Citat:
Ursprungligen postat av
Cino85
Träffade Cassandra nyligen och hon är som du beskriver en av dem få som jag besöker återkommande.
Malmo_666 vi pratade vid för ca halvår sen bokade tid men när vi väl skulle träffas så slutade hon svara.
SeductiveDuo super go tjej! Kåt som fasiken, dock tror jag hon har pojkvän vilket gör att det känns lite obekväm och träffa henne igen.
Lämna gärna en kommentar när du träffat lustigflicka. Vi bokade en tid för ca 1år sen men hon slutade svara när det väl var dags.
Citat:
Ursprungligen postat av
RoidsforWin1412
Är väldigt nyfiken på SeductiveDuo med, men som tidigare kommentarer sagt. Svarar otroligt långsamt. Vart fick du källan om att hon har en pojkvän? Finns det någon risk för rån? Jag tänker nu när det är så många fejk annonser i RS.
Har försökt få kontakt med lustigflicka konstant, men hon tar också en lång tid på sig att svara. Sen när det kommer till dagen man ska träffas så dyker hon inte upp
då är det inte bara jag som har svårt att få en träff med lustigflicka.. jag vet inte om jag upplever att hon svarar långsamt, hon brukar vara ganska tillmötesgående o skickar även några bilder. men när det väl drar ihop sig slutar hon svara och loggar ut från kik. sen är hon aktiv några dagar eller veckor senare och skriver att hon kan träffas i malmö, men så blir det exakt samma visa igen.
ingen aning om seductiveduos civilstatus, men tror inte det är nån risk för rån även om det inte går att vara 100 % säker. skulle inte vara den första som kommer på att det också är ett sätt att få in pengar. jag vill verkligen å ena sidan försöka fortsätta träffa henne, hon la upp ett klipp på st som gör det svårt att stå emot, kombinerat med flertalet bra omdömen.
om jag ska tänka med stora huvudet å andra sidan är det ändå ett minus att hon visar ansikte i sina annonser, varför gör man det? verkar inte helt mån om sekretess eller att vara diskret då hon postar massor på sina sociala medier som hon delar på sin profil. det är inte svårt att känna igen henne eller hitta henne.
får nog bli att man håller sig till casandra och hoppas på att ett par gamla favoriter blir aktiva igen. ska även se hur det blir med malmo666.
är det förresten nån som träffat Victoria som är i stan ibland?