Citat:
Det är sant att jag träffar för få kvinnor. Grejen är att runt 30 så gav jag i princip upp mentalt på att hitta någon och sedan har åren bara gått. Och gått. Jag tycker jag kan föra mig socialt men är ganska dålig på att ta steget längre. Kan knappt minnas att jag frågat ut någon på dejt öga mot öga.
99% av problemet, inte bara för dig utan för de flesta män, är att man inte träffar tillräckligt med kvinnor samt att man inte kan föra sig socialt.
Att föra sig socialt är dock ett mindre problem än att aldrig träffa kvinnor eftersom kvinnor är olika precis som män.
Är du en närdig och töntig man som inte ser så bra ut kanske du inte ska förvänta dig att få en snygg kvinna, istället får du rikta in dig på de mindre snygga kvinnorna, det är bara så det är.
Åk på festival så träffar du garanterat kvinnor, allt från socialt efterblivna och skitfula till vanliga normala kvinnor.
Träffar du aldrig kvinnor så blir det svårt att få ligga.
Att föra sig socialt är dock ett mindre problem än att aldrig träffa kvinnor eftersom kvinnor är olika precis som män.
Är du en närdig och töntig man som inte ser så bra ut kanske du inte ska förvänta dig att få en snygg kvinna, istället får du rikta in dig på de mindre snygga kvinnorna, det är bara så det är.
Åk på festival så träffar du garanterat kvinnor, allt från socialt efterblivna och skitfula till vanliga normala kvinnor.
Träffar du aldrig kvinnor så blir det svårt att få ligga.
Jag har inte åkt på festival däremot har jag rest jorden runt på hostels och träffat många människor där (även svenskar) på pub crawls och liknande.
Citat:
Problemet är att kortvuxna tjejer har sådana jävla komplex och måste ha en lång man för att kompensera sin egen korthet. Medellånga tjejer verkar inte ha detta däremot. Utöver min korthet så tycker jag inte att jag är så ful, men jag var faktiskt jävligt ful när jag var yngre men det växte bort.Jag vill ju gärna träffa en tjej som är etablerad i Sverige.