som inte slår när man hör trummorna och två gitarrister som springer runt som Jannick Gers och låtsas spelar på gitarrerna så det ser ut som barn som söker till småstjärnorna. Korslagda tyckte jag ändå lyckades synka betydligt bättre så det såg lite äkta ut(är inget fan av Korslagda).
Citera
2026-03-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Att Medina eller Al-Fadji ens går till finalen tyder på att det finns en WOKE-maffia där ute som enbart röstar i mångkulturens tecken.

Ingen sund människa kan seriöst rösta på dessa.

Woke-maffia? Det är endast barn och fjortisar som röstar fram dessa trollnummer. Kul hur allt måste vara vänsterblivet. Ni låter ju som en hjärntvättad sekt
Citera
2026-03-07, 19:50
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Hur som helst hoppas jag inte Smash inte Pieces vinner, då det är typ de sämsta ambassadörer för hårdrock/metal jag sett i melodifestivalen.

De kunde väl försöka anstränga sig för det ska se lite mer live ut. En trummis som inte slår när man hör trummorna och två gitarrister som springer runt som Jannick Gers och låtsas spelar på gitarrerna så det ser ut som barn som söker till småstjärnorna. Korslagda tyckte jag ändå lyckades synka betydligt bättre så det såg lite äkta ut(är inget fan av Korslagda).
Smash Into Pieces spelar inte metal eller hårdrock. De finns till för fjomar som tror de gillar hårdrock.
Citera
2026-03-07, 19:52
Medlem
ziggarillens avatar
Det enda som blir intressant är att KAJ gästar och jag hoppas dom spelar bastu-låten. Enda anledningen till att titta ikväll på smörjan...
Senast redigerad av ziggarillen 2026-03-07 kl. 19:54.
Citera
2026-03-07, 19:53
Medlem
BasilTheBat-Lords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag läser att Felicia har lite halsproblem men det känns oproblematiskt. Hon lär vinna även om hon tappar rösten helt och bara står där och svänger på sin sexiga kropp.

Haha, exakt. Alla som röstat på henne har gjort det med kuken i handen.
Citera
2026-03-07, 19:56
Medlem
BasilTheBat-Lords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Woke-maffia? Det är endast barn och fjortisar som röstar fram dessa trollnummer. Kul hur allt måste vara vänsterblivet. Ni låter ju som en hjärntvättad sekt

Alla vita som med gott samvete röstar på dessa invandrare för inklusivitetens skull är de riktiga hjärntvättade. Totalt blinda för det som egentligen pågår.
Citera
2026-03-07, 20:01
Medlem
Varför spelar dom bara den där Habibi-skitlåten inför varje tävling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in