2026-03-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Chrippa är inte gravid.
Hur vet du det?
Citera
2026-03-06, 19:53
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Jag tror inte ett dugg på att hon är gravid efter att ha hört hennes tonläge o sätt att prata på i videon. Man hör fruktansvärt tydligt när folk ljuger.

Hon låter absolut som hon har googlat symptom när man är gravid i vecka…. Och läser ifrån det 😅
Citera
2026-03-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hon låter absolut som hon har googlat symptom när man är gravid i vecka…. Och läser ifrån det 😅
Så är det naturligtvis.
Citera
2026-03-06, 19:59
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Exakt!!! Herregud så tillgjort 😭
Citera
2026-03-06, 20:01
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Hur vet du det?
Hahah efter dessa långa veckor i häktet så vet man aldrig 😏 Kanske är det Chrippa som är på smällen
Citera
2026-03-06, 20:10
Medlem
Jag har en känsla att HR kommer skärpa straffet, och att herrn får fortsätta i häktet tills dom verkställs.

Men en tanke jag fick, hur lång tid tar det innan det blir skilsmässa?
Citera
2026-03-06, 20:11
Medlem
Citat:
Hahah efter dessa långa veckor i häktet så vet man aldrig 😏 Kanske är det Chrippa som är på smällen
Det skulle inte förvåna mig, hans östrogennivåer lär slå i taket utan testo så allt är möjligt.
Citera
2026-03-06, 20:11
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Han är förmodligen någons fru just nu så ingen skulle bli förvånad 😅
Citera
2026-03-06, 20:20
Medlem
Citat:
Hennes riktiga psykiskt störda personlighet lyser igenom i videon. Riktigt obehaglig, ett barn kommer inte vara tryggt i hennes närhet.
Hon är såååå psykiskt störd! Och så extremt dryg o provocerande! Man får lust att sätta en kula i den breda pannan!
"Hoppas att Chloe ska bo hos oss på heltid i framtiden"
Att hon bara har mage att ta orden i sin äckliga mun efter vad hon gjort och ställt till med! Spyr! Hoppas någon tappar det på henne snart, på stan, på gymmet eller någonstans!
Citera
2026-03-06, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaiphod
Jag har en känsla att HR kommer skärpa straffet, och att herrn får fortsätta i häktet tills dom verkställs.

Men en tanke jag fick, hur lång tid tar det innan det blir skilsmässa?
Framförallt hoppas jag att Linnea får tid bakom galler! Lagom till när hon ska filma på YT "vecka för vecka"
Eller lagom tills hon ska filma när hon utbildar sig till PT! Hon har så mycket planer framöver, och inte en tanke på eventuellt straff, el insikt i vad fan hon ställt till med. Hon borde straffas enbart för att hon använder en graviditet som vapen under en rättsprocess! Någon borde ta ner henne på jorden SNARAST!
Citera
2026-03-06, 20:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Framförallt hoppas jag att Linnea får tid bakom galler! Lagom till när hon ska filma på YT "vecka för vecka"
Eller lagom tills hon ska filma när hon utbildar sig till PT! Hon har så mycket planer framöver, och inte en tanke på eventuellt straff, el insikt i vad fan hon ställt till med. Hon borde straffas enbart för att hon använder en graviditet som vapen under en rättsprocess! Någon borde ta ner henne på jorden SNARAST!

Det hoppas inte jag. Det är för enkelt. Näringsförbud och böter är bättre.
Men visst, skulle vara skönt att slippa flamsan några månader
Citera
2026-03-06, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hon är såååå psykiskt störd! Och så extremt dryg o provocerande! Man får lust att sätta en kula i den breda pannan!
"Hoppas att Chloe ska bo hos oss på heltid i framtiden"
Att hon bara har mage att ta orden i sin äckliga mun efter vad hon gjort och ställt till med! Spyr! Hoppas någon tappar det på henne snart, på stan, på gymmet eller någonstans!

Kolla hur hon pratar om Juli* i kommentarerna. Hon är riktigt vidrig. VARFÖR åker inte släkten hem till henne sliter luren ur handen på henne?!? Hon ska inte öppna sin skånska käft om lilltösen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in