Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
Du har tydligen inte alla hästar hemma!!!
Dermot Clemenger köp av Thaitjejer som frivilligt säljer sex är i mina ögon helt okej. (Sen om det är ok enl fb:s regler att lika du gör plocka mina inlägg från andra trådar och lägga in de i denna tråd det vet jag inte!)
Nu kommer det intressanta vilket visar på din svagbegåvning, du tycker alltså att Måns Petter Alberts notoriska otrohet är jämförbar med Dermots horköp, jag tror verkligen inte att Marie Serneholt eller ngn av alla de andra kvinnor Mums varit otrogen emot håller med dej, eller berättade KnullMums för sina tjejer att han skulle vara otrogen innan han var det?
Jag har funderat en del på sista delen i ditt resonemang men förstår inte riktigt hur du menar där
Enligt dig är Dermots sexköp helt okej då det handlar om frivilliga överenskommelser mellan vuxna människor. Samtidigt menar du att MZ otrohet skulle vara värre.
Jag kan ju absolut ha missförstått, men jag får inte riktigt ihop hur den jämförelsen går ihop?
Annars framstår det mer som att du accepterar något som faktiskt är ett lagbrott men samtidigt dömer någon extremt hårt som inte gjort något brottsligt.