2026-03-06, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Hans exfru framstår inte som riktigt stabil hon heller. Slira lite på sanningen är hon säkert bra på med. Hon har vräkt ut deras privatliv i media när hon kunnat ta upp detta i rättegången enbart. Istället har hon mer än villigt ställt upp på en massa reportage i skvallerpressen. Dessutom tagit hjälp av fläskerget Läckberg 😱🤣
Hon framstår som något toxisk och hämndlysten denna engelska "skådeperska" 😁

Jag tycker också det är märkligt hur mycket av deras privatliv som hamnat i media. De flesta skilsmässor, även när de är konfliktfyllda, hanteras ju utan att allt hamnar i pressen eller på sociala medier.
Samtidigt har MZ själv varit ganska återhållsam offentligt, medan exempelvis videon där en brudslöja klipptes sönder lades ut öppet. Sådant bidrar ju knappast till att hålla konflikten privat.
Citera
2026-03-06, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Inte bara Hänt. Nu har även Expressen publicerat det....

Tycker vi unisont välkomnar MZ tillbaka till nöjesvärlden oavsett vilken genre vi pratar om!
Vi är många som saknar dig MZ!
Fast nu handlade ju Expressens artikel om att MånsPetter blivit petad från Masked Singer. Tycker du att det är ett välkomnande tillbaka till nöjesvärlden?
Citera
2026-03-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Fast nu handlade ju Expressens artikel om att MånsPetter blivit petad från Masked Singer. Tycker du att det är ett välkomnande tillbaka till nöjesvärlden?

Artikeln handlar ju om hur panelen påverkas efter att han lämnat. Det brukar man inte skriva om personer som varit helt betydelselösa.

https://www.expressen.se/noje/panelens-ord-om-dynamiken-efter-zelmerlow-i-masked-singer/
Citera
2026-03-06, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Artikeln handlar ju om hur panelen påverkas efter att han lämnat. Det brukar man inte skriva om personer som varit helt betydelselösa.

https://www.expressen.se/noje/panelens-ord-om-dynamiken-efter-zelmerlow-i-masked-singer/
Dom säger väl det som dom förväntas säga i den situationen? Det känns inte som några större protester vad gäller förändringen. Hade du förväntat dig att de skulle låtsas som att de aldrig hade hört talas om honom för att visa att han är cancellerad?
Citera
2026-03-06, 16:58
Medlem
Citat:
Dom säger väl det som dom förväntas säga i den situationen? Det känns inte som några större protester vad gäller förändringen. Hade du förväntat dig att de skulle låtsas som att de aldrig hade hört talas om honom för att visa att han är cancellerad?

Poängen är ju att de fortfarande pratar om honom och hur programmet påverkas av att han lämnat. Det brukar man inte göra om någon varit helt irrelevant.

Skrevs det ens några artiklar om dynamiken när Felix eller Nour slutade?
Citera
2026-03-06, 17:40
Medlem
Citat:
Poängen är ju att de fortfarande pratar om honom och hur programmet påverkas av att han lämnat. Det brukar man inte göra om någon varit helt irrelevant.

Skrevs det ens några artiklar om dynamiken när Felix eller Nour slutade?
Ja, Felix Herngren och Nour El Refai berättade till och med själv om anledningen till besluten att inte ställa upp. Har du noterat den skillnaden?

https://www.expressen.se/noje/forklaringen-darfor-saknas-felix-och-nour-i-masked-singer/

Citat:
Felix Herngren berättade nyligen att han har andra saker på sin agenda i år.

Han gör nämligen en ny serie om livet i Spanien.

”Många drömmer om ett nytt liv i solen – det gjorde även jag och min familj”, skrev han då i ett pressmeddelande.

I oktober 2024 berättade Nour El Refai att hon var tvungen att ställa in alla sina föreställningar på sin turné, förutom de i Uppsala och Stockholm – på grund av sin hälsa.
Citera
2026-03-06, 21:20
Medlem
Citat:
Fast saken gällde väl, från början, inte vad kollegor (enligt dig) förväntas säga i olika situationer?
Det handlade om antal "påhejande" kommentarer angående MZ på olika inlägg. Vilka alltid är extremt många - och alltid positiva. Oavsett var och hur han ätit eller vilka kollegornas nya kollegorna är och vad som ev. förväntas?
Citera
2026-03-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Fast saken gällde väl, från början, inte vad kollegor (enligt dig) förväntas säga i olika situationer?
Det handlade om antal "påhejande" kommentarer angående MZ på olika inlägg. Vilka alltid är extremt många - och alltid positiva. Oavsett var och hur han ätit eller vilka kollegornas nya kollegorna är och vad som ev. förväntas?
Om du tycker att 20 kommentarer på ett inlägg från en pizzeria i Åmål är extremt många så får du väl tycka det.
Citera
2026-03-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Du har tydligen inte alla hästar hemma!!!

Dermot Clemenger köp av Thaitjejer som frivilligt säljer sex är i mina ögon helt okej. (Sen om det är ok enl fb:s regler att lika du gör plocka mina inlägg från andra trådar och lägga in de i denna tråd det vet jag inte!)

Nu kommer det intressanta vilket visar på din svagbegåvning, du tycker alltså att Måns Petter Alberts notoriska otrohet är jämförbar med Dermots horköp, jag tror verkligen inte att Marie Serneholt eller ngn av alla de andra kvinnor Mums varit otrogen emot håller med dej, eller berättade KnullMums för sina tjejer att han skulle vara otrogen innan han var det?

Jag har funderat en del på sista delen i ditt resonemang men förstår inte riktigt hur du menar där

Enligt dig är Dermots sexköp helt okej då det handlar om frivilliga överenskommelser mellan vuxna människor. Samtidigt menar du att MZ otrohet skulle vara värre.

Jag kan ju absolut ha missförstått, men jag får inte riktigt ihop hur den jämförelsen går ihop?

Annars framstår det mer som att du accepterar något som faktiskt är ett lagbrott men samtidigt dömer någon extremt hårt som inte gjort något brottsligt.
Citera
2026-03-06, 22:58
Medlem
Citat:
Ja, Felix Herngren och Nour El Refai berättade till och med själv om anledningen till besluten att inte ställa upp. Har du noterat den skillnaden?

https://www.expressen.se/noje/forklaringen-darfor-saknas-felix-och-nour-i-masked-singer/

Jo, jag noterade det. Men min fråga handlade egentligen inte om varför de slutade utan om något annat.

Expressen skrev här en artikel specifikt om hur paneldynamiken påverkas efter att MZ lämnat programmet. Skrevs det någon liknande artikel om hur dynamiken förändrades när Felix eller Nour slutade?

Det var den skillnaden jag syftade på.
Citera
2026-03-06, 23:28
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Helt klart Ciara som ligger bakom allt. Den som är bitter kan bli farlig för motparten. Obs försvarar inte otrohet och sånt men hon verkar ha gjort allt för att smutskasta Mums Mums. Hon kunde kanske sparat lite på detta. Deras barn får ju veta lite väl mycket om hur deras föräldrar är 😮

Citat:
Jag tycker också det är märkligt hur mycket av deras privatliv som hamnat i media. De flesta skilsmässor, även när de är konfliktfyllda, hanteras ju utan att allt hamnar i pressen eller på sociala medier.
Samtidigt har MZ själv varit ganska återhållsam offentligt, medan exempelvis videon där en brudslöja klipptes sönder lades ut öppet. Sådant bidrar ju knappast till att hålla konflikten privat.
Citera
2026-03-06, 23:28
Medlem
Citat:
Om du tycker att 20 kommentarer på ett inlägg från en pizzeria i Åmål är extremt många så får du väl tycka det.
Vet inte om du skriver så här för din (eget höga nöjes) skull. Men, men... 1) Det var inte 20 kommentarer utan 35. 2) De var inte från en pizzeria utan 'Hänt' 3) Det är inte mitt tycke, utan fakta. På den sajten är det extremt många.
Senast redigerad av Lazydell 2026-03-06 kl. 23:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in